|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En hij doet het ook bijna uit een vrije trap.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zei iemand Heerenveen 5-1 ? Bruce Banner |
|
quote: En Excelsior op 3-2 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
3-2 Excelsior |
|
PSV kampioen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En hop, PSV kampioen. |
|
GVDGVDGVD az met 3-2 achter "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Godverdomme! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Ai, wat een tranendal. Mijn buurman is PSV-supporter, dat is wel weer aandoenlijk, het geluid dat-ie nu produceert Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
WAT een wedstrijden, dat wordt genieten straks ! Fuck the world and fuck you |
|
DAMN!!!! Dat scheelde weinig... Achja, van (arro)ga(al)(nt) is 't in ieder geval niet geworden. Knap van PSV dat ze (blijkbaar, denk ik) alles gegeven hebben deze wedstrijd. En mazzel natuurlijk dat AZ alsnog verliest en Ajax niet dikker wint. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Over het hele seizoen gezien gewoon een terechte titel. Daar ga ik er vanavond wel een paar op drinken in de stad |
|
quote: Stimmt, ja. Lampjes FTW Joden en de nep joden mogen naar huis. Helemaal niets voor Louis, rettekketet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Cheers! En, mee eens inderdaad. Hoewel ik met spanning heb zitten teleteksten toen Ajax nog virtueel landskampioen stond . Achja, as I said, van Gaal gunde ik 't echt voor geen meter (de ploeg AZ dan weer wel gek genoeg). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daar heb je even over gepuzzeld, nietwaar? Bruce Banner |
|
quote:Ach, ze zijn in ieder geval zeker van europees voetbal. Dat zijn lang niet alle clubs in Nederland "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
WHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Reuzespannend, zo op Teletekst. AZ: WHAHAHA! Ok, ik had véél liever AZ dan die joden, maar 3-2 tegen Excelsior is natuurlijk ongelooflijk slecht! Hahahahahahdhalfk;jasdfl;kasjdfl;askdfj;aslkfjas;ldfkjsd;fl. Ajax: MUHAHAHA! 2-0, hel44s pindak44s! Ten Cate is de hoer van Amsterdaaaaaaaam!!! PSV: YEAH!!!!!! 5-1, zo hoort het. Ik vind het gaaf dat Utrecht gewonnen heeft, maar omdat ik een schijthekel heb aan Feyenoord, had ik het wel bruut gevonden als Groningen had gewonnen. Feyenoord...7e, ongelooflijk. Roda: 7-0! Heersende shit. En na PSV de grootste winnaar: ALVES! 4 doelpunten, 34 totaal, ongelooflijk. Wat een dag, en dan heb ik nog geen beeld gezien. |
|
quote: Valt mee, ben al een paar dagen ziek en heb dus tijd zát! Hoorde overigens vrijdagavond van één van m'n beste vriendinnetjes dat jij bij 't zelfde bedrijf werkt als zij (stomtoevallig dat we d'r op kwamen, wat een klein wereldje toch ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ach, ik geniet nu alvast van de te verwachten opmerkingen van Louis: "Meneer van Gaal hoe verklaart u de score bij Excelsior" "Jullie journalisten zijn alleen met scorebordjournalistiek bezig! De cijfers zeggen niet alles!" "Ja meneer, maar u hebt hierdoor de titel uit handen gegeven." "Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom? Ik zeg toch dat cijfers niet alles bepalen!" KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja, geniaal. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
En Sparta ook gewonnen, dus blij. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |