|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een enorme kutwedstrijd. Kans is nu wel erg klein GODVERDOMME!! |
|
hebben jullie verloren dan.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Utrecht 0 - Groningen 2, right? Bruce Banner |
|
quote:VVV kan beter in de top van de eerste divisie blijven voetballen dan onderaan meehobbelen in de eredivisie |
|
ik heb echt helemaal niks met RKC, wat is er nu helemaal boeiend aan die club ? 0 fans, gaat echt nergens over. Fuck the world and fuck you |
|
Inderdaad, er zitten al genoeg brabantse clubs in de Eredivisie dus dit jaar zal RKC moeten degraderen en volgend jaar zijn de boeren aan de beurt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ik ben daar ooit 1 keer geweest: nacompetitie seizoen 91-92 als ik het wel heb. VVV destijds nog met Roox in de goal en Babangida op rechtsbuiten. En helaas won VVV toen echter het jaar erop promoveerde NAC wel en hebben we VVV nooit meer gezien in de eredivisie [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-05-2007 13:34] |
|
Jammer dat Dordrecht niet door is |
|
quote: Wordt weer eens tijd dus . Sowieso nogal saai als het er telkens op uitdraait dat de nr. 16 en 17 uit de eredivisie de nacompetitie winnen. Al spreekt dat wel boekdelen. Maar Duits systeem bevalt me beter! Laatste keer dat ik in de Koel was, was eoa. bekerwedstrijd in het seizoen dat de clubcard ingevoerd werd. Ik had er geen, maar kon er toen een lenen. |
|
quote: Ons Grunn weer op de Europese Tour!!! En wie goan met de trekker noar Madrid!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 18-05-2007 15:27] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Spel vouten zijn cool! |
|
groningen op 1 -0 4e minuut Suarez!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
2 - 0 voor groningen Levchenko gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Kud! 2-1 voor AZ, maar alles is nog mogelijk.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja de return moet ajax ff knallen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Groningen Utrecht 2 - 1!! Grunn goat op de Europese Tour!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 20-05-2007 16:23] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Gefeliciteerd! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Madrid en Trekkers inderdaad! Bruce Banner |
|
quote: Nee, München en trekkers. |
|
quote: Eerste ronde eruit, strontboer. |
|
Yeah, niks te zoeken in europa dat Groningen.Ik wacht al vol spanning op het volgend seizoen, Roberts wordt de nieuwe Alvas en Sparta eindigt als vijfde. Fuck the world and fuck you |
|
quote: In de ELF zei hij dat Sparta wel eens kampioen zou kunnen worden |
|
quote:hehe, ik las dat ook ja,geweldige gast, van mij mag hij ons zo kampioen maken, ach, als we van az twee keer winnen is het seizoen al goed voor mij hahaha Fuck the world and fuck you |
|
Donderdag Vitesse, zal ook wel niets worden. De hoop heb ik inmiddels wel opgegeven. Maarja we zien wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |