|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe kontroleer je dat eigenlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hA the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nou, ik vind PEM beter dan ISD en DCA bij elkaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
eens In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ik vind PEM iets te over-bombastisch. Voor zover ik me nu goed kan herinneren, PEM heb ik wat minder actief in het geheugen. @M: Ik doe m'n best Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nog 6 uur en mn stormblastcd staat nu al op 26 dollar... had ik niet verwacht voor een ieder die geintresseerd is dus een originele stormblast en een originele for all tid op http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=016&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&viewitem=&item=260121672807&rd=1&rd=1 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=016&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&viewitem=&item=260121674917&rd=1&rd=1 In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Die for all tid wil ik wel overnemen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
bieden dan kreng! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik kom niet op Ebay...dat is een No go area voor mij.. Dan houdt het op Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zonde dat je die wegdoet man! |
|
Ja, geweldige onderzetter! Doodzonde! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: denk nou es na.... zou er ook niet een exemplaar in de kast staan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
sorry maar zo zeldzaam zijn ze ook weer niet ,want ik heb ze ook beide in mijn bezit |
|
En daarom zijn ze niet zeldzaam. omdat JIJ ze ook hebt ??? Fuck the world and fuck you |
|
ik ken er meer die ze in hun bezit hebben in mijn vriendenkring vandaar |
|
Ah Fuck the world and fuck you |
|
quote: Moet ik dat ruiken dan? |
|
quote: Ja. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik ook, maar hier zijn ze toch niet zo makkelijk te vinden in de cd-winkels. Meestal vind je alleen de nieuwe Stormblast, maar For All Tid is nog veel moeilijker te vinden. Ik heb ze toevallig alle twee gekocht op vakantie in Italië Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Waarom had je 2 exemplaren dan? quote: Omdat je niet wil betalen voor dingen die geld waard zijn? quote: Misschien kan je een lijst opstellen van cds die jij en je vrienden hebben, dan gebruiken wij dat als de officiele cds-die-niet-zeldzaam-zijn lijst okee? Zenial |
|
[quote]Op 2 juni 2007 7:46 schreef Zenial het volgende: Waarom had je 2 exemplaren dan? quote] Waarschijnlijk omdat hij ze ergens goedkoop zag liggen en zoiets had van, he daar kan ik meer voor krijgen... Dat doe ik ook, als ik zeldzaam spul voor weinig zie wat ik al heb neem ik het wel mee om op eBay te verkopen... Zo verdien je je eigen collectie terug! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Stelletje joden. |
|
quote: Wat is daar in godsnaam Joden aan? Piepstraal! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het is inderdaad vrij gay om cds te kopen niet omdat je ze zelf wil hebben maar alleen maar om ze met winst door te verkopen. Lekker profiteren over de rug van andere metalheads. Zenial |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |