|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme, wat een gave track zeg... Ik wil de plaat!! Gave clip ook... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wel pro gemaakte clip,maar die cleane zang verprutst het nummer vind ik (en ja ik heb deze topic doorgelezen ) |
|
Dimmu Borgir is niet aan mij besteed hoewel Simen weer geweldig is. Maar waarom heeft hij in godsnaam een effect over z'n stem? Puur heeft hij een nog betere stem. Trouwens het wordt tijd dat hij Dimmu verlaat en een eigen project begint voor die paar seconde dat hij zijn bek mag open trekken koop ik geen Dimmu platen. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-04-2007 20:17] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ate hou je mond, Simen heerscht gewoon |
|
Ik zat net een nummer van Stormblast2005 te beluisteren op de myspace site van Borgir. Wat klinkt dat 'Covenant' achtig zeg. Op een of andere manier een tikje te schel, te keyboard en gewoon niet boeiend. Nu die clip eens bekijken.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Clips en (black) metal... Nee; Toch maar niet. Of te amateuristisch of te over de top. In beide gevallen iig flink kitscherig ende gay. Verder is 'In Sorte Diaboli', na het horen van een nummer, ook weer niet aan mij besteed. Het is mij te bombastisch, zo zoetsappig, zo lief. Nee, niet mijn ding. *Pakt For al Tid uit de kast* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: wuh |
|
quote: kijk das nou een van de beste dimmu albums vind ik,samen met stormblast |
|
quote: Hij doet al de lead-zang bij Arcturus, <code> en Lamented Souls. Volgens mij heeft ie genoeg om handen zo. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Wat? Die rooie van Dimmu doet daar de zang? Nee toch! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee toch... dacht'k ook niet Bij Void en DHG heeft die zanger ook nog gezeten, maar Dimmu... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Nou ja, het lijkt mij raar. Ik heb zeer duidelijk voor de geest wie de knakker van Dimmu is, en die zit toch echt niet bij <code> danwel DHG... Maar misschien heeft <code> een nieuwe incarnatie? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De verhalen gaan inderdaad de ronde dat Hestnaes bij <code> gaat zingen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zou ik dan wel jammer vinden... Die kerel die Nouveau Gloaming heeft ingezongen heeft imo een heel aparte stem, niet te vergelijken en heel goed passend bij de sfeer van het album Ach, afwachten naar nieuw <Code> materiaal dus Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Spannend in ieder geval! Hij heeft wel tof stemgeluid, maar ik weet niet of dat goed vertaalt naar <code>. Ben zeer benieuwd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +1... <Code> kan me sowieso ook veel meer boeien dan Dimmu op de laatste platen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik vond DCA wel erg vet, maar Nouveau Gloaming is absoluut beter. Zeer verschillende soorten Black Metal echter Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat Simen bij <code> zingt is al maanden geen gerucht meer. De band heeft dat immers begin februari zelf bevestigd. News Update - Feb 2007 - Vocalist Announced! Well, the time is now here to announce the new vocalist....it will be Simen Hestnaes (Arcturus/Dimmu Borgir). Obviously we are really excited about this, it is going to do great things for the new material. Writing is underway now and the plan is to record this Spring. So the line up for the next album will be Simen (vocals), Asgeir Mickelson (drums), Viper/Vicotnik (Bass/Backing vocals) and myself taking care of the guitars. In other news, the vinyl version of Nouveau Gloaming we are told will be out very soon indeed...the vinyl is back from the plant and it is just a case of finishing touches, go to www.necroterror.net for more information. I'm also reworking the old demo song "Pollen of Black Plume" for a very special upcoming compilation that I am very honoured to be a part of.....anyone who has an elephant like memory for all things black metal in the early 90s should get excited about this too....more news later. Aort When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Haha, ok! Hopen dat ik het niet al een keer gelezen had, dan Nog steeds benieuwd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij heeft ook nog een tijdje bij Borknagar gezeten... in elk geval Quintessence heeft-ie ingezongen, wat dan naar mijn mening ook de beste Borknagar-plaat is |
|
quote: The Archaic Course ook trouwens, dat was fokking geniaal! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Man, ga eens weg met die user-icon... Krijg er echt de rillingen van!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oceans Rise, Black Token, geniaal for sure!! Nou moet ik zeggen dat ik niet altijd even gecharmeerd ben van zijn stem. Bij Arcturus vind ik het allemaal net iets over the top theatraal eigenlijk. Maar in combinatie met de unieke muziek heeft het ook wel weer wat. Op de nieuwe Dimmu komt zijn stem weer prachtig tot zijn recht overigens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: softie When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |