|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En Beenhakker als interim coach naar Feyenoord. Het blijft een prachtige kerel die Leo |
|
Je kunt er een boek overschrijven: "Don leo's laatste, nee toch niet laatste, ja nu toch echt laatste, nee echt allerlaatste kunststukje!". |
|
quote:+1!! Beenhakker heerscht. Wel jammer dat ie iets met Feyenoord heeft Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is nog eens een leuke prijs voor de verandering. |
|
quote: Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Zeker, reguliere speeltijd was Ajax over het algemeen een stuk beter. Afgezien van het feit dat AZ een vroege goals scoorde kwamen ze er slecht uit. Tot het moment dat Gabri eraf ging, daarna werd het langzaam minder met Ajax. Verder in de verlenging was het idd niet best wat Ajaz liet zien en hadden ze zeker geluk. Maar als je de complete wedstrijd beziet dan had Ajax het af moeten maken in reguliere speeltijd wat ze verzuimde. Dat is wat ik gezien heb idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tja AZ, winnen die ooit wel iets? signature |
|
quote:Is bij NAC al bijna het hele seizoen aan de gang. Bavaria lapt daar dik in mee. Uitstekende acties idd |
|
quote: Ik snap niet waarom Ajax tegen AZ wel strijdlust toont (behoorlijk over de schreef ook nog, maar het loont blijkbaar) en niet tegen Willem II. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bij alle wedstrijden? Dat is lekker. Ik betaal normaalgesproken tussen de 21 en 24 euro voor een uitwedstrijd. |
|
quote:Dat is inclusief borg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb nog nooit wat teruggekregen anders, nee en dat is niet omdat ik zoveel gesloopt heb |
|
quote:Ik geloof lang niet allemaal maar het waren er wel een redelijk aantal in elk geval. |
|
FC Utrecht bekijkt Zuid-Koreaanse spits 7/5/2007 8 :53 FC Utrecht bekeek afgelopen donderdag de Zuid-Koreaanse spits Jea-Jin Cho van de Japanse club Shimizu S-Pulse. De afvaardiging van de Utrechtse club zag de aanvaller aan het werk in de Japanse J-League, tijdens het duel Shimizu S-Pulse-Jubilo Iwata (2-1). Met twee doelpunten had Cho een essentieel aandeel in de winst van de thuisploeg. Volgens het AD wil de in eigen land populaire spits naar Europa vertrekken om zich als voetballer verder te ontwikkelen. FC Utrecht zou, voordat een bod wordt uitgebracht, de 29-voudige international van Zuid-Korea nog een keer willen bekijken. Die voorzichtigheid is begrijpelijk: vier jaar geleden trok de FC de Japannner Toshiya Fujita aan, maar die middenvelder hield het maar korte tijd vol in de Galgenwaard. |
|
Ronald Koeman blijft als trainer bij PSV. Dit is zojuist bekend gemaakt. Na een gesprek met Koeman heeft de voorzitter van PSV, Frits Schuitema, gezegd dat Koeman het tweede jaar van zijn contract gewoon zal uitdienen. Schuitema haalde zich de afgelopen weken de woede van Koeman op de hals. De voorzitter van de Eindhovense club wilde in de spannende slotfase van de competitie, waarin PSV onverwacht nog het landskampioenschap behaalde, niet aangeven of de trainer ook volgend jaar nog in dienst was van de club. Koeman gaf daarna aan dat hij geen vertrouwen voelde van de clubleiding. Vrijdag volgde een gesprek, waarna Koeman besloot naar Portugal te vliegen om daar zijn toekomst te overdenken. |
|
|
|
quote: Gaan we weer sms'en volgend seizoen, aap. Of ga je gewoon mee naar de wedstrijd? HOER! |
|
quote: Ik ga wel mee, gaylord. |
|
Ok dan deal. |
|
Ik snap dat gezeur van Koeman ook niet, het is toch vrij normaal dat na het seizoen een evaluatie van zijn prestaties plaatsvindt? Of hoort hij liever dat het bestuur achter hem staat om vervolgens alsnog ontslagen te worden? Schuitema is tenminste eerlijk. |
|
Rot toch op man, zoiets via de media spelen is GAY. |
|
quote: Daarnaast vond ik AZ wel een stuk dreigender. De enige keer dat Ajax echt gevaarlijk werd scoorde het ook meteen. Maar de grote slappeling vond ik de scheids, waardoor Ajax het zich bijna de gehele wedstrijd kon permiteren om te hard te spelen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Tja dat is natuurlijk onzin, als een scheids dat toelaat dan moet AZ daar ook gebruik van maken. Dat is dus niks ten nadelen van Ajax. Dat is gewoon de ruimte benutten, om het maar zo te formuleren. Verder was er wel degelijk een continue dreiging, maar idd was het creeren van echte kansen vrij belabberd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Utreg en Sparta worden de helden van de play-offs let maar op |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |