|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Beetje jammer ja. Wat gebeurt er met Gomes? |
|
Blijft bij PSV voor zover ik weet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Perez gaat definitief weg bij Ajax...van mij mag ie wel naar Sparta. Fuck the world and fuck you |
|
Of Feyenoord, de ultieme wraak |
|
haha, En waarvan moet feyenooit Perez betalen dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Dat zou wat zijn, nog een Ajacied naar Feyenoord. Ajax heeft Charisteas ook al weggedaan, en die werd zowaar topscoorder bij Feyenoord, met welliefst negen doelpunten. De ellende is niet te peilen in Amsterdam. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Hij is er ook nog niet echt klaar voor gezien zijn onvolwassen gedrag op het veld zo af en toe, in de Spaanse competitie is dat dodelijk. Perez lijkt me wel een goede versterking voor PSV, nu Cocu is gestopt hebben ze niet echt een vervanger voor hem, een Van der Leegte is meer een waterdrager, Perez zou prima de rol die Cocu had kunnen overnemen. |
|
quote: |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Zouden ze voor het eerst sinds jaren dan echt een goede aankoop doen? Tering... |
|
WTF? Is Makaay bij Bayern echt zo flink gedevalueerd dat ze hem kunnen betalen? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
quote:Aan de andere kant als ze Makaay kunnen halen moet Perez ook geen probleem zijn.GODVERDOMME Fuck the world and fuck you |
|
quote: Snap hier ook geen reet van, Makaay heeft het toch goed gedaan bij Bayern en laatst zei de trainer nog dat hij hem er graag bij wilde houden voor het komende seizoen. Ze moeten haast wel ergens een geldschieter (lees domme mongool) vandaan gehaald hebben. |
|
Booy weet het zeker: Cho in Utrecht-aanval 4/6/2007 20:27 FC Utrecht gaat voor Jae-Jin Cho. Foeke Booy is overtuigd van de kwaliteiten van de international, die hij zaterdag bekeek tijdens de interland van Nederland tegen Zuid-Korea. 'Ik heb met hem gesproken en heb hem aan het werk gezien tegen Nederland. Hij is voor ons zeker een versterking', vertelde Booy aan De Telegraaf. De 25-jarige aanvaller lukte het niet in zijn 28ste interland te scoren, maar maakte volop indruk op Booy. De technisch directeur én coach van FC Utrecht ziet in de spits van het Japanse Shimizu S-Pulse een aanspeelpunt voor de voorhoede. 'Met Cho en iemand om hem heen heb ik m'n aanval voor volgend seizoen rond. (…) Tijdens ons gesprek gaf hij aan graag naar Europa te willen komen. Hij zal financieel een stap terug moeten zetten om daarna sportief twee stappen vooruit te maken.' Hij samen met Vandenbergh lijkt me een leuk spitsenduo [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-06-2007 20:59] |
|
Ik ben benieuwd naar de voerhoede en verdediging van PSV. |
|
Volgens mij zit de NOS ernaast. Onlangs werd nog bekend gemaakt dat Klose bijgetekend zou hebben bij Bremen, samen met een aantal andere bepalende spelers. Wel heeft Bayern Luca Toni gekocht van Fiorentina. Maar Makaay naar Feyenoord... toch verrassend! |
|
quote:+1 Nu nog iemand die hem van een splijtende pass of voorzet voorziet |
|
Ik hoop echt zo dat het niet waar is...fucking helll! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kenneth Perez? |
|
quote:vergeet het, ik hoop dat de zak met geld nu wel leeg is. Fuck the world and fuck you |
|
Wel een vreemde keuze van Makaay als ie kan kiezen tussen PSV en Feyenoord. Maar zeker een aanwinst voor Feyenoord. |
|
quote: De Guzman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |