|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hm, dit was in de verste verte niet het verhaal van van Gaal, gelukkig. Dit keer gedroeg-ie zich als een kerel . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sportieve plicht? Alsof er niets meer op het spel stond... Er was nog veel meer te behalen! Bruce Banner |
|
quote: Men heeft het over sportief terecht en niet 'volgens de regels' terecht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar wat is sportief terecht, dan? Als het gaat om de schoonheid van het spel: PSV vind ik lelijk spelen. Doeltreffend, maar lelijk Ik doelde overigens niet zozeer op de regels, maar dat de kampioen altijd dat heeft gedaan wat hem kampioen maakt en dat het dus altijd terecht is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik bepaal zelf wel waar en wat ik post pisvlek. Against God and Government |
|
En wederom haalt Koning Voetbal het beste uit de mens. Bruce Banner |
|
Soms, heel soms is het leven gewoon mooi. Fuck the world and fuck you |
|
KAMPIOEN!!!!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Geen Ten Cate.. Geen Van Gaal.... Maar gewoon Koeman. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Godskankerdetyfus! Mijn bier! Mijn weddenschappen! Mijn geld! Ongelooflijk. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Godskolere wat een geniale actie van Theo Maassen weer met dat plakkaat van de Supercup |
|
Tegen NEC voor de playoffs !! makkie ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Prachtige actie inderdaad! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:En wij tegen de fietstassen. Ook een makkie Dan tegen elkaar en de winnaar mag dan tegen de verliezer van de finale Feyedinges-Groningen/Roda-Utrecht en dan ben je nog niet eens zeker van UEFA-cup deelname. Godskolere wat een systeem |
|
Alves!!! |
|
quote: Ongelooflijk!! "Ja, Hans Teeuwen en ik liepen met een pallet naar binnen en(...)" |
|
Mental, ons wedje is in duigen gevallen aangezien psv gewonnen heeft.. we kunnen beiden gewoon posten vandaag roll moet rocken |
|
quote:Maar het krikt het niveau wel op van de ploegen die uiteindelijk gaan. Gaan we er misschien eens niet met lullig voetbal er de eerste ronde uit tegen pak hem beet; FH Hafnarfjördur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godver wat was dat spannend. |
|
quote:Nou... Een felicitatie op eigen initiatief had er wel vanaf gekund. Dan meer hulde voor Ten Cate die gewoon sportief zijn verlies nam. Mooi waren dan weer wel de reactie van zijne heiligheid Hans van Breukelen () en Theo Maassen bij Studio Voetbal over Ajax |
|
quote:verdorie, ja. Fuck the world and fuck you |
|
Varkens schijten boerenkool Dat leren ze op de boerenschool Ja, dat hoort er allemaal bij Op de boerderij Daaaaag Grunn |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je lijst klopt niet. Plek 10-11? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |