IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2007 19:16 by mental Profiel van mental

Fuck PSV. Die zijn nergens meer en gaan dit seizoen echt geen kamioen meer worden.Ik zie AZ er met het kampioenschap vandoor gaan dit jaar.

Fuck the world and fuck you

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-08-2007 19:18 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 4 augustus 2007 19:16 schreef mental het volgende:
Fuck PSV. Die zijn nergens meer en gaan dit seizoen echt geen kamioen meer worden.Ik zie AZ er met het kampioenschap vandoor gaan dit jaar.

Maar één ding weet ik zeker: van Sparte wordt elke wedstrijd met astronomische cijfers gewonnen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2007 19:22 by mental Profiel van mental

Mijn reet. afgelopen seizoen hadden jullie ook moeite met ons.zeker op het kasteel. dus lul niet.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-08-2007 19:23 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

l1k m11n p33m0l

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2007 19:25 by mental Profiel van mental

Kan je het niet hebben knul ? Pas als je een seizoenskaart hebt gescoord en dus regelmatig in het Stadion bent te vinden lul ik wel weer eens over voetbal met je. teletekstsupportertje.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-08-2007 19:28 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2007 19:29 by mental Profiel van mental

maar serieus, waarom in godsnaam fan van PSV ?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-08-2007 19:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Omdat ze winnen natuurlijk!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2007 19:31 by mental Profiel van mental

Alleen maar daarom ? ik heb je in voorgaande jaren eigenlijk nooit iets in het topic zien posten eigenlijk, hehe.

Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 04-08-2007 19:33 by Keeskozak (Speciaal lid) Profiel van Keeskozakhttp://www.kozakkenboys.nl

quote:
Op 4 augustus 2007 19:29 schreef mental het volgende:
maar serieus, waarom in godsnaam fan van PSV ?

Haben sie eine stunde?

De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-08-2007 19:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik volg voetbal ook nog niet zo lang. Ik ben sinds afgelopen jaar eigenlijk wat meer geïnteresseerd geraakt in sport, en dan met name in voetbal en racen.

Ik ben me een beetje gaan oriënteren, door het kijken naar wedstrijden. Ik wilde niet voor de nummer 1 zijn omdat het de nummer 1 is, maar om het mooie voetbal. Er zijn gewoon bepaalde soorten voetbal waar ik erg van hou. Een voorbeeld is AZ, dat met prachtig technisch voetbal het aardig ver weet te schoppen. Een andere manier is het überdegelijke (doch niet louter defensieve) PSV, te vergelijken met andere hele grote Europese clubs met een duidelijke structuur en techniek.
Ik hou helemaal niet van, bijvoorbeeld, het voetbal van Ajax, dat voor mij veel te 'druk' is. Verder moet ik niets hebben van het Tokkies-voetbal zoals Feyenoord dat bezigt.

Na het kijken van vele wedstrijden kwam ik simpelweg tot de conclusie dat ik, objectief gezien, het liefst naar voetbal kijk zoals dat door PSV gespeeld wordt. Hetzelfde geldt overigens voor Heerenveen en Groningen, met op de vierde plaats de kunsten zoals AZ die op het veld vertonen.

Duidelijk zo?

Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 04-08-2007 20:00 by Keeskozak (Speciaal lid) Profiel van Keeskozakhttp://www.kozakkenboys.nl

quote:
Op 4 augustus 2007 12:46 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik denk juist dat PSV een Feyenoord-achtig jaar tegemoet gaat zien. Geen cocu, geen Alex en qua aankopen hebben ze helemaal niks zinnigs erbij. Ja, een ajax-afdankertje, Perez, w00h00!

Jammer dat je voetbalkennis hier tekort schiet, waarde collega. De enige reden dat Perez wilde vertrekken uit A'dam is zijn moeizame relatie met Ten Cate. Elke Ajacied in mijn omgeving (en dat zijn er heel veel) vindt het onbegrijpelijk dat ze hem zo makkelijk hebben laten vertrekken. Hij was n.b. de speler met het hoogste rendement! En trouwens, over afdankertjes gesproken; weleens van Jurgen Colin gehoord?

De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.

FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 04-08-2007 22:13 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

quote:
Op 4 augustus 2007 19:35 schreef WhiteRider het volgende:
Verder moet ik niets hebben van het Tokkies-voetbal zoals Feyenoord dat bezigt.
Dit slaat echt helemaal nergens op.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-08-2007 22:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 4 augustus 2007 22:13 schreef FlappieDeClown het volgende:
Dit slaat echt helemaal nergens op.

o

FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 04-08-2007 22:35 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

quote:
Op 4 augustus 2007 22:20 schreef WhiteRider het volgende:
o
Goed bezig.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-08-2007 1:49 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Jeanvion Yulu-Matondo (spits, 21 jaar, Club Brugge, belofteninternational) voor 4 jaar naar Roda JC

Goede speler hoor

Faustian Spirit of the Earth

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-08-2007 2:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 augustus 2007 19:16 schreef mental het volgende:

PSV klopt Real Madrid en is happy in Rusland

5/8/2007 20:28

PSV lijkt klaar voor het duel met Ajax van volgende week om de Johan Cruijff Schaal. De Eindhovenaren wonnen in Moskou de Russian Railways Cup door Real Madrid met 2-1 te verslaan. Eerder werd het 0-0 tegen AC Milan.

De ploeg van coach Ronald Koeman legde in de ijzersterke eerste helft de basis voor de zege op de Spaanse landskampioen. In de 33ste minuut schoot Ismail Aissati geweldig raak van bijna dertig meter. Zijn schot eindigde onhoudbaar voor doelman Jurek Dudek in de kruising.

Op slag van rust werd het ook nog 2-0. Deze keer was het Mike Zonneveld die scoorde. De linkspoot knalde de bal uit een vrije trap laag langs de muur én de Poolse keeper, die zichzelf niet goed had opgesteld.

In de tweede helft kwam PSV er veel minder aan te pas. Met de ingevallen Guti, de man in vorm bij Real, namen de Madrilenen het initiatief steeds meer in handen. Kansen volgden. Uit een van die mogelijkheden maakte Javier Saviola de 2-1. De Argentijnse spits werkte binnen uit een lage vrije trap van Guti, die zelf even later op de lat schoot uit opnieuw een vrije trap.

In het laatste kwart van de wedstrijd creëerde PSV weer wat kansen. Aissati liet nogmaals zien van afstand gevaarlijk te zijn en Danko Lazovic was in de slotfase een paar keer dichtbij. Ook Gomes moest op zijn hoede blijven om de gelijkmaker van Real Madrid niet te hoeven incasseren.

\

Toch best knap anders, Milan op 0-0 houden en winnen van Real Madrid.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-08-2007 13:41 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Volgens mij begint het seizoen in Spanje en Italie later, de voorbereiding is dan nog niet zo lang bezig bij deze clubs. Desalniettemin een goede prestatie natuurlijk.

Maar alsnog denk ik dat PSV dit jaar nog voor de winterstop is afgevallen voor de titelrace. Sleutelspelers zoals Alex en Cocu zijn niet te vervangen. (al is dat natuurlijk wel eens vaker gedacht bij PSV, zoals Romario, Ronaldo bijv.). Ik vermoed dat het eindelijk weer eens een jaartje wordt dat tussen Ajax en Feyenoord gaat. Uiteraard gaat Ajax er dan met de titel vandoor. In ieder geval worden de enige echte klassiekers weer iets om naar uit te kijken.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-08-2007 13:47 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 6 augustus 2007 13:41 schreef Azagthoth het volgende:
Ik vermoed dat het eindelijk weer eens een jaartje wordt dat tussen Ajax en Feyenoord gaat. Uiteraard gaat Ajax er dan met de titel vandoor.

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-08-2007 19:02 by mental Profiel van mental

PSV had gewoon geluk dat het zo is weggekomen. godverdomme wat haat ik dat PSV toch. Als real in hun sterkste opstelling had gespeeld had ik het wel willen zien...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-08-2007 20:39]

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-08-2007 6:19 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Laat dan AZ maar die schaal inpikken..Ajakkes gun ik het al helemaal niet.

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2007 11:37 by Mark Profiel van Mark

Ons is nou al maanden 2 nieuwe spitsen beloofd door het bestuur. Maar zien we ze verschijnen? Niks niemandal godver nergens

Eerst konden we ze niet betalen want Niedzelan drukte te zwaar op de begroting. Niedzelan weg. Toen was de smoes dat er nog wat extra transfer-geld binnen moest komen. Barreto voor 2 miljoen naar Spanje. Dus...

NOG STEEDS NIKS

Van Beukering en Lens weten wederom niet te scoren tegen, ditmaal, Omnifuckingworld. Waar blijft onze kwaliteits-spits? Waar blijft de beloofde geroutineerde middenvelder? War blijft de rechter verdediger? (Hallo bestuur? Collen mag weg bij Feyenoord?!?)

Wordt weer een prut-seizoen zo.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2007 11:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Wat dacht je van Heerenveen. Alves waarschijnlijk weg, Yildirim weg (ok) en nu gaat Nilsson waarschijnlijk ook nog. Een compleet nieuwe voorhoede moet het nu gaan doen (Cecilio Lopez, Garcia-Garcia, Sulejmani).

En voor Bosvelt is ook nog geen vervanger gevonden. Ja Prager, that's it.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-08-2007 11:45]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Daops
Usericon van Daops
Posted 07-08-2007 12:00 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 7 augustus 2007 11:37 schreef Mark het volgende:
Ons is nou al maanden 2 nieuwe spitsen beloofd door het bestuur. Maar zien we ze verschijnen? Niks niemandal godver nergens

Tja, jullie wilden Redan niet hebben..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2007 12:03 by Mark Profiel van Mark

Inderdaad

de reden blijkbaar zijnde dat Redan en Van Beukering 'hetzelfde type spits' waren en redan dus niks toevoegde aan de selectie...

Niks toevoegde?! Redan heeft zich in elk geval al bewezen op Eredivisie-niveau! Wat heeft Van Beukering nou helemaal gedaan? Een aantal jaren geleden leuk gebald bij de Fietstassen en voor de rest wat goals gescoord bij de Graafschap. Hadden we net zo goed Paul Jans nog een jaartje kunnen houden. Ik had Redan er graag bij gezien.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com