|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze hadden toch weer zo'n Deen gehaald? Bak... nog iets... |
|
quote:Bak Nielsen. Da's een verdediger. Die is gehaald voor de plek van Hansson. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ook Lokomotiv Moskou vindt Alves te duur 5/7/2007 12:33 Na de Duitse kampioen VfB Stuttgart is opnieuw een in Afonso Alves geïnteresseerde club afgehaakt. Lokomotiv Moskou zegt niet te kunnen voldoen aan de vraagprijs van SC Heerenveen. In zijn eerste seizoen in Friesland baarde Alves opzien door 34 keer te scoren in 31 competitiewedstrijden. Het leverde de 26-jarige spits zelfs een uitverkiezing op voor de Braziliaanse nationale ploeg. Alves droeg het shirt van de Goddelijke Kanaries inmiddels drie keer en maakt ook deel uit van de selectie die deelneemt aan het toernooi om de Copa América. Hoewel SC Heerenveen niet naar buiten treedt over de vraagprijs voor Alves duidt het afhaken van Stuttgart en Lokomotiv er op dat de Friezen een flinke transfersom vragen voor de topscorer van de Eredivisie. Een jaar geleden betaalde Heerenveen een bedrag van vier miljoen euro om Alves over te nemen van het Zweedse Malmö FF. hehe oprotten met die clubjes. Diep in de buidel tasten zullen ze Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: bron: vi.nl |
|
hmm ok, prima speler. Voorhoede spelers genoeg nu iig... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heerenveen heeft groot gelijk dat ze de hoofdprijs vragen. Mooi dat ze Beerens hebben binnengehaald, daar is DE vervanger van Bosvelt. |
|
En ook weer eens een Nederlandse speler erbij. Mag ook wel weer 's Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
SC Weereendeen toch? De vermoedelijke basiself van Feyenoord zijn bijna allemaal Nederlands, best knap. Nu maar hopen op resultaten. |
|
quote: Goede slag geslagen om Beerens iig |
|
quote: Nee, SC Beerenveen nu |
|
quote:Dat staat weer haaks op hoe v/d Herik een jaar of 10 geleden verdedigde dat er zoveel nationaliteiten in de selectie zaten: "Het is een mooie afspiegeling van de bevolking van Rotterdam." Of heeft Leefbaar Rotterdam goed huisgehouden? |
|
blablabla.... knikkende knieën wear in dun Achterhook! D'ran! |
|
Eingenlijk zou Feyenoord nog een 1e keeper moeten binnenhalen. Timmer was vorig jaar ook niet echt constant. Ja in blunders. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ze hebben er drie, dat is genoeg lijkt me, pas nog een keeper van de amateurs nog weggehaald ergens dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-07-2007 18:00] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik vind Timmer een goede doelman. |
|
quote:Ik ook maar hij heeft geen ruk te zoeken in Oranje |
|
quote: Mooie aankoop voor Sparta. |
|
quote: Jammer! |
|
quote: Maar wie dan wel? Alleen Van der Sar heeft voldoende kwaliteiten. |
|
quote:ik zie liever Stekelenburg |
|
quote: |
|
Ik zie liever Gomes, maar dan zit ik hier in Nederland verkeerd, denk ik. |
|
Mááár, van der Sar is ook super natuurlijk. |
|
quote: +1 Hoewel ik Timmer een betere keeper vind denk ik dat ze, ook met het oog op de toekomst, meer hebben aan Stekelenburg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |