![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Donderdag iig om half 1 snachts. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Grote kans dat ik dan ![]() ![]() |
|
Op de regionale tv van noord holland kun je het Zuiderduin toernooi volgen. Mooi wat nieuwe namen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik neem het wel op. Goeie tip, varanus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: En idd! Lekker darten zitten te kijken, gisteravond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Zo de finale... spelfout weggehaald... ![]() |
|
:tromgeroffel: SPANNEND!! ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Staat op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
iemand in Zutphen in voor een potje dubbel in-dubbel out binnenkort? ![]() ![]() |
|
Dat klinkt best goor! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Kolere, wat een finale ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
geweldige finale, ongelooflijk en zwaar onverwacht, na 4-0 achter te staan..... Gaan er dan eindelijk echte nieuwe toppers opstaan? Vind ik ook niet ![]() |
|
Van Gerwen met een kale knar. ![]() ![]() |
|
Hehehe, idd. En die gast is jong. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Met haar zag die braniebal er ook al niet uit btw. ![]() |
|
En hij kan samen met Klaasen in het publiek gaan zitten. ![]() |
|
Van der Voort wint van Whitlock ![]() ![]() |
|
Whitlock was niet helemaal bij de les. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Barney kwam anders ook pas laat een beetje op stoom. ![]() |
|
Ik gok dat Barney deruit wordt gewipt vanmiddag... spelfout weggehaald... ![]() |
|
En hoe... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |