|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jullie hebben Rutger Worm toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tja, hier lijkt het erop dat we Redan aan de straatstenen niet kwijtraken. Hij is al bij meerdere clubs op proefstage geweest, maar mocht nergens blijven. Vind hem ook een beetje een "net niet"-speler, heeft het zichzelf ook niet makkelijk gemaakt na het beruchte kopstoot-incident. Hopelijk vind ie een 1e divisieclub vanwaar hij zich weer kan bewijzen. Omgekeerd vind ik het erg jammer dat wij Romano Denneboom niet van jullie konden overnemen vorig seizoen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik denk het echt niet. Het vertrek van Alex & Cocu is erg spijtig, maar in aanvallend opzicht is PSV echt vele malen sterker dan vorig jaar. In de oefenduels bleek Zonneveld een prima linksback (met ook nog een goede vrije trap); dus kan Salcido naar het centrum van de verdediging doorschuiven waar hij vorig jaar ook prima presteerde. Zet daar Da Costa neer en je hebt een aardig centrum. Rechtsback Kromkamp, die's ook wel OK. Op het middenveld is er dit jaar veel mogelijk; Simons in het centrum tussen de verdediging en het middenveld, dan Afellay die inmiddels een vaste kracht is. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden; Aissati die fantastisch speelde in de voorbereiding, Bakkal die erg goed speelt, Perez die m.i. een prima aanwinst is, Mendez die het vorig jaar aardig deed, Vayrynen die wat mij betreft nog een jaar mag blijven (goede voetballer). Aanvallend is er met Lazovic een goede spits aangekocht die per direct inzetbaar is, ook in CL duels. Reis is een prima speler voor de toekomst. Ik denk eerlijk gezegd dat PSV dit jaar 'gewoon' weer kampioen wordt; hoewel het een spannende strijd met Ajax zal worden. Feyenoord doet nog niet mee om het kampioenschap en AZ heeft ook veel te weinig ervaring om de 'toppers' te winnen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hallo Mies United Je hebt de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ): Naam van de league: ZwaarMetaal Wachtwoord voor deze league: ZM |
|
quote:Aangemeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+1 EDIT: WitteRiddert dus. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 07-08-2007 13:36] |
|
Aangemeld! Wel fijn dat nu ook het programma naast het team te vinden is, wel zo makkelijk. Eens kijken of ik 3 op een rij kan halen [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 07-08-2007 13:54] |
|
+ 1 "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hoe kun je de subleague bekijken? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ook weer aangemeld Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben er ook bij, FC Tolsteeg stuurt jullie allemaal naar huis Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Van Hanegem is ineens drie keepers kwijt 8/8/2007 19:34 Willem van Hanegem moet hopen dat zijn doelmannen snel genezen, want momenteel heeft de coach van FC Utrecht slechts één fitte keeper in zijn selectie: Wesley de Ruiter. Eerste doelman Michel Vorm trainde deze week voor het eerst na een schouderblessure. Maar het lijkt onwaarschijnlijk dat hij komende zondag tussen de palen staat als FC Utrecht oefent tegen Espanyol. Tweede keus Franck Grandel verliet dinsdagochtend de training met een bovenbeenblessure en derde keeper André Krul moest dinsdagavond met een dijbeenblessure van het veld tijdens een oefenduel van Jong FC Utrecht met IJsselmeervogels. Donderdag wordt duidelijk hoe ernstig beiden er aan toe zijn. De enige fitte doelman is de 21-jarige De Ruiter. 'We hebben alle vertrouwen in Wesley, die momenteel in topvorm is. Dat heeft hij bij Jong FC Utrecht laten zien', verklaarde technisch manager Piet Buter op de website van FC Utrecht. Tering man echt niet normaal |
|
Yulu-Matondo is nog steeds niet opgedaagd bij Roda JC Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Wie? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Misschien onderschat je Feyenoord met de ervaren aankopen en AZ ondertussen mss ook...anyhow: ik hoop zelf op een finale zoals afgelopen seizoen maar dan met deze 4 teams [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-08-2007 1:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: 21-jarige spits van Club Brugge en best een goede Faustian Spirit of the Earth |
|
Geen Suarez naar Ajax: quote: Wat een flauwekul van de arbitragecommissie, aangezien de CL het hoogste podium in het clubvoetbal is en bij Ajax de kans om daar te spelen aanzienlijk groter is dan bij Groningen (dat vanwege een opleving vorig jaar 5e is geeindigd heel wat kapsones heeft gekregen) spreken we van een onmiskenbare sportieve verbetering. Als die speler echt zo goed is als FC Groningen beweert dan mogen ze in hun handen wrijven als hij daar een half seizoen wil spelen. 9,5 miljoen Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg dat Suarez niet naar Ajax komt, een vervanger voor Davids heeft meer prioriteit. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:6e. Inderdaad een vreemd argument. Is natuurlijk een grote stap hogerop! Ander nieuws: Feyenoord zit, nu Drenthe op het punt staat naar Real te vertrekken, ook nog achter Pranjic aan. Lekker is dat. Heerenveen houdt geen goeie speler meer over zo.. Maar ik neem aan dat Pranjic blijft. Feyenoord is in dit geval namelijk GEEN stap vooruit, aangezien die niet eens Europees spelen dit jaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Met de 5e plaats doelde ik op seizoen 2005-2006 . In ieder geval sterkte met Heerenveen, op zo'n manier wordt het een moeilijk seizoen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Bij zo'n arbitragezaak worden er uiteraard naar meer dingen gekeken. Het belangrijkste argument voor de afwijzing is namelijk dat FC Groningen in dezelfde competitie speelt, ook Europees (Ajax KAN Champions League bereiken, HEEFT, net als Groningen Uefa Cup) en in de contractlengte bij Groningen (nog 3 of 4 jaar ofzo) boven Ajax eindigen. Overigens word ik kots- en kotsmisselijk van dit soort kutspelers die een harde krijgen van een paar centen meer en een 'betere' club. Ze hebben toch zelf dat contract getekend? Maarja, Ajax is weer zo fatsoenlijk om Suarez gek te maken met bepaalde voorwaarden, en stimuleren een arbitragezaak. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: ?? Waar heb je die informatie vandaan? De enige die dat rondbazuint is de voorzitter van FC Groningen die aardig wat stemmingmakerij heeft gebezigd, het zijn meestal de zaakwaarnemers die daar een hand in hebben. Bovendien heeft Ajax geen onfatsoenlijk gedrag getoond, ze hebben enkel een bod uitgebracht voor een speler, iets wat andersom ook vaak genoeg gebeurt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja vreemd he, een club die een goede speler bij een kleinere club wilt wegkopen, gebeurd anders nooit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tuurlijk, niets mis mee, dat gebeurt overal. Maar het probleem zijn die onnodige arbitragezaken. Als jij als speler een contract bij een club tekent voor een bepaald aantal jaar, dan lijkt het me logisch dat de club of - conform de duur van het contract - een juist bedrag ontvangt voor de speler, of de speler aan het contract kan houden. Ze hebben het contract immers zelf getekend. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Wat die arbitragezaken betreft ben ik het met je eens, alleen wordt 'vergeten' dat FC Groningen in eerste instantie helemaal niet met Ajax rond de tafel wilde met als gevolg de arbitragezaak. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |