|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Humberto Tan wordt de presentator van de Wedstrijden. Belangrijk: de wedstrijden worden uitgezonden op volgorde van belangrijkheid. !!! Verder gaan reclameblokken max. 4 minuten duren. Misschien valt het dan toch mee, met het voetbal naar RTL! En oja, zondag van 7 tot 8 op RTL7, als ik het me goed herinner. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-07-2007 14:16] |
|
Goeie zet, ik was dat pedanterig gedrag van Wilfred Genee meer dan zat met het constant aankondigen van een wedstrijd die 'straks' te zien zal zijn, maar uiteindelijk pas op het einde van het programma wordt uitgezonden. |
|
quote:Heersch! Meteen NAC om 7 uur, dan de TV uit en dan nog tijd zat voor nuttige dingen 's avonds [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-07-2007 15:06] |
|
quote:Suuuuure! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Als NAC tegen PSV speelt wel ja! In elk ander geval niet natuurlijk. |
|
quote: Dat is toch voor iedereen anders... Ik wil Ajax als eerste zien, Mental Sparta, Judge M NAC enz. enz. quote:Dat vind ik nog steeds behoorlijk lang |
|
quote: Dan moet je voor de grap eens een stopwatch starten als de reclame tussen andere grote programma's beginnen. |
|
quote: Gaat toch gewoon ouderwets op classificering? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-07-2007 15:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Vast niet. Ook al staat Ajax onderaan dan zitten hun wedstrijden nog bij de eerste 3.. |
|
quote: Was dat zo dan toen ze onderaan stonden? Partijdigheid van de media komt toch alleen tot uiting bij het gepraat erover? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-07-2007 16:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ajax is nooit lager dan 7e geeindigd. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik zal t ff met een smiley verduidelijken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik dacht dat ze een keer met Cruijff 13e waren. En daar horen ze. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: +1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat is correct quote:En dat niet |
|
quote: Dat klinkt veelbelovend. Talpa had op zondag minstens anderhalfuur (tot 2 uur) nodig om 4 á 5 wedstrijden te verslaan. Een uur is meer dan genoeg. NOS deed het altijd in 45 minuten. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik stel voor alleen de wedstrijden van FC Utreg nog uit te zenden, de rest boeit toch niet. |
|
Humberto Tan, ik haat die gast, dat wordt weer complimenten aanhoren over davids en de rest van die suri boyz, bah. Fuck the world and fuck you |
|
Hehe enige wat heerscht aan die gast is zijn kledingkeuze |
|
Ik kan er nog niet bij, Tan, gatverdamme,smerige&^%$##@ Fuck the world and fuck you |
|
Morgen Hammarby!! |
|
quote:Nee hoor, doe eerst de grote drie maar, dan utrecht en dan sparta. ik ben niet zo moeilijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Met twee aanvallers, en er moet deze keer gescoord worden, succes. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: De doelpunten kwamen hiervoor ook niet van de spitsen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |