IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2007 12:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Jullie hebben Rutger Worm toch?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Daops
Usericon van Daops
Posted 07-08-2007 12:11 by Daops Profiel van Daops

Tja, hier lijkt het erop dat we Redan aan de straatstenen niet kwijtraken. Hij is al bij meerdere clubs op proefstage geweest, maar mocht nergens blijven.

Vind hem ook een beetje een "net niet"-speler, heeft het zichzelf ook niet makkelijk gemaakt na het beruchte kopstoot-incident. Hopelijk vind ie een 1e divisieclub vanwaar hij zich weer kan bewijzen.

Omgekeerd vind ik het erg jammer dat wij Romano Denneboom niet van jullie konden overnemen vorig seizoen..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2007 12:20 by Mark Profiel van Mark

Rutger Worm

Heb ik nog liever Guilliano Grot terug. En Denneboom is een geldwolfje. Die is net zo lang blijven draaien en miepen totdat hij transfervrij de Goffert uit kon lopen. als hij naar jullie was gegaan hadden we er in elk geval nog wat geld voor teruggezien

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

acid
Usericon van acid
Posted 07-08-2007 12:49 by acid Profiel van acid

quote:
Op 6 augustus 2007 13:41 schreef Azagthoth het volgende:

Maar alsnog denk ik dat PSV dit jaar nog voor de winterstop is afgevallen voor de titelrace. Sleutelspelers zoals Alex en Cocu zijn niet te vervangen. (al is dat natuurlijk wel eens vaker gedacht bij PSV, zoals Romario, Ronaldo bijv.). Ik vermoed dat het eindelijk weer eens een jaartje wordt dat tussen Ajax en Feyenoord gaat. Uiteraard gaat Ajax er dan met de titel vandoor. In ieder geval worden de enige echte klassiekers weer iets om naar uit te kijken.

Ik denk het echt niet. Het vertrek van Alex & Cocu is erg spijtig, maar in aanvallend opzicht is PSV echt vele malen sterker dan vorig jaar. In de oefenduels bleek Zonneveld een prima linksback (met ook nog een goede vrije trap); dus kan Salcido naar het centrum van de verdediging doorschuiven waar hij vorig jaar ook prima presteerde. Zet daar Da Costa neer en je hebt een aardig centrum. Rechtsback Kromkamp, die's ook wel OK. Op het middenveld is er dit jaar veel mogelijk; Simons in het centrum tussen de verdediging en het middenveld, dan Afellay die inmiddels een vaste kracht is. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden; Aissati die fantastisch speelde in de voorbereiding, Bakkal die erg goed speelt, Perez die m.i. een prima aanwinst is, Mendez die het vorig jaar aardig deed, Vayrynen die wat mij betreft nog een jaar mag blijven (goede voetballer). Aanvallend is er met Lazovic een goede spits aangekocht die per direct inzetbaar is, ook in CL duels. Reis is een prima speler voor de toekomst.

Ik denk eerlijk gezegd dat PSV dit jaar 'gewoon' weer kampioen wordt; hoewel het een spannende strijd met Ajax zal worden. Feyenoord doet nog niet mee om het kampioenschap en AZ heeft ook veel te weinig ervaring om de 'toppers' te winnen.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 07-08-2007 13:26 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Hallo Mies United

Je hebt de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ):

Naam van de league: ZwaarMetaal
Wachtwoord voor deze league: ZM

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2007 13:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 7 augustus 2007 13:26 schreef Mies het volgende:
Hallo Mies United

Je hebt de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ):

Naam van de league: ZwaarMetaal
Wachtwoord voor deze league: ZM

Aangemeld

Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 07-08-2007 13:36 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

+1

EDIT: WitteRiddert dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 07-08-2007 13:36]

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-08-2007 13:54 by Blueprint Profiel van Blueprint

Aangemeld! Wel fijn dat nu ook het programma naast het team te vinden is, wel zo makkelijk. Eens kijken of ik 3 op een rij kan halen

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 07-08-2007 13:54]

acid
Usericon van acid
Posted 07-08-2007 13:58 by acid Profiel van acid

+ 1

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2007 14:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hoe kun je de subleague bekijken?

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-08-2007 13:35 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ook weer aangemeld

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-08-2007 13:53 by M. Profiel van M.

Ik ben er ook bij, FC Tolsteeg stuurt jullie allemaal naar huis

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-08-2007 20:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Van Hanegem is ineens drie keepers kwijt

8/8/2007 19:34

Willem van Hanegem moet hopen dat zijn doelmannen snel genezen, want momenteel heeft de coach van FC Utrecht slechts één fitte keeper in zijn selectie: Wesley de Ruiter.

Eerste doelman Michel Vorm trainde deze week voor het eerst na een schouderblessure. Maar het lijkt onwaarschijnlijk dat hij komende zondag tussen de palen staat als FC Utrecht oefent tegen Espanyol.

Tweede keus Franck Grandel verliet dinsdagochtend de training met een bovenbeenblessure en derde keeper André Krul moest dinsdagavond met een dijbeenblessure van het veld tijdens een oefenduel van Jong FC Utrecht met IJsselmeervogels. Donderdag wordt duidelijk hoe ernstig beiden er aan toe zijn.

De enige fitte doelman is de 21-jarige De Ruiter. 'We hebben alle vertrouwen in Wesley, die momenteel in topvorm is. Dat heeft hij bij Jong FC Utrecht laten zien', verklaarde technisch manager Piet Buter op de website van FC Utrecht.

Tering man echt niet normaal

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2007 1:35 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Yulu-Matondo is nog steeds niet opgedaagd bij Roda JC

Faustian Spirit of the Earth

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-08-2007 1:41 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 9 augustus 2007 1:35 schreef cataclysm child het volgende:
Yulu-Matondo is nog steeds niet opgedaagd bij Roda JC

Wie?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-08-2007 1:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 augustus 2007 12:49 schreef acid het volgende:
...
Ik denk eerlijk gezegd dat PSV dit jaar 'gewoon' weer kampioen wordt; hoewel het een spannende strijd met Ajax zal worden. Feyenoord doet nog niet mee om het kampioenschap en AZ heeft ook veel te weinig ervaring om de 'toppers' te winnen.

Misschien onderschat je Feyenoord met de ervaren aankopen en AZ ondertussen mss ook...anyhow: ik hoop zelf op een finale zoals afgelopen seizoen maar dan met deze 4 teams

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-08-2007 1:46]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2007 2:31 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 9 augustus 2007 1:41 schreef Digerdoden het volgende:
Wie?

21-jarige spits van Club Brugge en best een goede

Faustian Spirit of the Earth

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-08-2007 11:57 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Geen Suarez naar Ajax:

quote:
'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.

Wat een flauwekul van de arbitragecommissie, aangezien de CL het hoogste podium in het clubvoetbal is en bij Ajax de kans om daar te spelen aanzienlijk groter is dan bij Groningen (dat vanwege een opleving vorig jaar 5e is geeindigd heel wat kapsones heeft gekregen) spreken we van een onmiskenbare sportieve verbetering.
Als die speler echt zo goed is als FC Groningen beweert dan mogen ze in hun handen wrijven als hij daar een half seizoen wil spelen. 9,5 miljoen

Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg dat Suarez niet naar Ajax komt, een vervanger voor Davids heeft meer prioriteit.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-08-2007 12:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 9 augustus 2007 11:57 schreef Naturens Galleri het volgende:
Groningen (dat vanwege een opleving vorig jaar 5e is geeindigd
6e.

Inderdaad een vreemd argument. Is natuurlijk een grote stap hogerop!

Ander nieuws:
Feyenoord zit, nu Drenthe op het punt staat naar Real te vertrekken, ook nog achter Pranjic aan. Lekker is dat. Heerenveen houdt geen goeie speler meer over zo..
Maar ik neem aan dat Pranjic blijft. Feyenoord is in dit geval namelijk GEEN stap vooruit, aangezien die niet eens Europees spelen dit jaar.

Naturens Galleri
Posted 09-08-2007 12:32 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 9 augustus 2007 12:07 schreef NecRobert het volgende:
6e.

Inderdaad een vreemd argument. Is natuurlijk een grote stap hogerop!

Ander nieuws:
Feyenoord zit, nu Drenthe op het punt staat naar Real te vertrekken, ook nog achter Pranjic aan. Lekker is dat. Heerenveen houdt geen goeie speler meer over zo..
Maar ik neem aan dat Pranjic blijft. Feyenoord is in dit geval namelijk GEEN stap vooruit, aangezien die niet eens Europees spelen dit jaar.

Met de 5e plaats doelde ik op seizoen 2005-2006 . In ieder geval sterkte met Heerenveen, op zo'n manier wordt het een moeilijk seizoen.

acid
Usericon van acid
Posted 09-08-2007 12:37 by acid Profiel van acid

quote:
Op 9 augustus 2007 11:57 schreef Naturens Galleri het volgende:
Geen Suarez naar Ajax:

Wat een flauwekul van de arbitragecommissie, aangezien de CL het hoogste podium in het clubvoetbal is en bij Ajax de kans om daar te spelen aanzienlijk groter is dan bij Groningen (dat vanwege een opleving vorig jaar 5e is geeindigd heel wat kapsones heeft gekregen) spreken we van een onmiskenbare sportieve verbetering.
Als die speler echt zo goed is als FC Groningen beweert dan mogen ze in hun handen wrijven als hij daar een half seizoen wil spelen. 9,5 miljoen

Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg dat Suarez niet naar Ajax komt, een vervanger voor Davids heeft meer prioriteit.

Bij zo'n arbitragezaak worden er uiteraard naar meer dingen gekeken. Het belangrijkste argument voor de afwijzing is namelijk dat FC Groningen in dezelfde competitie speelt, ook Europees (Ajax KAN Champions League bereiken, HEEFT, net als Groningen Uefa Cup) en in de contractlengte bij Groningen (nog 3 of 4 jaar ofzo) boven Ajax eindigen.

Overigens word ik kots- en kotsmisselijk van dit soort kutspelers die een harde krijgen van een paar centen meer en een 'betere' club. Ze hebben toch zelf dat contract getekend? Maarja, Ajax is weer zo fatsoenlijk om Suarez gek te maken met bepaalde voorwaarden, en stimuleren een arbitragezaak.

Naturens Galleri
Posted 09-08-2007 12:58 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 9 augustus 2007 12:37 schreef acid het volgende:
Ajax is weer zo fatsoenlijk om Suarez gek te maken met bepaalde voorwaarden, en stimuleren een arbitragezaak.

??
Waar heb je die informatie vandaan? De enige die dat rondbazuint is de voorzitter van FC Groningen die aardig wat stemmingmakerij heeft gebezigd, het zijn meestal de zaakwaarnemers die daar een hand in hebben. Bovendien heeft Ajax geen onfatsoenlijk gedrag getoond, ze hebben enkel een bod uitgebracht voor een speler, iets wat andersom ook vaak genoeg gebeurt.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 09-08-2007 13:11 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ja vreemd he, een club die een goede speler bij een kleinere club wilt wegkopen, gebeurd anders nooit.

acid
Usericon van acid
Posted 09-08-2007 13:14 by acid Profiel van acid

Tuurlijk, niets mis mee, dat gebeurt overal. Maar het probleem zijn die onnodige arbitragezaken. Als jij als speler een contract bij een club tekent voor een bepaald aantal jaar, dan lijkt het me logisch dat de club of - conform de duur van het contract - een juist bedrag ontvangt voor de speler, of de speler aan het contract kan houden. Ze hebben het contract immers zelf getekend.

Naturens Galleri
Posted 09-08-2007 13:26 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 9 augustus 2007 13:14 schreef acid het volgende:
Tuurlijk, niets mis mee, dat gebeurt overal. Maar het probleem zijn die onnodige arbitragezaken. Als jij als speler een contract bij een club tekent voor een bepaald aantal jaar, dan lijkt het me logisch dat de club of - conform de duur van het contract - een juist bedrag ontvangt voor de speler, of de speler aan het contract kan houden. Ze hebben het contract immers zelf getekend.

Wat die arbitragezaken betreft ben ik het met je eens, alleen wordt 'vergeten' dat FC Groningen in eerste instantie helemaal niet met Ajax rond de tafel wilde met als gevolg de arbitragezaak.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com