|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jup jup idem Alleen de nogal simpele en herhalende lyrics storen me nog steeds Faustian Spirit of the Earth |
|
Gister toch ook maar gekocht en valt me beslist niet tegen. Verpakking is natuurlijk schitterend met dat spiegeltje... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat klopt inderdaad, stoorde ook lichtelijk op PEM en DCA, hoewel het daar iets complexer was. |
|
Idd, op die platen toch nog veel meer variatie aan tekst Faustian Spirit of the Earth |
|
Waar men zich niet al druk over kan maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Hellhammer doet wel lekker gek met die dubblebass op sommige stukken van ISD. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 21-05-2007 21:02] |
|
quote: Doe jij eens lekker gek en doek die kutband van je op, Lodewijk Labiel. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik ben hier anders niet degene die voor Ajax is. |
|
Lief zijn en ontopic, klojo's |
|
Zakkenvuller is weer ongesteld merk ik [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-05-2007 21:44] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Poot ! kom je hok uit de eerstvolgende keer dat Sparta tegen jullie moet, ram ik je op je jodensmoel. Fuck the world and fuck you |
|
Jippie, rellen! Voetbal is kut. De nieuwe DB heerscht. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Daar drink ik op, amen |
|
quote: Hier ook. Beetje jammer overigens, zulk doelloos gescheld. |
|
Kunnen die kleuters niet gewoon een ban krijgen, opgeruimd staat netjes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat vinden we van Godless Savage Garden trouwens? Ondanks dat het een EP is vind ik ´t toch weldegelijk een gave CD in de Dimmu-disco, ondanks dat ´t zelden opgemerkt word. |
|
Ik hou van Dimmu-disco!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lol. Tot zover mijn poging om ontopic te gaan. |
|
Ik vind hun complete disco niet bijster goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind juist het ´middenpunt´ van hun carriere (laat ik het dan maar zo noemen) het best, waarbij je de invloeden van zowel hun oude en nieuwe werk hebt (zoals eerder genoemde GSG, en EDT). |
|
Vind tot nu toe elk album wel 'iets' hebben, al is de ene beter als de andere.. Early Dimmu is ook totaal niet te vergelijken met hedendaagse DB! Favoriete plaat blijft Stormblast, gewoon vanwege de imperfecties, en de geniale sfeer die dat album in zich heeft. Maar er is eigenlijk niet 1 album van ze dat ik slecht vind! Hetgeen ik toch wel knap vind, ik bedoel, vergelijk het even met Cradle of Filth, die toch een aantal geniale albums heeft uitgebracht, maar ook een aantal enorme dieptepunten op cd heeft durven zetten.. En nee, dit is geen vergelijking muzikaal, maar gewoon even 2 goed verkopende extreme metalbands naast elkaar gezet.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik doe normaal niet aan EP's, maar deze wel. Hij heeft de SBD-sound en die en EDT strijden om de 2e plaats bij mij in de Dimmu-disco (huhuhu, disco). Ik heb hem voornamelijk gekocht om die 2 herarrangeerde FAT-tracks, die zijn echt meesterlijk Die live-tracks vallen alleen ietwat tegen qua foutjes, maar Shagrath's stem is daar tenminste nog wel wat "puurder". |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |