|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Had toch liever Andrés Guardado gehad, die toch voor koos om voor Deportivo La Coruña te spelen. PSV toch niet daadkrachtig genoeg. |
|
Daadkrachtig misschien wel, maar geldgebrek zal het eerder zijn. pauperboeren! Fuck the world and fuck you |
|
Perez was ook niet bepaald zacht geprijsd, Andrés Guardado kun je tenminste voor veel geld door verkopen. |
|
quote: Ja idd, blijft er nog wat over? Gaat lachen worden volgend jaar headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Mooi, kan sparta ook eens 2de worden. Fuck the world and fuck you |
|
Van Hanegem naar FC Utrecht! |
|
Mooi! quote: |
|
Van Hanegem nieuwe trainer van FC Utrecht 12/7/2007 10:05 EXCLUSIEF - FC Utrecht heeft iets meer dan een week nodig gehad om een nieuwe trainer te vinden. Willem van Hanegem keert terug in De Galgenwaard als opvolger van Foeke Booy. Van Hanegem (63) neemt de plaats in van Booy, die heeft gekozen voor een nieuwe uitdaging in Saudi-Arabië. Onder meer Co Adriaanse gold als een belangrijke kandidaat voor de vacature, maar de Amsterdammer zag af van een dienstverband in de Domstad. FC Utrecht wilde geen overhaaste beslissingen nemen en liet de voorbereiding op het Intertoto Cup-avontuur over aan de assistenten John van Loen en David Nascimento. Van Hanegem, die voor twee seizoenen tekent, was als speler en assistent al actief bij FC Utrecht. De oud-international werkte als hoofdtrainer voor Feyenoord, Al Hilal, AZ en Sparta Rotterdam. Sinds zijn vertrek bij de KNVB, waar hij tot 2004 assistent-bondscoach was, was De Kromme niet meer actief in het betaalde voetbal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Gaaf, zo'n persoonlijkheid hoort op de voetbalvelden headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Perez heeft geen 7 miljoen euro gekost, Guardado is voor dit bedrag naar Deportivo verkast (en dit was finanacieel niet haalbaar voor PSV). Wel jammer, ik had liever Guardado dan Perez gehad, hoewel Perez ook zeker geen slechte aankoop is. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:een paar goede aankopen zou niet verkeerd zijn |
|
Voorzichtige prognose voor komend jaar: 1. PSV 2. AZ 3. Feyenoord 4. Ajax 5. Twente 6. Heerenveen Aan de rest waag ik me niet |
|
AZ wordt 4e. Achter PSV, Ajax en Feyenoord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
quote: Waarom hoor ik dit nu pas Gaaf!! |
|
quote: 1. AZ 2. Ajax 3. PSV 4. Feyenoord aan de rest waag ik me niet... |
|
1. Utreg 2. Sparta 3. Heracles 4. Graafschap Joden degraderen. |
|
Pff, 2de plaats? Fuck the world and fuck you |
|
Loting voor KNVB-beker: Feyenoord-Utrecht 12/7/2007 15:20 Feyenoord wacht niet alleen een interessante seizoensopening tegen FC Utrecht, maar ook in de strijd om de KNVB-beker moeten de Rotterdammers direct flink aan de bak. Omdat er van een plaatsing geen sprake was, kwam er in de tweede ronde al direct een aantal duels tussen Eredivisie-clubs uit de bus. FC Twente krijgt NEC op bezoek, terwijl Excelsior begint met een wedstrijd tegen VVV-Venlo. Maar het mooiste affiche is Feyenoord-FC Utrecht, zeker nu Willem van Hanegem de club uit de Domstad onder zijn hoede heeft genomen. De strijd om de KNVB-beker barst in het laatste weekeinde van augustus los. De 47 amateurclubs vechten voor een plaats in de tweede ronde, met als mogelijke beloning een wedstrijd tegen de dan instromende profclubs. De tweede ronde wordt gespeeld tussen dinsdag 25 en donderdag 27 september. |
|
1. FC Den Bosch 2. ADO Den Haag 3. RKC Waalwijk 4. RBC Roosendaal 5. FC Dordrecht 6. FC Zwolle 7. Go Ahead 8. FC Volendam 9. Stormvogels Telstar 10. MVV 11. Cambuur Leeuwarden 12. FC Emmen 13. Fortuna Sittard 14. Haarlem 15. BV Veendam 16. AGOVV 17. Helmond Sport 18. FC Omniworld 19. TOP Oss 20. FC Eindhoven |
|
Groningen zou zich ook gemeld hebben voor Sterchele. Maar verwacht wordt dat hij naar Club Brugge gaat Faustian Spirit of the Earth |
|
Suarez wil via arbitragezaak naar Ajax GRONINGEN - De controverse tussen Luis Suárez, Ajax en FC Groningen wordt waarschijnlijk beslist in de rechtzaal. Ajax wil de Uruguayaan dolgraag aan zich binden als opvolger van Ryan Babel. Groningen verzet zich echter tegen de overgang, waardoor Suárez zich gepiepeld voelt. De spits wil de overgang nu afdwingen via spoedarbitrage. Zijn advocaat Jan Kabalt heeft inmiddels een verzoek voor een arbitragezaak gedaan bij de KNVB en verwacht daarop maandag een antwoord van de voetbalbond. Suárez voert als motivatie voor de zaak positieverbetering aan. Wat een gezeik. Teken dan geen contract tot 2011, als je halverwege gaat jammeren dat je weg wil. (Zou wel erg mooi zijn wanneer Groningen hem nog een jaar kan behouden, of er anders een fikse zak geld voor kan vangen.) Bruce Banner |
|
quote: Ik denk toch echt dat MVV 9de wordt. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-07-2007 17:32] Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |