IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-09-2010 15:48 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 30 september 2010 13:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Commercieel of niet, dat boeit me niet...dit klinkt gewoon lekker.


Dikke plus 1, en dat is waar het ook om gaat met muziek me dunkt.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-09-2010 18:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

De videoclips niet kijken helpt volgens mij ook een hele hoop.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2010 19:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind het een vette cd!


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-09-2010 19:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is net Junkfood, het is vet.. maar niet echt voedzaam


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2010 19:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de deep purple cover is een aangename verrassing!


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 30-09-2010 19:44 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Ja dit is weer Dimmu Borgir zoals ik ze het liefst hoor, lekker gevarieerde plaat ook.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-09-2010 22:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Wow! Waar In Sorte Diaboli en Death Cult Armageddon me totaal niet raakten, was ik van de eerste speelbeurt van Abracadahabarbaracadavaria aardig onder de indruk... Had er niet veel van verwacht, maar toch wel een verdomd lekker plaatje! En wat een productie...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vinnem beter dan DCA , ISD kon me ook niet echt raken, maar ik vind het allemaal zo gespeeld.
Voorspelbare composities, te weinig extreme variaties, allemaal zo netjes en afgewerkt. Zelfs de zachtere "metal"-invloeden zijn zo afgelikt. niets extreems aan gans Dimmu Borgir, allemaal zo gepolijst.

Een zeer geslaagde release waar ik opnieuw bijna niets bij voel. Achtergrondmuziek om te kuisen, massa metal, verhaaltje voor het slapen gaan.
zeer mooi bedachte en gesofisticeerde metal
Helaas is dat niet de hoofdreden waarom ik metal luister.

Waar is de agressie? De power?
Ik weet onderhand wel dat Dimmu Borgir (de drie overblijvers) overlopen van talent en vernuft en skills en goeie ideeën. Kunnen ze niet eens stoppen met goeie ideeën in elkaar te steken en gewoon vanouds te rammen? Gewoon 20% Dimmu en 80% metal, ik zou al heel erg blij zijn. Ik hoef helemaal geen Mahler of Grieg metal.

Ik ben heel erg blij voor iedereen die fan is voor die nieuwe, maar persoonlijk vind ik het gewoon jammer. Dit is een zeer intelligente band die zichzelf optilt naar een niveau waar ik als doorsnee black en death metal fanaatje gewoon weinig voeling mee heb.

Als ik wil ontroerd en ontvoerd worden door muziek in al zijn complexiteit zet ik wel Dvorak op.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-10-2010 21:11]


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 01-10-2010 21:14 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Oeh, Dvorak

Maar wat mij betreft zitten er prachtige stukjes in verstopt, die me helemaal meevoeren om me vervolgens keihard door mekaar te rammelen...
De akoustische intro van Ritualist bijvoorbeeld, vind ik -kort als hij is- subliem, een genot om naar te luisteren! En zo gaat dat voor mij de hele CD door...

MEER graag!!!


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 21:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik voelde nog het meest bij de afsluiter



signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 01-10-2010 21:19 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik vind Dimmu Borgir trouwens ook echt een super nummer... Als je ziet waar het naar refereert, zou er wat mij betreft geen betere muzikale expressie en omschrijving daarvan kunnen zijn dan dit nummer


Black seeds of bunny!


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-10-2010 21:37 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2010 21:19 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik vind Dimmu Borgir trouwens ook echt een super nummer... Als je ziet waar het naar refereert, zou er wat mij betreft geen betere muzikale expressie en omschrijving daarvan kunnen zijn dan dit nummer


Inderdaad, dat nummer vat alles prachtig samen.

Dat shirt ervan vind ik trouwens ook erg tof, die witte met 'forward onward march' erop.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 01-10-2010 22:50 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2010 21:37 schreef RudiEngel het volgende:
Inderdaad, dat nummer vat alles prachtig samen.

Dat shirt ervan vind ik trouwens ook erg tof, die witte met 'forward onward march' erop.


Hmmm waar heb je die dan gevonden?


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2010 22:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2010 21:19 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik vind Dimmu Borgir trouwens ook echt een super nummer... Als je ziet waar het naar refereert, zou er wat mij betreft geen betere muzikale expressie en omschrijving daarvan kunnen zijn dan dit nummer


ik hoor eigenlijk vooral Therion met Shagrath en Hollenthon. Niet erg hoor. De riff na 2.08, net voor de plukkers en strijkers, doet me wel serieus aan Stormblast denken, voor even.


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-10-2010 22:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Maart?


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 02-10-2010 0:24 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2010 22:50 schreef Nyghtslave het volgende:
Hmmm waar heb je die dan gevonden?


Die hebben ze op tournee bij zich. Te koop bij de merchandisestand.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 02-10-2010 9:11 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2010 0:24 schreef RudiEngel het volgende:
Die hebben ze op tournee bij zich. Te koop bij de merchandisestand.


Nais... ik was tijdens de enige NL datum in Utrecht op Heidenfest, had ik beloofd...
Maar waarom moesten die 2 dan ook samenvallen


Black seeds of bunny!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 02-10-2010 10:13 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Die perfect strangers cover is erg leuk gedaan


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


.MorgiL.
chick on a mission
Usericon van .MorgiL.
Posted 02-10-2010 15:21 by .MorgiL. Wijzig reactieProfiel van .MorgiL.Quote dit bericht

Luister nu naar de nieuwe cd, bevalt me wel.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-10-2010 10:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wat een KUT-CD.

Bah.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 06-10-2010 16:45 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Ik vind hem juist aangenaam verrassend!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-10-2010 21:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 oktober 2010 16:45 schreef BlackWizard het volgende:
Ik vind hem juist aangenaam verrassend!


Ik vind hem vooral verrassend aangenaam. Was in de bus in ieder geval prima te pruimen.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-10-2010 23:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 21:50 schreef Lainedil het volgende:
Ik vind hem vooral verrassend aangenaam. Was in de bus in ieder geval prima te pruimen.

NEE. Verschrikkelijk, juíst toen ik in de bus zat en (helaas, helaas, helaas) aandachtig kon luisteren naar wat voor ellende dit gezelschap de wereld in stuurt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 06-10-2010 23:22 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2010 23:06 schreef ZelThoR het volgende:
NEE. Verschrikkelijk, juíst toen ik in de bus zat en (helaas, helaas, helaas) aandachtig kon luisteren naar wat voor ellende dit gezelschap de wereld in stuurt.


Je LIEGT!

[/mening]


Black seeds of bunny!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-10-2010 23:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 oktober 2010 23:06 schreef ZelThoR het volgende:
NEE. Verschrikkelijk, juíst toen ik in de bus zat en (helaas, helaas, helaas) aandachtig kon luisteren naar wat voor ellende dit gezelschap de wereld in stuurt.


Wat, nee? Dat vind ik wel.

Maar prima hoor, niemand hoeft mij nog uit te leggen dat smaken verschillen.


Bruce Banner


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen