|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Opnieuw een nieuw nummer online, Born Treacherous: http://www.myspace.com/dimmuborgir En ik begin meer en meer overtuigd te geraken. Fantastische keys in dit nummer Faustian Spirit of the Earth |
|
ja, stond net online op de FP signature |
|
Gateway klinkt echt verschrikkelijk. |
|
Verschrikkelijk goed ja |
|
Heb ze gisteren voor de eerste keer zonder Vortex gezien, en ik moet zeggen dat dit toch wel een groot gemis is. Veel nummers waarin zijn zang prominent aanwezig was (toch wel de betere van de band) worden nu uit de setlist gelaten, en als ze wel gespeeld worden hoor je zijn stem van band omdat ze nu niemand meer hebben die die zang kan doen. Beetje jammer. De nieuwe nummers zal ik eerst een paar keer op CD moeten horen voordat ik goed weet wat ik ervan moet vinden. Wel weer Puritania terug in de setlist, jeugdsentiment |
|
Ah lekker! Wat wordt er voor de rest dan vooral gespeeld? Stormblast en Enthrone Darkness Triumphant materiaal? [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 22-09-2010 11:20] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Wie is nu de bassist? |
|
Cyrus (Terje Andersen) van Susperia, en in het verleden Satyricon. Tja wat speelden ze allemaal? Wat me zo invalt: Puritania, Mourning Palace, Spellbound, The Serpentine Offering, Progenies of the Great Apocalypse, The Chosen Legacy en best wel wat nummers van het nieuwe album. Weinig oud spul dus. |
|
Zo zonder clip erbij zijn die nummers nog best te pruimen, moet ik zeggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ze speelden twee van die nummers en daarop hoorde je Vortex nĂet. Wel van tape, maar opnieuw ingezongen. Door Snowy? |
|
Ik ga Vortex eigenlijk niet echt missen live. De keren dat ik ze gezien heb klonken zijn vocals toch nooit goed, dus tja... op plaat, dat is een andere zaak. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hehe, Vortex, manmanman, wat een zangdrama. Boeiender |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vanochtend de nieuwe plaat even binnengesluist op mijn harde schijf, en ben wel blij dat het gaspedaal af en toe weer volledig wordt ingetrapt [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 23-09-2010 13:59] Por Vida |
|
Ik vind de laatste platen eigenlijk niet meer zo sterk, en van de nieuwe is inmiddels al een Der Untergang-parodie review op Youtube te vinden (uitgemolken wellicht, maar die geintjes blijven grappig) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
??? wor? signature |
|
Voor de rest is het nog meer een soort soundtrack-achtige plaat geworden. Dat vind ik wel jammer Por Vida |
|
quote: Hiero: http://www.youtube.com/watch?v=MOuSQGgF4Rk Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
mensen met tijd teveel signature |
|
Ik ben benieuwd naar de rest van de plaat. Gateways bevalt me wel en dat pompeuze, over-de-top bombastische waar Dimmu Borgir nogal eens de neiging toe heeft trek ik doorgaans heel goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als je niet kunt wachten op de release datum adviseer ik je even langs thelastdisaster.blogspot.com te gaan Por Vida |
|
Vandaag de eerste luisterbeurten gehad en ik vind het een gave plaat. Vooral Renewal, A Jewel Traced Through Coal, Dimmu Borgir (al moest ik er even aan wennen), Gateways, Born Treacherous en Endings and Continuations blijven me bij. Best wat hoogtepunten dus. Het enige nummer waar ik niks mee kan is The Demiurge Molecule. Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
er is reeds een torrent beschikbaar.... Vind ik ook niet |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |