|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vin 'em gaaf Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: jah ik vind hem vaak geniaal, maar bij nieuwe arcturus vind ik hem al snel zo monotoon, garm heeft toch veel meer verscheidenheid erin gebracht. maar op de oudere albums waar simen meedeed vond ik hem helemaal gaaf erin zitten. Maar misschien moet ik de nieuwe arcturus wat vaker beluisteren, zo goed ken ik hem nog niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In sorte diaboli is een goed album heb de promotie editie al bij iemand een paar keer beluisterd en ik moet zeggen elke keer als die afgelopen was is het weer jammer hij is wel veel bombasticher (hoop dat ik het zo goed schrijf) dan dca , ik vind het trouwens de clip wel goed. Simen Hestnæs zit trouwens ook bij borknagar Necrophilia the sound of destruction |
|
quote:Je loopt een beetje achter kerel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die Dimmudude zingt op Nouveau Gloaming van <Code> toch nog niet mee? Heeft <Code> nog iets anders uit dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Nee, hij is onlangs bij de band aangenomen als zanger. hij zal dus waarschijnlijk te horen zijn op de volgende <code> plaat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
liep niet achter alleen had het hier niet zien staan of heb er per ongeluk overheen gelzen Necrophilia the sound of destruction |
|
Ja, en het feit dat hij bij Borknagar ZAT... het is inmiddels zo'n 6, 7 jaar terug (Quintessence is zo rond 2000, toch?) En ge spelt het "bombastisch" |
|
zie nu pas dat die weg is bijb orknagar ,goede morgen. ja maar ik bedoelde bombastich in meer voud ben gloof nog steeds nie helemaal wakker Necrophilia the sound of destruction |
|
quote: Heb je dat allemaal zo opgezocht op internet? Knap hoor, sukkel. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: En een enorme botmongool die totaal geen beheersing van de Nederlandse taal heeft! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vind de clip nu niet zo boeiend, maar het nummer daarentegen mag er wel zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Sorgens Kammer Del II wss? In ieder geval 1 van hun slechtste nummers ooit. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Stormblast is gewoon het beste van deze heren. Overigens hebben ze niet echt een slecht album, hoewel ik sommige nummers op PEM wat over the top vind (puritania, burn in hell, ...). Nieuwe nummer op hun myspace is zeker niet slecht, maar zal het nog een paar keer moeten beluisteren. De officiële release is eind dez maand toch hé? |
|
27 april dacht ik ja Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: *google* ja! |
|
quote: Toevallig niet, sukkel, anders vergat ik The Archaic Course niet... !n73rn37 w4rr!0rzz!!1!1!oneoenroflcopter. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 08-04-2007 17:57] |
|
The Archaic Course kwam nog voor Quintessence, dus je hebt gewoon gelijk en die internetwarrior moet z'n waffel houden. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik heb in sorte diaboli al sinds vorig jaar november!! |
|
Ik vind het een goede cd! Hellhammer op de drums vind ik een pré, hij heeft een veel smakelijkere stijl. Damn, dat dubbelbass stuk in The Chosen Legacy, tering Ik vind dit niet eens een opvolger van DCA, maar een geheel nieuw begin. |
|
quote: Een pré? Zeker dat je geen pro bedoelt? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
pre (het, de ~ (m.), ~'s) 1 punt in het voordeel van iets of iem. |
|
quote: OK, maar wie zegt zoiets? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Borthulaz KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |