IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-08-2009 19:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, die valse kraai is eindelijk opgerot? De tering, die andere band van hem was helemaal niet om aan te horen, wat een kutzang.

Boeiender

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2009 19:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2009 18:04 schreef NecRobert het volgende:
hehe 4:19

hehe, tot 4:19 kijken, jij held

spelfout weggehaald...

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 31-08-2009 20:06 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 31 augustus 2009 19:15 schreef MR. N het volgende:
Ah, die valse kraai is eindelijk opgerot? De tering, die andere band van hem was helemaal niet om aan te horen, wat een kutzang.

Sarcastisch ja?

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 31-08-2009 20:48 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik vind het ook best wel irritante kutzang.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2009 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kon IC Vortex wel hebben, bij Borknagar

signature

Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 01-09-2009 19:51 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

IK vond vortex z'n clean vocalen ook niet bepaald een toevoeging. Eerder een afbraak.

Daarnaast is dimmu op CD zo dermate muzikaal opgepoetst dat ze t live net niet kunnen waarmaken.

neoplasma malignum

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-09-2009 19:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind PEM nog steeds een super vet album.

Maar DCA was een herhalingsoefening en dat ding daarna (het zegt al genoeg dat ik niet op de titel kan komen) vond ik de moeite van het aanschaffen al niet eens meer waard.

Met andere woorden, misschien dat een frisse wind ze goed doet...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-09-2009 20:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

lol...

ICS Vortex (real name: Simen Hestnæs), the former bassist/clean vocalist for the Norwegian symphonic black metal band DIMMU BORGIR, has released the following statement regarding his departure from the group:

"I've really enjoyed the ride; the DIMMU years have been awesome. I look forward to concentrating fully on my own project now, and the opening possibility to resurrect a band or three.

"A special thanks to all the crazy and lovely people I have met on the road with DIMMU over the years, for the support from so many of you, and for the continuing interest in my musical projects. I will always treasure the albums and the brotherhood as it was before the cabin-fever music industry and greed went METALLICA on our asses.

"My support goes to Mustis [former DIMMU BORGIR keyboardist; real name: Øyvind Mustaparta], the true creative force in DIMMU for the last ten years, and his rightful legal chase."

Simen will meet his LAMENTED SOULS bandmates in mid-September to plan a new release and a few gigs in Norway. He is also planning to get together with the rest of ARCTURUS to discuss the group's future and a possible reunion.

The remaining members of DIMMU BORGIR issued a statement on Monday (August 31) confirming Vortex's and Mustis' departures from the group. The statement also downplayed the impact the lineup changes will have on the sound of DIMMU BORGIR next album, insisting that "the creative force in the band is highly intact, perhaps even more so than ever."

Mustis issued a statement on Sunday (August 30) claiming that his dismissal from DIMMU BORGIR was caused by his efforts to "address the fact that many songs written by me had not been registered properly under my name in their credits. Without naming every single track, let us just say that a good majority of albums like 'Puritanical Euphoric Misanthropia' and 'In Sorte Diaobli' would have been vastly different had I not composed and created as much as I actually did," he said. "Sadly, based on terrible gaps in the communication process and a failure to find logical rationale for why this had been done this way found me hitting wall after wall as opposed to finding a professional and reasonable solution to the problem. My inquiries and investigation into the issues which I wished to resolve and move on from would in the end find me being fired from the group. No discussions about it, just 'goodbye' (via text message)."

Last year's "Blackest Of The Black" tour with DANZIG helped support DIMMU's latest DVD titled "The Invaluable Darkness", which debuted at No. 5 on the Top Music Videos chart in mid-October. It was also the band's last North American tour promoting their eighth studio album, "In Sorte Diaboli", which debuted on Billboard's Top Independent Albums chart at No. 2, and on The Billboard 200 chart at No. 43.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-09-2009 13:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2009 19:59 schreef altx het volgende:
Ik vind PEM nog steeds een super vet album.

Maar DCA was een herhalingsoefening en dat ding daarna (het zegt al genoeg dat ik niet op de titel kan komen) vond ik de moeite van het aanschaffen al niet eens meer waard.

Met andere woorden, misschien dat een frisse wind ze goed doet...

Hehe, imo is DCA net het gaafste dat ze sinds EDT hebben uitgebracht, waarmee ik geen afbreuk wil doen aan albums als PEM of SBD. In Sorte Diaboli was idd maar een matig plaatje.

Faustian Spirit of the Earth

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-09-2009 15:53 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 1 september 2009 19:51 schreef Waldtyr het volgende:
IK vond vortex z'n clean vocalen ook niet bepaald een toevoeging. Eerder een afbraak.

Daarnaast is dimmu op CD zo dermate muzikaal opgepoetst dat ze t live net niet kunnen waarmaken.

Kan best wezen, maar op de live dvd van Arcturus kan Vortex zijn cd prestaties wel degelijk waarmaken.
Of hij een toevoeging/afbraak is bij Dimmu of niet daar verschillen we dan over van mening

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2009 16:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vond zijn zang altijd vet... en die Mustiis is een muzikaal genie.
Imo byebye Dimmu.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 02-09-2009 16:05 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2009 16:00 schreef jbassist het volgende:
Ik vond zijn zang altijd vet... en die Mustiis is een muzikaal genie.
Imo byebye Dimmu.

Hoe groot was zijn muzikale rol eigenlijk? Ik dacht dat Shagrath ook (ooit) toetsenpartijen bedacht. Zelf vind ik qua klassieke klanken vooral de toetsenperiode tot en met Spiritual Black Dimensions goed. Hoe mooi een echt orkest ook klinkt, ik vind de koude en sfeervolle toetsentonen beter. Ook pianowerk mis ik op latere albums.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2009 16:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vind die partijen er pas echt uitspringen qua muzikaliteit vanaf het moment dat hij er bij kwam.
Als ik kan aannemen dat die orchestratie op DCA volledig is geschreven door mustiis kan ik eerlijk zeggen dat ik zonder zijn input die cd niet eens had geluisterd.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 02-09-2009 19:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 augustus 2009 20:06 schreef Mottighaerd het volgende:
Sarcastisch ja?

Nee, hoezo?

Boeiender

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2009 20:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=4s88vxHjWrs&feature=player_embedded

Dit stuk staat zonder de rest van de band ook.. Nuff said.

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-09-2009 21:06 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 2 september 2009 19:41 schreef MR. N het volgende:
Nee, hoezo?

Hehe, die indruk kreeg ik.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 02-09-2009 21:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 september 2009 21:06 schreef Mottighaerd het volgende:
Hehe, die indruk kreeg ik.

Oh, ik dacht dat ik duidelijk genoeg was, hehehe.

Vind het dus niets, die valse nicht op zang.

Boeiender

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-09-2009 21:08 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Begrepen zo ondertussen, no problemo heur

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-09-2009 0:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-09-2009 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-09-2009 11:16 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vind Dat Eye of Noctum ding wel geinig klinken. Wanneer komt 'ie uit? (Lekker nostalgisch voor mij, dat soort muziek)

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-09-2009 11:38 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb alleen de eerste drie cd's daarna vond ik het ruk op die godless savage garden na, die is wel leuk alleen nauwelijks nieuwe nummers, alleen in een nieuw jasje.

Against God and Government

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-09-2009 11:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

+ 1

Anhoewel de re-recording van Stormblast ook ontiegelijk vet blijft.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-09-2009 13:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Godless Savage Garden goed? De enige twee nieuwe nummers waren behoorlijk slappe hap en die heropnames van het debuut misten alle sfeer van het origineel. De bijgevoegde live-nummers hadden een ontieglijk slecht geluid en er werd slordig gespeeld! 't IS wat je goed noemt. Ik ben zelf geen fan van het ophemelen van de eerste platen van een band. Al is de originele Stormblast wel één van mijn favoriete platen ooit. Enthrone Darkness Triumphant als doorbraakplaat blijft natuurlijk vet en ook Puritanical Euphoric Misanthropia vond ik zeer genietbaar. Uiteraard is dat mijn subjectieve mening, maar om nu Godless Savage Garden te gaan noemen...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-09-2009 19:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Twee leden weg las ik, hmm. Benieuwd naar de volgende cd dan, kijken of dat weer zo'n gedrocht is als In Sorte Diaboli.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com