|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een middag gisteren, mijn hart is een aantal jaren ouder geworden haha. Met name toen het 4-1 stond voor PSV, Ajax nog op 0-1 stond en AZ met 2-1 achter stond kwam het besef dat PSV misschien het kampioenschap ging pakken. Jammer dat de journalist niet aan van Gaal vroeg hoe AZ het gaat managen na de 3-2 nederlaag. |
|
quote:Donderdag 10 mei pas. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Wat een grap, ongelooflijk, ik kom niet meer bij van t lachen. Fuck the world and fuck you |
|
1 FC Wolfheart 894 2 Innerlogic FC 892.9 3 Mies United 823.4 4 w817 786 5 The Supersubs 768 6 Psychonaut 746 7 Ivarrr 713.8 8 The Judges 658.1 9 Demons Night 558.8 10 FC Nightmare 535.9 Gefeliciteerd Blueprint (toch?)!!! Ik heb de vierde periodetitel toch mooi binnengehaald [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 01-05-2007 7:10] |
|
Het allermooiste was nog wel die jongen die voor de wedstrijd een tattoo liet zetten met daarop de kampioensdatum van az. Mja die zal nu wel spijt hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe ja! "Wat ga je doen als ze het niet halen?" "Da ga nie gebeure!" KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Prachtig De wereld zit vol mongolen haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Goede zaak. Domheid dient af en toe bestraft te worden. Achja, wie weet kan het psv logo er nog overheen getattoeeerd worden. Getattoeeerd? hmmz, vast niet goed. Naja, het was dit keer in ieder geval spannend, das al heel wat. Ben benieuwd wat het volgend jaar wordt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ze hadden die jongen na de wedstrijd moeten interviewen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: volgend jaar? graafschap FTW!!11. haha, dat zou toch ook wat zijn. psv heeft t niet verdiend dit jaar vind ik, gunde het AZ wel, maarja.. |
|
hehe, de graafschap..2x winst voor Sparta ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je moet sparta niet overschatten he "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:We gaan voor de 5de plek volgend seizoen. Fuck the world and fuck you |
|
Ik denk dat beide Koemans vertrekken bij hun clubjes. Ron Jans dan naar Feyenoord en RK naar FC Grunn. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Schoolmeester Jans past niet bij feyenooit, ik denk eerder aan een Booy van Utrecht voor die positie.ze hebben hem ook wel eens gepolst. Fuck the world and fuck you |
|
Geweldige ontknoping! Had het AZ meer gegund, ondanks Van Gaal, maar ze spelen imho het leukste voetbal. Maar met dit resultaat ben ik ook tevreden, PSV had verdiend gewonnen. Nu nog hopen dat Ajax naast de pot pist mbt de amstelcup en play-offs. Dat zou dit verder rampzalige seizoen nog een beetje dragelijk maken voor mij als Feyenoorder. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: haha, we hopen dus dat ajax de prijzen gaat binnenhalen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ach, ik ben nu tijdelijk even supporter van Groningen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga denk ik voor Ajax worden, de clubs die ik het gun pissen massaal naast de pot dit seizoen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Wat een bullshit. Natuurlijk heeft PSV het wel verdiend, anders hadden ze niet gewonnen. |
|
quote: Dank je! Tweede keer op rij alweer |
|
quote: Volgend jaar heb ik 'em, ik kwam dit seizoen alleen een beetje laat op gang |
|
quote:Fokking 1 punt! Omdat Heitinga geschorst was Naja gefeliciteerd dan maar Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |