|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja ook haha in de 013 had hij wel een beetje een vies bierbuikje ja Het is de lichtinval ;') |
|
quote:misschien ga ik dimmu dan nog leuk vinden. Ik luister het alleen af en toe omdat ik siemen zo ontzettend vette strot vind hebben!! Bij Arcturus klinkt het ook vet, maar bij dimmu hebben ze dat effect er onder wat het dan wel weer erg mooi maakt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dB-fans moeten clip 2 en 4 zeker uitsjekken.(Als dit de "blackmetalmaffia"niet aanzet tot het in de fik steken van auto's weet ik het ook niet meer) http://www.emo.geilescheisse.com/Videos/bushido_klaut_bei_dimmu_borgir.php |
|
Shagrath gaat trouwen met ene Christina Fulton. Hun huwelijk wordt bezocht door Nicholas Cage, Jim Carrey en nog een zooi mensen. Schijnt dat die Fulton een kind van Cage heeft; Weston Coppola Cage van Eyes Of Noctum. Metal gaat Hollywood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vreemd hoofd |
|
quote: Intro van clip dat Alt Lys Er Svunnet Hen is zo enorm gestolen van Magnum's Sacred Hour :') [Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-08-2008 16:21] |
|
quote: WTF? hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mocht Shagrath er ooit mee ophouden is de opvolging verzekerd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Krijg ie nou een aanval op 1:32? |
|
quote: Dan mogen ze de maten van de lederen pakjes ook drastisch aanpassen. |
|
Nieuwe DVD is gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Pfft! De clean vocals van Vortex waren het enige dat Dimmu Borgir de moeite waard maakte. Sukkels! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ach ja.. herrinert u zich deze nog?; [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 31-08-2009 2:51] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb die Mustis altijd een beetje een nicht gevonden (ik moet steeds spontaan aan "Musti" denken), maar hij heeft wel steeds leuke bijdrages geleverd (vb. de intro van The Serpentine Offering). Het typische geluid is natuurlijk gewoon afkomstig van Shagrath (en in mindere mate Silenoz), dus ik verwacht geen echte verschuivingen in het geluid. Wel kut van Vortex, want ik hou wel van z'n stemgeluid. Met een beetje geluk gaat ie weer aan de slag in Borknagar (hij heeft het naar verluid altijd kut gevonden dat ie eruit werd geschopt) of gaat ie zich weer toespitsen op Lamented Souls (dikke heersch!). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Beslist ! En niet alleen dan. Z'n ogen draaien om de haverklap weg. quote: Ze hebben m er toch uitgekickt omdat ie t vaak vertikte om op repetities op te dagen ? [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-08-2009 16:21] neoplasma malignum |
|
Whut? Geen Vortex meer? Wat kut! Arcturus genokt, en nu is ie bij DB ook weg. K mag hopen dat hij snel bij een andere band terecht komt. [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 31-08-2009 16:22] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Eerder voor plagiaat geloof ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hehe 4:19 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kut nieuws dat Vortex en Mustis uit de band zijn gestapt!! Ben benieuwd hoe de band verder gaat! |
|
quote: Ja inderdaad, toen piste ik bijna in mijn broek van het lachen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Wow! Al 3 jaar geregistreerd en nu je eerste post. Gefeliciteerd! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |