|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat antwoord is hier veelvuldig terug te vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben het aan het luisteren (met gordijnen dicht, in Dimmu onderboks). Eerste oordeel: NICE!!! Goeie poeier, echt vakwerk weer. Ik hou van dit soort spul -- fakking goed in elkaar gezet allemaal, productie + arrangementen om je vingers bij af te likken en volgens mij gaat dit beslist niet snel vervelen. Jammer dat het live zo'n onmeunige kutband is haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik vraag het me af omdat de fags het dus niet diggen weet je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: :| Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
:') Als ik de moed kan vinden, zal ik't vd week nog es aanzetten, maar volgens mij is/was het toch echt potsierlijke bagger. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
iemand heeft Dimmu zitten luisteren signature |
|
Namaak van bagger.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
beste Dimmu pic ever signature |
|
Jatwerk! Ja hoor... |
|
deze is pas echt trve signature |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Grappig, de enige punt die hij gebruikt staat op de verkeerde plek. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dit komt dan eindelijk eens uit: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: -tig jaar na de optredens zelf... Heb althans het optreden voor de Noorse TV al jaren op mijn mediaspeler staan. Indrukwekkend, al doet Dimmu Borgir me niet zo heel veel meer, eigenlijk sinds de release van Stormblast 2005 niet meer. Godver, wat deed die release pijn zeg. Had hem vol enthousiasme en met hoge verwachtingen gekocht, maar toen ik besefte dat het hele piano-intro van Alt Lys er Svunnet Hen was weggeknipt heb ik de plaat nooit meer opgezet en het bij het origineel gehouden. Alles tot en met Puritanical vind ik overigens nog prima te pruimen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: "The piano intro of "Alt lys er svunnet hen" is stolen from the Magnum song "Sacred Hour," from 1982's Chase the Dragon album." Niet raar dat je zoiets jaren later niet nogmaals gebruiken toch? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: quote: Jawel, het was imho een essentieel onderdeel van het nummer. Gejat of niet. Geloof dat Sorgens Kammer ook gejat was, maar het bracht wel sfeer. En die is op de 2005-versie compleet vertrokken. Niet alleen bij dat nummer trouwens, op de complete plaat. Maargoed, ouwe koeien. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 11-04-2017 15:26] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Is er bij die release van dat orkest gebeuren ook iets van een documentaire gemaakt? Of is het puur (weer) alleen de muziek? Die iedereen al tig keer heeft kunnen beluisteren en ook zien. Hafgufa |
|
Je kan ook gewoon goede muziek gaan luisteren bijvoorbeeld. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: "2017 marks the year of the great return of Norwegian symphonic black metal giants, DIMMU BORGIR. The band will release their highly-anticipated double-DVD, Forces Of The Northern Night, on April 28th via Nuclear Blast Records. Available in different formats, the release will contain two live rituals: Their legendary concert in Oslo, showing DIMMU BORGIR on stage with the Norwegian Radio Orchestra and a bombastic choir as well as the entire performance at Wacken Open Air with almost 100 musicians in action from the Czech National Symphonic Orchestra." Je koopt dit dus voor de getweakte geluidskwaliteit en voor het volledige Wacken concert. Verder las ik ergens dat er een nieuw album in de maak is. Wellicht ook nog voor release dit jaar? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Om Ravnajuv's vraag wél te beantwoorden: ja, er zit ook een documentaire bij. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ah, dat vind ik altijd wel geinig. Cannibal Corpse is daar erg goed in Hafgufa |
|
Zo, dvd besteld. Niet voor mezelf (komt nog wel), maar als verjaardagscadeautje voor mijn ma. Die kan meer met Dimmu dan ik tegenwoordig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zoals de vogels verjagen uit d'r groentetuin? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |