IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 07-03-2007 20:10 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik vind het nieuwe album best goed! Het geluid is lekker, de nummers zijn wat korter en daarom wat makkelijker te verteren. En qua technisch gedeelte zit het ook allemaal wel goed! Kortom, deze wordt in huis gehaald bij de release.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-03-2007 20:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep, prachtplaat! Ik vind ´m nu al beter dan DCA. Hij is veel sfeervoller en heeft een betere productie. Ik draai niks anders de laatste dagen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 07-03-2007 20:26 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 20:10 schreef istharol het volgende:
Ik vind het nieuwe album best goed! Het geluid is lekker, de nummers zijn wat korter en daarom wat makkelijker te verteren. En qua technisch gedeelte zit het ook allemaal wel goed! Kortom, deze wordt in huis gehaald bij de release.


Ben benieuwd..


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 07-03-2007 20:41 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 16:19 schreef Davidian het volgende:
Ik luister nu....



Fucking epic weer lol, tering hard gemixt gek, downtuned zo te horen. Beetje dissection achtig met keys voel ik.

Tis lager maar niet sneller geworden.


BrEezAhs FOR tEH Win!!!!111!!!11


Op je knie en pijp voor genade!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2007 20:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Downloading now.....


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-03-2007 21:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik download niks meer van tevoren, daar ben ik veel te trui ende kvlt voor

Ghehe, nee gekheid, heb hem al besteld dus. Ik laat me verrassen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 07-03-2007 21:34 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Ik vind de bass drum té. Klinkt veel metaalachtiger dan op DCA, kan er nog niet aan wennen.. Tot nu toe valt ie voor mij een beetje tegen.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 07-03-2007 23:36 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 7 maart 2007 19:59 schreef hellhun het volgende:
Dikke tegenvaller, de spanning en het vernuftige is totaal afwezig, slap aftreksel van de vorige platen, jammer maar helaas.


Mee eens. De meeste nummers hebben geen duidelijke melodie, korte pakkende metalriffjes, keys beperken zich ook vooral tot akkoorden, over-episch. Af en toe ook over-kill drumuitspattingen die ik heel misplaatst vind over komen.
Een van de laatste nummers klinkt in het begin als een typisch arcturus nummer, meer ook omdat met de zelfde string-sound als die van arcturus gewerkt is (korg x3).
Dit klinkt op zich wel leuk, maar niet voor Dimmu..
Jammer.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-03-2007 23:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hij is weer schaamteloos kinderachtig en plat, me likes Ik hoop dat dit ook weer een stortvloed aan overbodige Dimmu-franchise tot gevolg heeft mocht de inspiratie van de heren opraken, ik heb nog wel wat ideeën liggen voor een Dimmu-polis.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 08-03-2007 1:10 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

mruhf, op zicht niet verkeerd maar ook weer niks speciaals.
wat mij gruwelijk irriteerd is als die "normale" zang er opeens door heen dendert en alle sfeer verneukt.
waardeloos, ik kreeg af en toe zelfs een beetje morgul gevoel bij de nieuwe cd.
iemand een programma waarmee ik die hoerige cleane zang kan wissen



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-03-2007 1:14 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Dimmu


Het is de lichtinval ;')


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 08-03-2007 1:17 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 8 maart 2007 1:14 schreef Kimmey het volgende:
Dimmu


ja zonder die cleane prutzang ja



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-03-2007 1:17 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nou in Progenies Of the Great Apocalyse vind ik de afwisseling wel mooi..


Het is de lichtinval ;')


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 08-03-2007 1:18 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 8 maart 2007 1:17 schreef Kimmey het volgende:
Nou in Progenies Of the Great Apocalyse vind ik de afwisseling wel mooi..


ik niet



R.
Usericon van R.
Posted 08-03-2007 2:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2007 3:33 schreef cataclysm child het volgende:
jeetje, kalm


Ach ja, die The's. Beangstigend ... neen, bizar ... ja, maar het concept is wel ok. Ik vind het best wel gave titels zo.


Wat een enorm gejank om die titels zeg, godverdomme . Als de eerste zei dat het kei-gaaf is dan zei iedereen volgensmij dat het ge'the KEI gaaf is.



Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 08-03-2007 8:20 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 1:17 schreef Kimmey het volgende:
Nou in Progenies Of the Great Apocalyse vind ik de afwisseling wel mooi..


Volledig mee eens. Ik ga het album zeker nog een paar luisterbeurten geven voor een finaal oordeel, iets wat andere misschien ook moeten doen voor het af te kraken.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2007 9:40 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 20:13 schreef NecRobert het volgende:
Yep, prachtplaat! Ik vind ´m nu al beter dan DCA. Hij is veel sfeervoller en heeft een betere productie. Ik draai niks anders de laatste dagen


De muziek zelf is vet ja, maar ik vind eerlijk de productie op DCA beter.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 10:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 9:40 schreef jbassist het volgende:
De muziek zelf is vet ja, maar ik vind eerlijk de productie op DCA beter.
hm, ik vond de productie op DCA een beetje over the top. Persoonlijk vind ik de nieuwe plaat wat prettiger klinken.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2007 10:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Mischien dat ik dat over the top wel vet vind hahaha... maar ik snap je punt!
De keys e.d zijn wel iets bombastischer op DCA heb ik het idee trouwens.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2007 10:29 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Beetje jammer trouwens dat ze een Kneitervette drummer als hellhammer zo bruut hard hebben getriggered


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 10:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 10:29 schreef jbassist het volgende:
Beetje jammer trouwens dat ze een Kneitervette drummer als hellhammer zo bruut hard hebben getriggered
Dat vind ik ook erg jammer ja. Maar dat schijnt er tegenwoordig bij te horen...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-03-2007 10:33 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 8 maart 2007 1:17 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
ja zonder die cleane prutzang ja

Niet spotten met Simen Hestnæs! Ofzo!



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2007 10:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ff downen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-03-2007 10:34 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 10:33 schreef Skyggesang het volgende:
Niet spotten met Simen Hestnæs! Ofzo!


Helemaal mee eens, Prutzang??? flikker toch op man, ben juist weer blij dat die man zijn cleane strot weer eens open trekt! Of die man kan zingen? Lamented Souls wel eens gehoord?


I Find That I Am Not There...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2007 10:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

als je even wacht heb ik wel een link voor je


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen