|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Boukhari was toch terug? Who needs Bouaouzzan anyway then |
|
quote: Aandestok met Aandewiel is Aandekant, hihi. |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:hem samen met bouaouzan leek me anders een prima optie, bouaouzan kan met zijn snelheid wel wat ballen klaarleggen voor boukhari...ik hou mijn hart vast voor dit seizoen, damn. Fuck the world and fuck you |
|
quote:leuk hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Arne Slot |
|
Ik moet het allemaal nog zien, benieuwd wie de volgende is waarmee onze aandewiel ruzie krijgt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het blijkt dat die randdebiel van een Davids zijn scheenbeschermers niet droeg.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ach, alles komt goed. Ze willen immers Ono gaan huren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja dan komt het wel goed... :') |
|
Feyenoord wordt kampioen idd. Wat een Hongaarse toestanden bij Ajax. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tja, Henk ten Cate is trainer daar he? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Idd zeg, "maar ik wil niiiiiieeeeeett!". Damn, wel meer mensen moeten bepaalde kleding dragen voor hun werk (goh? werk? Ja, werk). [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 24-07-2007 12:57] |
|
Feyenoord staat in de rust met 1-0 voor tegen Chelsea. Kopbal van Hofland. |
|
bwaaaahh, lucky goal. Fuck the world and fuck you |
|
En 1-1 met dank aan Lucius |
|
Zelfs van 10 (:')) meter weet Feyenoord niet te scoren. :') |
|
En een Makaay die geen penalty's kan nemen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Feyenoord viel me niet tegen, en dat is al heel wat. |
|
quote:Mij ook niet. De nieuwe aankopen deden het prima Maar het blijft wel Feyenoord natuurlijk |
|
Feyedinges is op de goede weg. en ik hoor ze morgen op het werk al janken : ja maar het was wel chelsea he. Fuck the world and fuck you |
|
Nou zo'n slecht resultaat is het toch ook niet? |
|
Het is ook weer geen winst he. Fuck the world and fuck you |
|
Ik zie een eerstedivisieploeg-in-spé als Sparta zo'n resultaat de komende vier millennia nog niet boeken anders. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |