|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Bassist is in de clip iig ook Snowy. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mwoa, vind het wel wat hebben. Lekker fout |
|
quote: klopt, met die hoge violen leek het mij soms teveel fantasy. In plaats van clowneske sci-fi of horror. Herinner me het For The World To Dictate Our Death is leuk, tot aan de hoge en vervelend warme strijkers (again) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-09-2010 18:39] signature |
|
quote: Ik begin me nu ook stilstaan weer te ergeren her en der. Progenies Of The Great Apocalypse, help Denk dat ik in mijn hoofd DCA iets geromantiseerd heb, al staan er ook wel erg vette stukken op. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
de meesten! ik denk er liever niet teveel aan vr mij is Dimmu de agressie op The Maelstrom Mephisto, inclusief krakende parlofoon vocalen en het zaaaaalige cleane gezang van Vortex na de helft of gewoon, de intro... rrrr en Blessings Upon The Throne Of Tyranny, met die overgangen thrasherdethrash [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-09-2010 18:51] signature |
|
Die piano-overgang bij "condemnation of life by the living dead". [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 16-09-2010 18:54] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Die rare stemmetjes vind ik juist irritant. Vooral op PEM. |
|
Nu ik zo hier en daar weer wat DB hoor realiseer ik me ook dat ik er niet zo kapot van ben omdat ik Shagrath een vrij matige zanger vind. Als je zijn screams vergelijkt met die van veel andere bm zangers is het eigenlijk weinig extreem en dat is iets waar ik juist van hou, zeker bij Noorse black. Op een of andere manier zit er weinig kracht in de zang van Shagrath, het klinkt een beetje binnensmonds en fuzzy alsof 'ie wel wil screamen maar halverwege twijfelt of 'ie toch niet beter kan grunten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dikke +1 @ Onweerwolf. De plaat van Ov Hell had ik een stuk leuker gevonden als Gaahl erop gezongen had ipv Shagrath. |
|
quote: Gaahl heeft inderdaad wel weer een fijne stem, alleen was Gorgoroth muzikaal gezien weer behoorlijk 13 in dozijn. Jammer is dat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dan moeten jullie dit wel haten vind ik trouwens totaal geen black metal of zo, maar wel lekker (op een poppy manier) signature |
|
quote:Ja. Alleen al om dat nummer kan PEM niet het beste Dimmu album zijn. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-09-2010 19:11] |
|
Op Dynamo 1998 gebruikte Shagrath zelfs gewoon effecten op zn vocals live. |
|
quote: De gitaristen gebruikten toch geen effecten, hè?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik dacht het wel, wel, ik vond het destijds "vernieuwend" alles erna vond ik ouderwets omdat de orkesten me deden denken aan Disneyfilms en Star Wars signature |
|
quote: Ik houd van dat nummer, het is zowat industrieel en mechanisch: heerlijk. Overigens heb ik het idee dat ze gewoon de album versie afspelen. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 16-09-2010 19:19] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Op DOA '97 hadden ze geen toetsenist meegenomen. Dan blijft er helemaal weinig over. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:"Vernieuwend"? Ze hadden zich beter afgevraagd waarom niemand het nog gedaan had. Omdat het gewoon kut is. Die Star Wars soundtrack vind ik ook mooi, vandaar dat ik DCA ook wel trek. Laatste Blind Guardian lijkt er met de orkest toevoeging ook wel wat op. Vooral het intro kon zo van Dimmu zijn. |
|
ik ken geen andere band die dergelijk nummer gemaakt heeft, terwijl ik heel erg veel kutbands ken signature |
|
Best jammer eigenlijk, ik trek dit best goed, het contrast van mechanisch met symfonisch. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ik ook, maar we zijn met weinig signature |
|
Ik kom nu precies bij dat nummer aan Op zich wel prima nummmer, qua stijl en geluid. Maar ik vind de opbouw en afbouw abonimabel / niet-bestaand En past zelfs niet als tussendoortje op het album. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In Sorte Diaboli is feitelijk het Star Wars verhaal in een satanisch jasje. Mensen die goed thuis zijn in de OST van de eerste 3 Star Wars films zullen af en toe hele dikke vette knipogen naar de Star Wars soundtrack ontdekken. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 16-09-2010 22:46] |
|
Echt? ff opsnorren ergens dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |