|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sja, Feyenoord en NAC...wat wil je Fuck the world and fuck you |
|
quote:keuze 1: nog een paar jaar in de Nederlandse middenmoot voetballen en daarna weer op zoek naar een baan om geld te verdienen keuze 2: een paar jaar voetballen in de woestijn en de rest van je leven je oliedollars niet op krijgen idd een lastige keuze |
|
Ik zou zelf ook voor keuze 2 gaan hoor, maar Diba is toch nog niet zo oud? |
|
quote:die is al 24 |
|
Bert van Marwijk wordt de nieuwe trainer van Feyenoord. De Rotterdammers en Van Marwijk zijn het eens geworden over een tweejarig contract. Na het vertrek van Erwin Koeman, enkele weken geleden, stelde Feyenoord voor de play-offs Leo Beenhakker als ad interim aan. Beenhakker slaagde er met Feyenoord echter niet in Europees voetbal af te dwingen. Voor de langere termijn probeerden de Rotterdammers vervolgens Co Adriaanse te contracteren maar die bedankte voor de eer. Van Marwijk was eerder trainer in De Kuip in de periode van 2000 tot 2004. In 2002 won hij met de Rotterdammers de UEFA Cup. Na Feyenoord was Van Marwijk twee jaar trainer bij Borussia Dortmund. Van Marwijk wordt aankomende maandag gepresenteerd in De Kuip. |
|
quote: +1 Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Waarom dat? Ze kennen hem daar toch al.. |
|
quote: Ik geloof dat er bij de huidige selectie weinig mensen zitten die er ook al waren in de vorige periode van Van Marwijk. |
|
Sterker, niet 1 meer volgens mij.van de spelersgroep dan. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-06-2007 19:06] Fuck the world and fuck you |
|
Komt Van Marwijk ook met de helicopter ingevlogen dan, of is dat buiten het budget voor volgend seizoen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Shit ja, die helicopter...hoopte altijd dat dat ding zou crashen. Fuck the world and fuck you |
|
eyenoord wees overnamebod van 50 miljoen af anp | Gepubliceerd op 15 juni 2007, 09:16 Laatst bijgewerkt op 15 juni 2007, 09:22 ROTTERDAM - Feyenoord heeft onlangs een overnamebod van 50 miljoen euro afgewezen. Dat zegt interim-manager Peter Vogelzang van de Rotterdamse voetbalclub vrijdag in een interview met het AD. ,,Dat vinden we echt te weinig. Wellicht was er een beeld dat wij geen uitweg meer zagen, maar wij denken dat Feyenoord 150 tot 200 miljoen euro waard is'', zegt Vogelzang, sinds april aan het bewind bij Feyenoord. De club maakte een turbulent seizoen door waarin financiële en sportieve tegenvallers elkaar opvolgden. Bovendien belandde Feyenoord in een bestuurscrisis. Uit het interview in het AD met Vogelzang en financieel directeur Onno Jacobs valt op te maken dat Feyenoord de grootste problemen te boven is. Slagkracht ,,Groepen investeerders hebben zich gemeld'', zegt Vogelzang. ,,We zijn nu op basis van individuele benadering bezig een netwerk van investeerders om ons heen te verzamelen, dat ons de gelegenheid geeft om op korte termijn slagkracht te hebben.'' Een nieuwe trainer is inmiddels gevonden. Bert van Marwijk tekent een contract voor twee jaar. Feyenoord zoekt ook nog nieuwe spelers. De club zou bijzondere belangstelling hebben voor international Giovanni van Bronckhorst. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
quote: Ik denk dat dat nog niet eens zo gek gedacht is. |
|
Ik weet niet, wat is de omzet en de jaarwinst? Dat zijn belangrijke indicatoren voor een overnameprijs. Daarnaast zal er bij een historische club als Feyenoord wel een behoorlijk pak goodwill in de prijs zitten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 15-06-2007 13:39] |
|
quote: Jaarwinst? We hebben het wel over Feyenoord hoor. Die prijs zal vooral op sentiment gebaseerd zijn, want volgens is de onderneming Feyenoord financieel gezien echt niet zoveel waard. Tenzij de club over enorme activa zou beschikken, maar ik zou niet weten wat. |
|
Het verlanglijstje van Feyenoord: - Giovanni van Bronckhorst - Tim de Cler - Kevin Hofland - Roy Makaay - Danny Koevermans - Kenneth Perez - Denny Landzaat En ik dacht dat de club geen geld had? |
|
quote: Heb je het jaarverslag 2005-2006 gezien? En de balans? Anders valt er natuurlijk niets zinnigs over te zeggen... In de ruimte lullen kunnen we allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Er waren een aantal externe geldschieters die een kleine 20 miljoen euro op tafel gelegd hebben, als ik me niet vergis. En verder koop jij zeker ook altijd alles wat op je verlanglijstje staat? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Volgens mij is dit een of-of lijstje. Van Bronckhorst of De Cler, Makaay of Koevermans, Perez of Landzaat. Maar desondanks zouden het prima versterkingen zijn als er op elke positie maar eentje wordt binnengehaald. Mijn voorspelling: - Bronckhorst - Makaay - Landzaat en 3 rollators |
|
quote: Zou mooi voor Feyenoord zijn als dat geld er dan ook daadwerkelijk is. We zullen het binnenkort wel zien. Alleen zie ik weinig verkoopwaarde voor de toekomst in deze spelers, dus die 20 miljoen zijn ze dan wel gewoon kwijt. |
|
quote: Talenten hebben ze genoeg bij Feyenoord. Het gaat er juist om dat er een paar spelers met ervaring bij komen. En de drie spelers die jij nu noemt, zijn wat dat betreft alle drie helemaal zo oud nog niet. Bij Ajax loopt toch ook niemand te zeuren dat Stam en Davids een rollator nodig hebben? Of wel? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Alstjeblieft geen Landzaat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |