|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
En de eerste singel gaat "Sim sala bim" worden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sin sala grimm. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Je moet het dus zien in de eigenlijke context. Dûh. |
|
Nieuw nummer, Gateways. Wel heel bombastisch, maar kan me wel bekoren [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 20-08-2010 16:56] Faustian Spirit of the Earth |
|
Beetje matige drumsound imo. Wie heeft hem gemixed eigenlijk? Vind die schreeuwende chick wel ruig btw! haha [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 20-08-2010 17:12] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het doet me aan als een ietwat lompere Cradle of Filth. Ben benieuwd naar het hele album. |
|
Ik vind het allemaal erg achter elkaar geplakt klinken, mis overgangen/ verbindingen tussen de verschillende riffs en stukken |
|
Ik vind het nogal tegenvallen eigenlijk. Op basis van dat nummer zou ik het vooral omschrijven als overgeproduceerd (al blijft het maar een mp3). Veel vorm, maar weinig inhoud. Dat nieuwe nummer van Cradle klinkt iig vele malen toffer imho. En wat Wijers zegt klopt ook wel, vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 21-08-2010 8:22] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het nummer mist flow en die 'heavy metal vrouwen zang'baaaaaahhh, knibbel en knabbel, hehe. |
|
Ik vind hem echt wel cool. Beter dan de nieuwe Cradle wat mij betreft. Er zitten idd veel verschillende thema's in maar voor mij klopt het wel allemaal. De vrouwelijke zang vind ik ook verfrissend. Ik ben al die lieve overgreproduceerde vrouwenstemmetjes (Tristania, Within Temptation, Epileptica ) een beetje zat. Dit geeft me weer het gevoel van een tijdje terug waar het allemaal toch net iets rauwer klonk. Ik zal deze CD zeker binnenhalen. It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not. |
|
De eerder gelinkte video deed het niet, deze (nog wel) Weer net niet. Na al die prachtige albums, vind ik het vormverlies sinds ISD van de heren van Dimmu toch wel wat zorgwekkend. |
|
quote: ik dacht dat Shagrath de zanger was maar het lijkt net of -hij- de guestvocalist is op deze track. Bij Kredle trouwens hetzelfde verhaal... |
|
welnee...de heren worden een dagje ouder dus zingen ze wat minder. Het is maar éen track dus dat er wat vrouwelijke zang bij zit mag best voor mij. Iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik vind de laatste 10 jaar niet de beste in de metal. Een hoop klinkt saai en hetzelfde. Allemaal in dezelfde drie studios opgenomen met hetzelfde geluid enz. Kijk naar de metalbladen met hun domme reviews die net doen alsof metal zus of zo hoort te klinken. Die hele houding is gewoon niet metal. Ik ben blij weer eens iets te horen wat ik niet verwachtte. Ik vind het gaaf anderen vinden dat niet en da's normaal. It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not. |
|
Snowy Shaw, zoals verwacht, de nieuwe bassist/clean vocals. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Deze doet het nog wel: http://vimeo.com/14384078 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +1 Vet! Verder aardig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die nieuwe promo-foto is wel om te janken trouwens, zo lelijk. |
|
Die? Iemand van het Tristania forum vatte het samen als: Queen Amidala meets Liberace meets Pirates Of The Carribean. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Daar kan Immortal zelfs niet tegenop Faustian Spirit of the Earth |
|
WT... signature |
|
Kolere, dat liegt er niet om... Kings of the Carnival Creation, whahahah! Por Vida |
|
Voor wie doen ze dat nu eigenlijk? Wat ik eigenlijk bedoel is: wie kickt er nou op zoiets? Ik kan me niet voorstellen dat ze het voor zichzelf doen. Er moeten dus grote groepen mensen bestaan die denken: hey vette foto. Maar wie zijn dat dan, waar wonen ze, en hoe kom ik er zo ver mogelijk vandaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind er niet veel mis mee anders.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
there is one |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |