|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoor de nieuwe net voor het eerst, valt me niks tegen eigenlijk. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: JA MAAR NEE EN TOCH WEER WEL! Ik mis de Vortex-vocals wel; was altijd dik genieten. Bruce Banner |
|
Vs. Geloof jij die gast? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-12-2010 4:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
JA, natuurlijk. Als je de antichrist bent, ben je het tegenovergestelde van priesters enzo en dus een lieve vader die zijn kinderen niet misbruikt. edit, misschien spelen ze wel een akoestisch dimmu-nummer samen, weet jij veel. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-12-2010 5:00] |
|
You burn down churches you paint your face, Spend christmas at mom's what a fucking disgrace. Zeg bokaj, mag iemand die geen spekjes eet wel Dimmu Burgers hebben dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nieuw clipske: |
|
Wat zijn Jack Sparrow en vooral Galder weer vermakelijk Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik snap dit echt niet. Is er geen regisseur of vrienden van de band die ze vertellen dat dit echt niet kan? Ze hebben gewoon het decor van de vorige clip weer gebruikt. Die meisjes die" Dimmu Borgir" zingen...dat is zo ontzettend Laibach ware het niet dat Laibach het met een dikke knipoog doet. Volgens mij worden Shagrath, Silenosz en Galder omringd door ja-knikkers |
|
Moet je eens opletten hoeveel bands decors hergebruiken. Dat gebeurt echt aan de lopende band hoor. Verder mee eens trouwens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Qua imago wordt het allemaal steeds sneuer zo lijkt het, maar ik moet zeggen dat ik Abrahadabra wel hun beste werk vind sinds Puritanical... Moest ff wat wennen aan de nogal orkestrale inslag, maar de nummers zijn echt gewoon ijzersterk en het album klopt gewoon. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vind zelf het laatste album ook nog steeds erg goed. Vaak gaan Dimmu albums me na verloop van tijd vervelen (de laatste paar platen bedoel ik dus) maar de laatste blijft goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar zit iets in |
|
Ik ga het lekker live zien in Oslo met het KORK orkest en al Black seeds of bunny! |
|
Foto's show in Oslo: http://p3.no/foto/album/72157626827391382/dimmu-borgir-og-kork-i-oslo-spektrum.html Het was overigens absolute WIN, en het feit dat ze Puritania speelde maakte het alleen maar beter Black seeds of bunny! |
|
Puritania. In mijn ogen het beste nummer dat deze band al gemaakt heeft. Het beste van de nummers die ik ken, uiteraard. |
|
Wat een verschrikkelijke kleding!!!! En wat zullen die gasten zweten! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Is ook een absoluut heersch nummer, en met koor en orkest was het zo onbeschrijflijk hard... Gelukkig komt de show op DVD [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 30-05-2011 13:43] Black seeds of bunny! |
|
Ik vind Puritania met afstand het minste Dimmu Borgir nummer. |
|
Ik vond het een geweldig concert! dik genieten was het in oslo HELL YEAH . |
|
Ben mijn interesse in DB een beetje kwijt sinds In Sorte Diaboli, maar deze DVD komt wel in de kast! Paar dingetjes op Youtube gezien, klinkt lekker.. Ben sowieso wel een beetje een sucker voor de metal-symfonie-orkest combo, dus kom maar op met die DVD! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Abrahadabra al geprobeerd? Beviel mij alleszins stukken beter dan In Sorte Diaboli, wat ik ook veruit Dimmu's zwakste plaat vind. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Geprobeerd, en alhoewel ik dat bij vlagen echt een erg sterke plaat vind, blifjt hij (nog) niet echt hangen. Ik was groot liefhebber van alle CD's, maar na de draak die zij Stormblast 2005 noemen, en ISD, hebben ze bij mij een klein beetje afgedaan. De oudere CD's draaien trouwens nog wel regelmatig rondjes in de spelert! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Voor Ben: Puritania live deze zaterdag. Niet door mij opgenomen overigens, maar wel heersch Black seeds of bunny! |
|
Een beetje jammer van dat ge-hoi-hoi iedere keer (blijft sneu) maar verder wel vet Dat nummer is de enige reden waarom ik Dimmu eens live zou willen zien. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |