IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 07-10-2010 0:37 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Hoor de nieuwe net voor het eerst, valt me niks tegen eigenlijk.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2010 9:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 23:22 schreef Nyghtslave het volgende:
Je LIEGT!

Altijd.
quote:
Op 6 oktober 2010 23:33 schreef Lainedil het volgende:
Wat, nee? Dat vind ik wel.

Maar prima hoor, niemand hoeft mij nog uit te leggen dat smaken verschillen.

NEE, DAT VIND JE NIET

Tsja, ongeacht of ik het wel/niet leuk vind, ik kan echt niet begrijpen dat mensen deze zo vet vinden. De vorige was echt een stuk beter.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-10-2010 21:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 oktober 2010 9:07 schreef ZelThoR het volgende:
Altijd.

NEE, DAT VIND JE NIET

Tsja, ongeacht of ik het wel/niet leuk vind, ik kan echt niet begrijpen dat mensen deze zo vet vinden. De vorige was echt een stuk beter.


JA MAAR NEE EN TOCH WEER WEL!

Ik mis de Vortex-vocals wel; was altijd dik genieten.


Bruce Banner


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-12-2010 4:16 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht


Vs.

Geloof jij die gast?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-12-2010 4:18]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-12-2010 4:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

JA, natuurlijk. Als je de antichrist bent, ben je het tegenovergestelde van priesters enzo en dus een lieve vader die zijn kinderen niet misbruikt.

edit, misschien spelen ze wel een akoestisch dimmu-nummer samen, weet jij veel.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-12-2010 5:00]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2010 9:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

You burn down churches you paint your face,
Spend christmas at mom's what a fucking disgrace.
Zeg bokaj, mag iemand die geen spekjes eet wel Dimmu Burgers hebben dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 28-12-2010 11:42 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Nieuw clipske:



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-12-2010 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat zijn Jack Sparrow en vooral Galder weer vermakelijk


Faustian Spirit of the Earth


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 30-12-2010 11:08 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik snap dit echt niet.

Is er geen regisseur of vrienden van de band die ze vertellen dat dit echt niet kan?
Ze hebben gewoon het decor van de vorige clip weer gebruikt.

Die meisjes die" Dimmu Borgir" zingen...dat is zo ontzettend Laibach ware het niet dat Laibach het met een dikke knipoog doet.

Volgens mij worden Shagrath, Silenosz en Galder omringd door ja-knikkers


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-12-2010 11:22 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Moet je eens opletten hoeveel bands decors hergebruiken. Dat gebeurt echt aan de lopende band hoor.

Verder mee eens trouwens.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2010 11:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Qua imago wordt het allemaal steeds sneuer zo lijkt het, maar ik moet zeggen dat ik Abrahadabra wel hun beste werk vind sinds Puritanical... Moest ff wat wennen aan de nogal orkestrale inslag, maar de nummers zijn echt gewoon ijzersterk en het album klopt gewoon.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-12-2010 13:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind zelf het laatste album ook nog steeds erg goed. Vaak gaan Dimmu albums me na verloop van tijd vervelen (de laatste paar platen bedoel ik dus) maar de laatste blijft goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 30-12-2010 13:30 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 28 december 2010 4:57 schreef bokaj het volgende:
JA, natuurlijk. Als je de antichrist bent, ben je het tegenovergestelde van priesters enzo en dus een lieve vader die zijn kinderen niet misbruikt.




Daar zit iets in


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-02-2011 9:18 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik ga het lekker live zien in Oslo met het KORK orkest en al


Black seeds of bunny!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 30-05-2011 12:54 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Foto's show in Oslo: http://p3.no/foto/album/72157626827391382/dimmu-borgir-og-kork-i-oslo-spektrum.html

Het was overigens absolute WIN, en het feit dat ze Puritania speelde maakte het alleen maar beter


Black seeds of bunny!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-05-2011 13:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Puritania. In mijn ogen het beste nummer dat deze band al gemaakt heeft.

Het beste van de nummers die ik ken, uiteraard.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-05-2011 13:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een verschrikkelijke kleding!!!! En wat zullen die gasten zweten!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 30-05-2011 13:43 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 13:11 schreef BenKnuckles het volgende:
Puritania. In mijn ogen het beste nummer dat deze band al gemaakt heeft.

Het beste van de nummers die ik ken, uiteraard.


Is ook een absoluut heersch nummer, en met koor en orkest was het zo onbeschrijflijk hard... Gelukkig komt de show op DVD

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 30-05-2011 13:43]


Black seeds of bunny!


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 30-05-2011 15:59 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Ik vind Puritania met afstand het minste Dimmu Borgir nummer.


sheehan
Usericon van sheehan
Posted 30-05-2011 17:30 by sheehan Wijzig reactieProfiel van sheehanQuote dit bericht

Ik vond het een geweldig concert! dik genieten was het in oslo HELL YEAH .



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-05-2011 19:07 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ben mijn interesse in DB een beetje kwijt sinds In Sorte Diaboli, maar deze DVD komt wel in de kast! Paar dingetjes op Youtube gezien, klinkt lekker.. Ben sowieso wel een beetje een sucker voor de metal-symfonie-orkest combo, dus kom maar op met die DVD!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-05-2011 19:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Abrahadabra al geprobeerd? Beviel mij alleszins stukken beter dan In Sorte Diaboli, wat ik ook veruit Dimmu's zwakste plaat vind.


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-05-2011 19:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 mei 2011 19:11 schreef cataclysm child het volgende:
Abrahadabra al geprobeerd? Beviel mij alleszins stukken beter dan In Sorte Diaboli, wat ik ook veruit Dimmu's zwakste plaat vind.


Geprobeerd, en alhoewel ik dat bij vlagen echt een erg sterke plaat vind, blifjt hij (nog) niet echt hangen. Ik was groot liefhebber van alle CD's, maar na de draak die zij Stormblast 2005 noemen, en ISD, hebben ze bij mij een klein beetje afgedaan. De oudere CD's draaien trouwens nog wel regelmatig rondjes in de spelert!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-05-2011 18:58 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Voor Ben: Puritania live deze zaterdag. Niet door mij opgenomen overigens, maar wel heersch



Black seeds of bunny!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2011 21:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Een beetje jammer van dat ge-hoi-hoi iedere keer (blijft sneu) maar verder wel vet Dat nummer is de enige reden waarom ik Dimmu eens live zou willen zien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen