|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Aardig evil? Is toch gewoon een standaard liveclip? Ik snap sowieso niet waarom al die bands een clip moeten hebben, voegt niks toe voor mij. Het doet eerder afbreuk. |
|
Dat was in mijn jeugd en metal beginfase.. tegenwoordig is het voor mij ook niets meer dan een live clipje, maar ik vond het allemaal erg duister en wel spannend om te 'ontdekken' hehe... tijden veranderen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Shagrath had altijd als enige een witte bloes aan bij optredens zodat het bloed uit de beker meer opviel, doet hij dat nog steeds met die beker of hebben ze dat inmiddels al uit de show gehaald? |
|
Iets zoals hier? Geweldig optreden! Edit: Oh geen witte blouse, en weet niet of het in dit nummer was maar er staat iig wel een beker bloed [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-09-2010 2:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die is echt wel vet inderdaad. Goed geluid ook. |
|
Witte bloes. |
|
Oh ach, goeie ouwe tijd.. ik krijg er een nostalgische bui van.. van die poland clipjes iig.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: :') Het lijkt wel een interview met een opgeschoten puber die net ergens over satan heeft gelezen en die op school veel is gepest door negers. |
|
Overigens verwacht ik met die clip constant dat Shagrath op een brommer stapt om vervolgens over 10 auto's heen the vliegen met een ramp. |
|
quote: Aardig over de top, maar het stoort me niet echt, moet ik zeggen. Wie zijn hier trouwens de sidekicks van Shagrath, Silenoz en Galder? Ik neem aan dat Daray de drummer is, maar wie zijn de bassist, de toetsenist en die zangeres (of actrice, wat het ook is)? |
|
quote: Vast gewoon videoedits van ICS Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Daray inderdaad de drummer. De bassist is die Snowy die al weer uit de band geflikkerd is. Zangeres weet ik niet. Toetsenist volgens mij gewoon Shagrath. Hij heeft in ieder geval de demo's van de nummers wel van keyboardpartijen voorzien. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het gaat denk om de mensen in de clip. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oooooh... Dat weet ik niet. |
|
Wat een kut clip. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het vrouwtje in die clip is trouwens: Agnete Kjølsrud (ex-Animal Alpha, Djerv) - female vocals |
|
quote: Grotendeels +1, maar ik vind juist dat ze met DCA wel het dichtst bij een klassieker zijn gekomen. Verkeerde productie en iets te liefjes nog, alleen. quote: +1 Ik vond het een tijd erg gaaf, maar zet het ondertussen nooit meer op. Net als veel oud DB werk. Met DCA en ook PEM was ik wel weer tevreden. En ik dacht dat ik met ISD ook wel weer tevreden was, maar daar hoor ik ook weer teveel clichédingetjes in. Dat heb ik nu ook met Gateways, op zich prima nummer, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een heel album in deze lijn echt gaaf ga vinden. Ik had echt sterk het idee dat ik Gateways al eerder op een ander album gehoord had Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mijn favo blijft alleszins Puritanical Euphoric Misanthropia, omwille van de catchy nummers en de ijzige productie signature |
|
quote: Ik meende al dat ik haar ergens van kende. Heb Animal Alpha ooit eens live gezien op Wacken. Overigens puur en alleen omdat de gitarist van In The Woods... er in speelde, maar het viel niet tegen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik moet toch PEM weer wat beter luisteren, denk ik. Misschien dat ik die in retrospect toch boven DCA moet plaatsen... Precies die ijzige productie is wat DCA mist. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
DCA heb ik nooit veel geluisterd, destijds die metalen versie gekocht (weegt een paar kilo) en dat eruit halen is een ganse opdracht signature |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Exact. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |