|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ERHM, ik tikte dat onder invloed. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote:Wat bier niet met je doet man. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heel veel dan in jouw geval, dit kan natuurlijk echt niet. |
|
Wat fluit die scheids in het voordeel van Ajax zeg, niet te zuinig. Wat spelen ze smerig trouwens. Wel een echte wedstrijd, veel spektakel! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Joden = Smerig. Fuck the world and fuck you |
|
Nekschot voor Gabri, kut ajacied Against God and Government |
|
quote:Gas is wat vriendelijker hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Nou AZ mag het toch wel eens af gaan maken, want pingels zie ik toch niet echt zitten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Die spanning is slecht voor mijn hart |
|
YEAH! |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Joduh!!! |
|
Gezien het complete spelbeeld denk ik dat het wel een terechte uitslag is. Het overgrote deel was Ajax gewoon beter, maar verzuimde wel goede kansen te benutten. Maar in de verlenging was het idd wel AZ dat een stuk beter was. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Van mij had AZ wel mogen winnen |
|
quote: +1 Ze geven beiden toch niet veel om die troostprijs na vorige week, maar wel lullig voor ze. Ajax gaat er als een dief in de nacht vandoor met die prijs.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Heb je dezelfde wedstrijd als ik zitten kijken? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja inderdaad zeg, wtf. Ajax beter? Absoluut niet. |
|
Ghehe, ik denk dat zelfs geen enkele Ajacied dat zal durven zeggen (inclusief mezelf)... Wel ultiem gaaf overigens, Ajax heeft de beker!!! (Al gaat dat eigenlijk nergens meer over, de play-off wedstrijden vind ik momenteel een stukkie belangrijker). ..."Hate can only create more hate"... |
|
ajax de beker winnen.... pff, nou een klote week is weer begonnen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ach de play offs halen ze toch niet |
|
quote: De voorzet en het doelpunt waren zo'n beetje de enige dingen die ze goed gedaan hebben... Wel gaaf dat we daarmee de beker gewonnen hebben. Is ook een kunst. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mooi, Ajax is flink afgemat en Gabri geschorst. Alves zal ze woensdag slachten! |
|
quote:Hear! Hear! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |