|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Pre, pro, pluspunt, tomátoe, tomatoe.. |
|
Binnekort spelen ze in de 013 Het is de lichtinval ;') |
|
Nieuwe cd; na 4 luisterbeurten weer gauw van mn HD afgegooid.. zonde vd ruimte. Bombastische rotzooi... en Shagrath wiens krijs niks meer van over is en het moet hebben van suffe / cheap effectjes.. jammer Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Op hun single klinkt Shagrath nochtans best gaaf op sommige stukken. Voor de rest ga ik er wel mee akkoord dat het verder weinig bijzonder is. Dimmu moet weer eens iets nieuws proberen en kappen met die semi-duistere orkestmuziek met gitaarriffjes. |
|
quote: Dat is nou exact waarom DB een matige band is. Het tegenovergestelde van een zogenaamde groeidiamant, ook wel bekend als hap-slik-weg muziek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daarstraks nog eens beluisterd, met een biertje deze keer, in de zon ... en toen viel het me weer wat beter mee Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Te traag? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-04-2007 14:06] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niet te traag hoor, gewoon traag en bombastisch. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind het eertse nummer van de cd anders echt heerlijk om naar te luisteren...mahja ik hou normaal ook helemaal niet zo van DB ik vind alleen Puritania, Sympozium, Progenies of the great appocalypse en dan The Serpentine Offering lekker om naar te luisteren, voor de rest hoeft het voor mij allemaal niet zo. Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
quote: OK. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb hem net gekocht. Had de cd al wel twee keer beluisterd en de tweede keer viel hij me al tegen. Na een derde keer viel hij me nog meer tegen Faustian Spirit of the Earth |
|
zonde van je geld Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Voorlopig wel ja. Maar ik ga hem nog een paar keer grondig beluisteren en hopelijk wordt het beter ... Faustian Spirit of the Earth |
|
wuh,gister net het nieuwe album gekocht,inmiddels 4 keer geluisterd ik vind de gitaren wel wat onduidelijk en (zoals eerder vermeld) de basdrums metalig klinken cleane zang valt ook wel mee,in het hele album maar 2 keer voorgekomen verder wel ok. album maar niet echt mijn smaak,nee Dissection is veel beter! |
|
Ik heb hem vanmiddag door de bus gekregen, maar ik heb van half 8 tot 6 gewerkt dus ik heb hem nog niet kunnen beluisteren. Eerst even lekker douchen, pot bier opentrekken, koptelefoon op en dan luisteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb de laatste vandaag ook beluisterd, niet verkeerd die nieuwe cd |
|
Ik heb het album al tientallen keren geluisterd en hij gaat nog steeds niet vervelen. Prima plaat. Wel opvallend hoe mijn smaak veranderd is sinds ik fatsoenlijke speakers heb. quote: *zucht* Wat denken sommige mensen nu eigenlijk als ze posten, dat vraag ik me wel eens af. Ach ja. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
lol |
|
quote: Zoals M. al zei inderdaad: WHAT THE FUCK heeft Dissection met Dimmu Borgir te maken? Dat is net zoiets als een komkommmer met een pak koffiemelk vergelijken...... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Allebei black metal invloeden, beide niet vies van een behoorlijke pot melodie, een vergelijkbare krijsende stem en de eerste letter van de bandnaam Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Eerste 2 zelfs Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog zo stoere internet warrior. |
|
geweldig zo naast de blinddoeken!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Whaha Maareuh, waar is dat? Aangezien ik vlakbij de Duitse grens woon Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |