|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem precies één keer gedraaid en ik denk dat het daar ook bij blijft. Wat een ellende zeg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sympho muzak inspired by black metal signature |
|
Er schijnen blastbeats op te staan! Hafgufa |
|
Hi-la-risch. Inmiddels wat luisterbeurten verder en behalve mijn eerder genoemde hoogtepunten, hoor ik voor de rest vooral overgeproduceerde doch simpele deuntjes. Over een maand gaat die waarschijnlijk definitief de kast in. Overigens bij bol besteld en twee exemplaren gekregen. Dat dan weer wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik moest er echt naar zoeken. Wat een saaie eenheidsworst allemaal zeg. Jammer. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Eerder deze week kreeg ik ineens trek om die nieuwe toch nog een kansje te gunnen en verdomd, ik trok 'm ineens een heel stuk beter. Misschien dat ik er de eerste keer geen bui voor had of zo, maar er staan toch best wat leuke dingen op. Naast de songs die Count Usher noemt bevalt ook Ætheric me opperbest. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Er is bijna 3 jaar niks meer over Dimmu besproken hier op het forum totdat er iemand wakker werd. Triest. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Triest? Volledig terecht! Infantiele zaadband. |
|
quote: Ja dat is ook weer waar. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Uit zijn mond denk ik altijd dat het juist een aanbeveling is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik mis kwelgeest gewoon. |
|
Er komt een remaster uit van Puritanical Euphoric Misanthropia. Normaal ben ik niet vaak een voorstander van remasters (vooral metal), maar dit voorproefje maakt me benieuwd naar de rest. Dit klinkt fantastisch. |
|
Woah, dat klinkt vet. Meestal zijn die remasters inderdaad heel kut (Gorgoroth bijvoorbeeld lol). Verschil is dat Dimmu Borgir wel een muzikale evolutie heeft doorgemaakt, en daadwerkelijk een betere band is geworden. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
zeer nice counter |
|
Zin in een hamburger |
|
quote: Dat ze een betere band geworden zijn kan, maar een remaster heeft daar weinig mee te maken. Da’s niets meer dan de eindmix opnieuw bewerken, er verandert niets aan de opnames. Vond dit overigens niet echt een album dat dat nodig had. Ik hou wel van die bombastische, maar toch klinische sound. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De drums klinken veel beter nu Hafgufa |
|
Ik zat dus laatst naar de oude versie van EDT te luisteren, en vervolgens naar Eonian. Echt ongelofelijk wat een verschil in mix/mastering. Bij EDT is het allemaal vlak, niet lelijk, maar wel simpel, en bij Eonian zitten er echt zoveel meer accenten en sporen in. Oude Tagtgren vs nieuwe Jens Bogren. Maar ik neem even aan dat de band er zelf ook zijn zegje over doet. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Over mixing/mastering gesproken, blijkbaar komt Puritanical Euphoric Misanthropia in een mix/master uit. Nu waren de drums op het origineel wel altijd érg ratelend in de mix, maar in de nieuwe versie klinkt het vooral minder helder en mist het daardoor wat pit lijkt het. Ik heb toch een beetje het gevoel dat ik ook bij de nieuwe versies van Grand Declaration of War en Cruelty and the Beast had. Ik hoor de manco's van de originele versies, maar ben daar tegelijkertijd zo aan gewend, dat de nieuwe mixen juist een beetje anoniem klinken. Wel een iets minder lelijke hoes op de nieuwe versie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Galder verlaat de band en gaat full time verder met Old Man's Child Hafgufa |
|
En dat mag je toejuichen |
|
Tjodalv heeft al aardig wat hele oude live optrdens van Dimmu Borgir op zijn eigen YouTube kanaal gezet, maar vandaag had hij de allereerste gevonden. Echt heel tof, met Aldrahn als leadzanger, Shagrath vooral als gitarist en Silenoz als gitarist/zanger. Hafgufa |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |