|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
Haha, ik zit vanavond in het hol van de leeuw tussen al die Rotterdammers. HEERENVEEN!!!! spelfout weggehaald... |
|
Wel netjes 0-0 (of iig gelijk) spelen, he? Bruce Banner |
|
nee it fean moet voor de overwinning gaan!! maar goed, over dat wedje dat ik met mental heb... ik kan morgen niet online komen, want ik moet werken. Ik zal wel de uitslag weten, maar jullie zien me maandag wel online komen roll moet rocken |
|
quote:Kanker, ik ben het eens met jou man..damn. Heerenveen heerst! !! fuck !! fuck die kankerlakken, dood!!! raaaaaaaggghhhhhhhhh!!!! Fuck the world and fuck you |
|
ho ho, language!!! ik ben heeeeeeeel benieuwd wat de nederlandse klupjes gaan doen vandaag... maar dat wisten jullie al... volgens mij gaat er iets geks gebeuren.. zoiets als een kampioenschap voor ajax bijvoorbeeld roll moet rocken |
|
quote:jij bent grappig, hehehe. en excuus voor het taalgebruik, dat was iets aan de brute kant, ja. Fuck the world and fuck you |
|
je bent af en toe een beetje te lomp mental.. soms is dat niet erg maar vaak is het niet echt gepast. ik zag net nog een draadje waar je tekeer ging... laat toch lekker l.llen die zooi maar excuses zijn aanvaard roll moet rocken |
|
quote:Sja...dat heb ik weleens...ik weet het. Fuck the world and fuck you |
|
een bepaalde periode, zo eens in de maand? roll moet rocken |
|
quote: Zeker! Willem II supporters kiezen Ajax kant wegens hekel aan Alkmaar doordat diverse spelers die kant opgingen. Derde doelman staat bij Stillem op doel. Ex-Ajacied fluit de wedstrijd. Excelsior gaat alles doen om AZ te verpulveren. Nog zo stoere internet warrior. |
|
ah, jij hebt je erin verdiept. dat maakt mijn benieuwd-zijn nog groter heeft excelsior de noppen geslepen... roll moet rocken |
|
zolang PSV geen kampioen word ben ik blij. liever ajax dan AZ natuurlijk, maar als AZ wint ben ik ook blij. |
|
Draai het gas maar vast open, dood aan Ajax Against God and Government |
|
quote: gast wtf... doe ff normaal. het is maar een spelletje... |
|
quote: Een spelletje? je moeder met een spelletje, voetbal is oorlog, en ajax moet dood. Against God and Government |
|
En NAC moet bij de eerste 9. Het zal niet gaan meevallen maar het is pas om half 5 vanmiddag beslist |
|
Zal ik ook maar een uitspraak doen? De bal is rond, er staan 22 man op het veld en de wedstrijd duurt 90 minuten... En aangezien er geen Duitse ploegen meedoen, zal nagenoeg alles binnen die 90 minuten beslist zijn. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: get a life... als je serieus zo zielig bent dat voetbal zo belangrijk is dat je dat soort uitspraken doet, kan je net zo goed meteen naar een psychiatrisch instituut. laat me raden, praktijk onderwijs/VMBO-T en je bent nu vuilnisman of zoiets dergelijks... |
|
quote:Arrogante hond. En nu weer over voetbal lullen graag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Laat me raden, hou maar op met raden strontmongool! Against God and Government |
|
quote: hmm, ik neem dat maar op als een ja. ik een strontmongool? jij bent hier degene die alleen maar kan schelden, randdebiel. dit topic is bedoelt om voetbal te bespreken, niet om jouw soort posts te maken. |
|
Ja ja AZ!!!! |
|
WTF, nu al 2-0 voor psv. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat wordt iig drie punten voor PSV en ze zetten Ajax extra onder druk met een betere doelsaldo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |