IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-06-2007 13:12 by Mark Profiel van Mark

Ja, die zijn jullie dus mooi kwijt. Zag trouwens dat Beerens ineens ook NAC als mogelijke club voor het nieuwe seizoen ziet. Pfft, kan-ie beter bij ons blieve!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2007 13:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Foeke Booy naar Al-Nassr Athletic
Foeke Booy verlaat FC Utrecht. De trainer/technisch directeur van de Domstedelingen heeft een contract getekend voor één jaar bij Al-Nassar Athletic, zo meldt de clubwebsite van Al-Nassar.

Hiermee komt er een einde voor Booy aan zijn tijd in Utrecht. Sinds 2002 was de oefenmeester eindverantwoordelijke in Utrecht. Onder zijn leiding won de club tweemaal de KNVB Beker en eenmaal de Johan Cruijff Schaal. De 43-jarige Booy was in de Eredivisie de langstzittende zittende trainer.

De laatste weken kozen ook al een drietal spelers voor de uitdaging die het Midden-Oosten biedt. Adil Ramzi, Anouar Diba en Ali Boussaboun spelen komend seizoen voor Al Wakrah uit Qatar.


En Utrecht is ook rond met Vandenbergh


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-06-2007 13:25 by Mark Profiel van Mark

De uitdaging die het midden-oosten biedt? Is dat qua overlevingskans of qua salaris, want sportief gezien kan het toch niet al te veel zijn?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2007 13:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 juni 2007 13:25 schreef Mark het volgende:
De uitdaging die het midden-oosten biedt? Is dat qua overlevingskans of qua salaris, want sportief gezien kan het toch niet al te veel zijn?


Is het ook niet. Geld inderdaad.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-06-2007 14:01 by Mark Profiel van Mark

Toch zund. Ik had Foeke Booy eigenlijk wel ingeschat als een trainer met de potentie om, bij gebrek aan een opening in de nederlandse top, in Duitsland of zo aan de slag te kunnen. Maar goed, misschien dat-ie over een jaar of 2 Al-Nassernogwat wel aan de azie-cup of zoiets helpt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-06-2007 14:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2007 13:12 schreef Mark het volgende:
Ja, die zijn jullie dus mooi kwijt. Zag trouwens dat Beerens ineens ook NAC als mogelijke club voor het nieuwe seizoen ziet. Pfft, kan-ie beter bij ons blieve!
Mja, het is maar 1 seizoen huren. Dat zet geen zoden aan de dijk. PSV haalt hem toch wel terug zodra de huurperiode voorbij is..

Maar ik hou nog steeds mijn hart vast voor NAC. 2/3 van de basisspelers zijn vertrokken en ik kan niet echt zeggen dat er al zoveel versterkingen binnengehaald zijn



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-06-2007 14:24 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 25 juni 2007 13:11 schreef Azagthoth het volgende:
Idd, want Cruijff heeft de ballen verstand ervan. Nou okay, hij was wellicht de beste voetballe van Nederland, heeft meerdere topclubs gecoacht, Champions League gewonnen. Maar dat zegt natuurlijk niets.


Dat zegt inderdaad niet dat anno 2007 het 4-3-3 systeem nog steeds heilig verklaard moet worden. Maar misschien kan Cruijff nog een paar geniale buitenspelers uit de mouw schudden die Foppe de Haan over het hoofd heeft gezien?


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 25-06-2007 15:24 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Foppe 4 Bondscoach! Of ben ik nu oT?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-06-2007 15:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Booy ontkent akkoord met Al-Nassr

Foeke Booy heeft nog geen knopen doorgehakt in zijn beslissing om het avontuur in Saudi-Arabië op te zoeken. De oefenmeester van FC Utrecht overweegt de aanbieding wel en brengt volgende week een bezoekje aan Al-Nassr.
De clubsite van Al-Nassr meldde zaterdag dat er al een akkoord was bereikt over een eenjarig contract met de oefenmeester. Booy benadrukt dat de verleiding groot is, maar laat tevens weten zijn keuze nog niet gemaakt te hebben.

Voorzitter Jan-Willem van Dop noemde de bekendmaking van Al-Nassr voorbarig. "Dat is inderdaad erg voorbarig. Vorig jaar had Foeke ook zo'n aanbieding, maar toen heeft hij het afgewezen.''


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-06-2007 15:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 25 juni 2007 13:11 schreef Azagthoth het volgende:
Idd, want Cruijff heeft de ballen verstand ervan. Nou okay, hij was wellicht de beste voetballe van Nederland, heeft meerdere topclubs gecoacht, Champions League gewonnen. Maar dat zegt natuurlijk niets.

Dat is sowieso het punt niet. Het punt is dat Cruijff aan het kankeren is op de Haan terwijl hij met twee verschillende elftallen, in 2 jaar, 2 Europa Cups voor onder de 21 heeft gepakt. Daar gaat het om.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-06-2007 16:42 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 25 juni 2007 14:20 schreef Judge M. het volgende:
Mja, het is maar 1 seizoen huren. Dat zet geen zoden aan de dijk.


Beerens zelf voelt niet veel voor nog een seizoen verhuurd worden en er is eventueel sprake van verkoop ipv vehuur, dus wie weet...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-06-2007 16:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2007 16:42 schreef Mark het volgende:
Beerens zelf voelt niet veel voor nog een seizoen verhuurd worden en er is eventueel sprake van verkoop ipv vehuur, dus wie weet...
Daar geloof ik niks van. En mocht hij verkocht worden dan zal dat vast niet voor minder dan 2 miljoen zijn



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2007 19:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 juni 2007 15:38 schreef WhiteRider het volgende:
Dat is sowieso het punt niet. Het punt is dat Cruijff aan het kankeren is op de Haan terwijl hij met twee verschillende elftallen, in 2 jaar, 2 Europa Cups voor onder de 21 heeft gepakt. Daar gaat het om.


En daar zou ik nog aan toe willen voegen dat Cruijff als trainer beschikking had over een aantal van de beste spelers van de wereld. Met het spelersmateriaal dat Cruijff toentertijd ter beschikking had, lukt het volgens mij Foppe ook nog wel om kampioen te worden.

Dan vind ik de prestatie van Foppe van nu toch net ietwat meer bijzonder. Zeker dit jaar, want vorig jaar was de selectie van Jong Oranje kwalitatief nog een heel stuk beter dan die van dit jaar.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-06-2007 19:46 by mental Profiel van mental

Foppe heerst, punt. maar hij moet niet het A elftal gaan trainen. dat kan alleen maar op een teleurstelling uitlopen door de te hoge verwachtingen die iedereen dan heeft.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2007 20:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 juni 2007 19:46 schreef mental het volgende:
Foppe heerst, punt. maar hij moet niet het A elftal gaan trainen. dat kan alleen maar op een teleurstelling uitlopen door de te hoge verwachtingen die iedereen dan heeft.


Hmz, ik weet niet. Foppe zet spelers tenminste niet op plaatsen waar ze niet thuishoren.

Want in het grote Oranje staan er middenvelders in de verdediging, Van der Vaart als rechtsbuiten, noem het allemaal maar op.

Volgens mij zou Foppe met exact hetzelfde spelersmateriaal er toch al meer rendement uit weten te halen, puur en alleen om het feit dat hij een opstelling maakt waarbij je wel aan alle 11 poppetjes wat hebt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-06-2007 20:04 by mental Profiel van mental

Ik zeg niet dat ie het niet mag doen hoor,zeg alleen dat we moeten waken voor al te hoge verwachtingen dan hehe. maar goed, ik denk dat iedere andere trainer er meer uit kan halen dan de heer Van basten, wat een aanfluiting is dat als trainer. en dan te bedenken dat ie genoemd wordt als opvolger van Wenger bij Arsenal....


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2007 20:09 by Lionheart Profiel van Lionheart

Foppe is realistisch, hij kijkt wat voor spelers beschikbaar zijn en stemt daar een bepaalde opstelling en tactiek op af.

Van Basten is een dagdromer die krampachtig aan het heilige 4-3-3 vast houdt, waar de beschikbare spelers zich maar aan moeten passen aan het systeem.

De omgekeerde wereld, en dat werkt dus niet.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2007 20:10 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 juni 2007 20:04 schreef mental het volgende:
Ik zeg niet dat ie het niet mag doen hoor,zeg alleen dat we moeten waken voor al te hoge verwachtingen dan hehe. maar goed, ik denk dat iedere andere trainer er meer uit kan halen dan de heer Van basten, wat een aanfluiting is dat als trainer. en dan te bedenken dat ie genoemd wordt als opvolger van Wenger bij Arsenal....


Ik ben voor.

Jammer dat Wenger nog een seizoen bij Arsenal blijft. Hij blijft tot 2008 toch?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-06-2007 20:13 by mental Profiel van mental

quote:
Op 25 juni 2007 20:10 schreef altx het volgende:
Ik ben voor.

Jammer dat Wenger nog een seizoen bij Arsenal blijft. Hij blijft tot 2008 toch?
was wel de bedoeling ja, en ik denk wel dat ie dat afmaakt, ach wordt ook weleens tijd dat ie oprot bij arsenal.mag ie wel naar sparta, hehe.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-06-2007 20:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Om hem te betalen zullen jullie het stadion moeten verkopen, denk ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-06-2007 20:21 by mental Profiel van mental

Gewoon wat extra tribunes plaatsen.


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-06-2007 22:48 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 25 juni 2007 20:09 schreef Lionheart het volgende:
Foppe is realistisch, hij kijkt wat voor spelers beschikbaar zijn en stemt daar een bepaalde opstelling en tactiek op af.

Van Basten is een dagdromer die krampachtig aan het heilige 4-3-3 vast houdt, waar de beschikbare spelers zich maar aan moeten passen aan het systeem.

De omgekeerde wereld, en dat werkt dus niet.


Ik zou blij zijn als Van Basten vertrekt, maar ik weet niet of Foppe de ideale man is voor het grote Oranje. Bij die jonge gasten kan hij lekker de vaderfiguur spelen en die jongens voor zich winnen, maar bij gelouterde profs gaat het er toch wat anders aan toe. Gewoon Hiddink terug halen!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-06-2007 22:49 by mental Profiel van mental

Hiddink, pffff, net zo overgewaardeerd als cruijff.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-06-2007 22:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2007 22:48 schreef Blueprint het volgende:
Ik zou blij zijn als Van Basten vertrekt, maar ik weet niet of Foppe de ideale man is voor het grote Oranje. Bij die jonge gasten kan hij lekker de vaderfiguur spelen en die jongens voor zich winnen, maar bij gelouterde profs gaat het er toch wat anders aan toe. Gewoon Hiddink terug halen!
mega +1!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-06-2007 22:53 by mental Profiel van mental

Ben ik soms de enige die Hiddink maar niks vind ? laat die gast maar lekker straks naar chelsea gaan.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen