IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 16-09-2010 2:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wat een circus die clip... niet normaal meer, nog belachelijker dan Immortal

Waar is de tijd gebleven van dit clipje?



Vond ik vroeger aardig evil en spannend.. tegenwoordig moet de metaljeugd het met dat circus in gateways doen...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2010 2:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Aardig evil? Is toch gewoon een standaard liveclip? Ik snap sowieso niet waarom al die bands een clip moeten hebben, voegt niks toe voor mij. Het doet eerder afbreuk.


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-09-2010 2:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Dat was in mijn jeugd en metal beginfase.. tegenwoordig is het voor mij ook niets meer dan een live clipje, maar ik vond het allemaal erg duister en wel spannend om te 'ontdekken' hehe... tijden veranderen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2010 2:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Shagrath had altijd als enige een witte bloes aan bij optredens zodat het bloed uit de beker meer opviel, doet hij dat nog steeds met die beker of hebben ze dat inmiddels al uit de show gehaald?



Argh
Usericon van Argh
Posted 16-09-2010 2:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Iets zoals hier? Geweldig optreden!

Edit: Oh geen witte blouse, en weet niet of het in dit nummer was maar er staat iig wel een beker bloed

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-09-2010 2:39]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-09-2010 2:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die is echt wel vet inderdaad. Goed geluid ook.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2010 2:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Witte bloes.


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-09-2010 2:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Oh ach, goeie ouwe tijd.. ik krijg er een nostalgische bui van.. van die poland clipjes iig..



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-09-2010 15:00 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 september 2010 15:21 schreef nuclearwarfare het volgende:
Mooi interview! Goed uitgedachte antwoorden op diepe en interessante vragen! :')




:') Het lijkt wel een interview met een opgeschoten puber die net ergens over satan heeft gelezen en die op school veel is gepest door negers.



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-09-2010 15:03 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Overigens verwacht ik met die clip constant dat Shagrath op een brommer stapt om vervolgens over 10 auto's heen the vliegen met een ramp.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-09-2010 17:32 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 0:42 schreef Trey het volgende:

Clip van het nieuwe nummer Gateways:



Aardig over de top, maar het stoort me niet echt, moet ik zeggen.

Wie zijn hier trouwens de sidekicks van Shagrath, Silenoz en Galder? Ik neem aan dat Daray de drummer is, maar wie zijn de bassist, de toetsenist en die zangeres (of actrice, wat het ook is)?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 17:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 17:32 schreef Hexegot het volgende:
Aardig over de top, maar het stoort me niet echt, moet ik zeggen.

Wie zijn hier trouwens de sidekicks van Shagrath, Silenoz en Galder? Ik neem aan dat Daray de drummer is, maar wie zijn de bassist, de toetsenist en die zangeres (of actrice, wat het ook is)?

Vast gewoon videoedits van ICS


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 16-09-2010 17:57 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 17:32 schreef Hexegot het volgende:
Aardig over de top, maar het stoort me niet echt, moet ik zeggen.

Wie zijn hier trouwens de sidekicks van Shagrath, Silenoz en Galder? Ik neem aan dat Daray de drummer is, maar wie zijn de bassist, de toetsenist en die zangeres (of actrice, wat het ook is)?


Daray inderdaad de drummer. De bassist is die Snowy die al weer uit de band geflikkerd is. Zangeres weet ik niet. Toetsenist volgens mij gewoon Shagrath. Hij heeft in ieder geval de demo's van de nummers wel van keyboardpartijen voorzien.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-09-2010 17:59 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 september 2010 2:09 schreef Argh het volgende:
Wat een circus die clip... niet normaal meer, nog belachelijker dan Immortal



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 17:57 schreef RudiEngel het volgende:
Daray inderdaad de drummer. De bassist is die Snowy die al weer uit de band geflikkerd is. Zangeres weet ik niet. Toetsenist volgens mij gewoon Shagrath. Hij heeft in ieder geval de demo's van de nummers wel van keyboardpartijen voorzien.

Het gaat denk om de mensen in de clip.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 16-09-2010 18:03 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 18:01 schreef ZelThoR het volgende:
Het gaat denk om de mensen in de clip.


Oooooh... Dat weet ik niet.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-09-2010 18:05 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wat een kut clip.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 16-09-2010 18:09 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Het vrouwtje in die clip is trouwens:

Agnete Kjølsrud (ex-Animal Alpha, Djerv) - female vocals


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 17:27 schreef NecRobert het volgende:
Ja, Dimmu was natuurlijk wel een van de eerste bands die op die manier black metal verfriste met toetsenpartijen en daardoor een nieuw publiek aanboorde. Maar het is inderdaad zo dat ze simpelweg geen echte klassieker op hun naam hebben staan. Enthrone Darkness Triumphant zou daar dan in aanmerking voor moeten komen, maar die barst niet bepaald uit z'n voegen van kwaliteit, zoals een Dusk and Her Embrace.

Grotendeels +1, maar ik vind juist dat ze met DCA wel het dichtst bij een klassieker zijn gekomen. Verkeerde productie en iets te liefjes nog, alleen.
quote:
Op 16 september 2010 17:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Het punt met EDT is dat het eigenlijk gewoon pulp is. Het is geen slecht album en het zit goed in elkaar gemixed. Het is gemakkelijk verteerbaar en als je de plaat voor het eerst hoort dan kan ik me voorstellen dat je onder de indruk bent. Maar dat is ook juist het probleem. Het is te simplistisch, er zit geen diepgang in en eigenlijk is het het tegenovergestelde van een zgn. groeidiamant; de plaat wordt alleen maar minder boeiend naarmate je hem vaker beluisterd. Ik moet toegeven dat ik Mourning Palace nog steeds wel een tof nummer vind, maar voor de rest doet het me niks en dat is eigenlijk representatief voor de rest van hun werk.

+1

Ik vond het een tijd erg gaaf, maar zet het ondertussen nooit meer op. Net als veel oud DB werk. Met DCA en ook PEM was ik wel weer tevreden. En ik dacht dat ik met ISD ook wel weer tevreden was, maar daar hoor ik ook weer teveel clichédingetjes in. Dat heb ik nu ook met Gateways, op zich prima nummer, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een heel album in deze lijn echt gaaf ga vinden. Ik had echt sterk het idee dat ik Gateways al eerder op een ander album gehoord had


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2010 18:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn favo blijft alleszins Puritanical Euphoric Misanthropia, omwille van de catchy nummers en de ijzige productie


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 18:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 18:09 schreef RudiEngel het volgende:
Het vrouwtje in die clip is trouwens:

Agnete Kjølsrud (ex-Animal Alpha, Djerv) - female vocals


Ik meende al dat ik haar ergens van kende. Heb Animal Alpha ooit eens live gezien op Wacken. Overigens puur en alleen omdat de gitarist van In The Woods... er in speelde, maar het viel niet tegen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 18:16 schreef Hypnos het volgende:
mijn favo blijft alleszins Puritanical Euphoric Misanthropia, omwille van de catchy nummers en de ijzige productie

Ik moet toch PEM weer wat beter luisteren, denk ik. Misschien dat ik die in retrospect toch boven DCA moet plaatsen...

Precies die ijzige productie is wat DCA mist.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2010 18:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

DCA heb ik nooit veel geluisterd,

destijds die metalen versie gekocht (weegt een paar kilo) en dat eruit halen is een ganse opdracht


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 18:20 schreef Hypnos het volgende:
DCA heb ik nooit veel geluisterd,

destijds die metalen versie gekocht (weegt een paar kilo) en dat eruit halen is een ganse opdracht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-09-2010 18:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 18:01 schreef ZelThoR het volgende:

Het gaat denk om de mensen in de clip.

Exact.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen