|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
De videoclips niet kijken helpt volgens mij ook een hele hoop. |
|
ik vind het een vette cd! |
|
Het is net Junkfood, het is vet.. maar niet echt voedzaam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de deep purple cover is een aangename verrassing! |
|
Ja dit is weer Dimmu Borgir zoals ik ze het liefst hoor, lekker gevarieerde plaat ook. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Wow! Waar In Sorte Diaboli en Death Cult Armageddon me totaal niet raakten, was ik van de eerste speelbeurt van Abracadahabarbaracadavaria aardig onder de indruk... Had er niet veel van verwacht, maar toch wel een verdomd lekker plaatje! En wat een productie... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik vinnem beter dan DCA , ISD kon me ook niet echt raken, maar ik vind het allemaal zo gespeeld. Voorspelbare composities, te weinig extreme variaties, allemaal zo netjes en afgewerkt. Zelfs de zachtere "metal"-invloeden zijn zo afgelikt. niets extreems aan gans Dimmu Borgir, allemaal zo gepolijst. Een zeer geslaagde release waar ik opnieuw bijna niets bij voel. Achtergrondmuziek om te kuisen, massa metal, verhaaltje voor het slapen gaan. zeer mooi bedachte en gesofisticeerde metal Helaas is dat niet de hoofdreden waarom ik metal luister. Waar is de agressie? De power? Ik weet onderhand wel dat Dimmu Borgir (de drie overblijvers) overlopen van talent en vernuft en skills en goeie ideeën. Kunnen ze niet eens stoppen met goeie ideeën in elkaar te steken en gewoon vanouds te rammen? Gewoon 20% Dimmu en 80% metal, ik zou al heel erg blij zijn. Ik hoef helemaal geen Mahler of Grieg metal. Ik ben heel erg blij voor iedereen die fan is voor die nieuwe, maar persoonlijk vind ik het gewoon jammer. Dit is een zeer intelligente band die zichzelf optilt naar een niveau waar ik als doorsnee black en death metal fanaatje gewoon weinig voeling mee heb. Als ik wil ontroerd en ontvoerd worden door muziek in al zijn complexiteit zet ik wel Dvorak op. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-10-2010 21:11] signature |
|
Oeh, Dvorak Maar wat mij betreft zitten er prachtige stukjes in verstopt, die me helemaal meevoeren om me vervolgens keihard door mekaar te rammelen... De akoustische intro van Ritualist bijvoorbeeld, vind ik -kort als hij is- subliem, een genot om naar te luisteren! En zo gaat dat voor mij de hele CD door... MEER graag!!! Black seeds of bunny! |
|
ik voelde nog het meest bij de afsluiter signature |
|
Ik vind Dimmu Borgir trouwens ook echt een super nummer... Als je ziet waar het naar refereert, zou er wat mij betreft geen betere muzikale expressie en omschrijving daarvan kunnen zijn dan dit nummer Black seeds of bunny! |
|
quote: Inderdaad, dat nummer vat alles prachtig samen. Dat shirt ervan vind ik trouwens ook erg tof, die witte met 'forward onward march' erop. |
|
quote: Hmmm waar heb je die dan gevonden? Black seeds of bunny! |
|
quote: ik hoor eigenlijk vooral Therion met Shagrath en Hollenthon. Niet erg hoor. De riff na 2.08, net voor de plukkers en strijkers, doet me wel serieus aan Stormblast denken, voor even. signature |
|
Maart? |
|
quote: Die hebben ze op tournee bij zich. Te koop bij de merchandisestand. |
|
quote: Nais... ik was tijdens de enige NL datum in Utrecht op Heidenfest, had ik beloofd... Maar waarom moesten die 2 dan ook samenvallen Black seeds of bunny! |
|
Die perfect strangers cover is erg leuk gedaan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Luister nu naar de nieuwe cd, bevalt me wel. |
|
Wat een KUT-CD. Bah. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind hem juist aangenaam verrassend! |
|
quote: Ik vind hem vooral verrassend aangenaam. Was in de bus in ieder geval prima te pruimen. Bruce Banner |
|
quote: NEE. Verschrikkelijk, juíst toen ik in de bus zat en (helaas, helaas, helaas) aandachtig kon luisteren naar wat voor ellende dit gezelschap de wereld in stuurt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je LIEGT! [/mening] Black seeds of bunny! |
|
quote: Wat, nee? Dat vind ik wel. Maar prima hoor, niemand hoeft mij nog uit te leggen dat smaken verschillen. Bruce Banner |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |