|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: wij spelen tenminste... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
Wil je knokken knul Against God and Government |
|
quote: Jammer dat ik met de combi meemoet (meeeeeehhhh) anders hadden wel nog ergens een biertje kunnen happen. Doet me ineens weer aan die steward vorige keer bij den combi, hij tegen een andere steward: "even wachten met laden" toen wij bij de bus stonden te wachten, mijn broertje en ik lagen echt dubbel :') |
|
|
|
Kolkka voor 2 jaar naar NAC, Slot en Peto naar Sparta en Zonneveld waarschijnlijk voor 4 jaar naar PSV Waar zijn ze GVD mee bezig bij NAC?? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-05-2007 23:04] |
|
quote:bedankt , kerel! Fuck the world and fuck you |
|
Voetbal is stom. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ga dan a.u.b lekker in een ander topic lopen zeiken. |
|
quote: Zeiken is stom! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gossie. Heb je het zwaar ja? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat loop je nou te zwammen je komt toch zelf irritant doen in een topic waar je niets te zoeken heb. Blijf dan gewoon weg, of kom je aandacht tekort ofzo? |
|
Wat een lieve jongens toch Duel Jong Oranje eindigt in chaos Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko (0-2) is vanavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden. De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van. Stadionspeaker Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen. Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld. In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald. De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd. |
|
Ik was m'n fietssleutel kwijt en ik dacht 'laat ik hem eens in het voetbal-topic zoeken'. :scheelkijksmiley: Oké? Kun je nu weer verder met je leven? Edit: Excuses voor de trauma. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 22-05-2007 23:15] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Je kunt je ondertussen toch wel bedenken dat daar waar kansenjongeren aanwezig zijn, gereld gaat worden. Neerknuppelen dat tuig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee, ik heb een enorm trauma nu. |
|
quote: Ik heb tot de 80e minuut gekeken, maar ik vond het een complete aanfluiting. |
|
quote:Dat gaat je veel bier kosten En wat de rel-Marocjes betreft: Die snappen het tenminste. Laat ze de volgende keer het hele stillemstadion maar slopen [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-05-2007 23:25] |
|
|
|
quote:Daar kunnen we wat aan doen natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
Kanker marokkanen, na de joden mogen zij aan het gas!!! Fuck the world and fuck you |
|
Utrecht vliegt met dezelfde gang uit de kwalificatie voor de intertoto dan om een uefa plek.. FC Groningen.......... En ik had nog aandachtig gekeken in het uitvak maar zag je niet Burzum. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik zat helemaal aan de voorkant bij den glaswand Vanuit jullie gevaarlijke harde kern gezien aan de linkerkant. Waar zit je dan? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-05-2007 19:07] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |