|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Feyenoord schijnt nu ook met Tomasson bezig te zijn! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Waar trekken ze opeens al dat geld vandaan?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Denk uit de tweede talent-pool "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Als de betreffende speler wordt verkocht, die dertigers SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het zijn vooral de jonkies die er inzitten http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=11606 [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 03-07-2007 14:11] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Spelers als De Guzman en Vincken. |
|
quote: Hoe zit dat dan precies, zo'n talenten pool? en waarom was dat geld niet de afgelopen jaren beschikbaar? Ik krijg een beetje het idee dat ze daar in R'dam Zuid een erg risicovol finacieel spelletje spelen. Gokken ze nu alvast op een plekje in de CL (voorronde) en de miljoenen die daarmee te verdienen zijn? Of hebben ze soms een speciaal 100-jaar-viering-potje? In ieder geval zijn de aankopen bijzonder goed, hopelijk brengt het de echte spanning weer terug in de enige echte klassieker. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Volgens mij hebben ze de eerste Talent Pool vorig jaar pas opgestart. Ik weet er verder ook geen details van, maar er komen in ieder geval weer mooie spelers naar De Kuip |
|
En Rigters voor 4 jaar naar Blackburn Rovers. Hopelijk tegen een leuke transfersom |
|
quote: Mooi, want hoewel ik een gruwelijke hekel aan die kakkerlakken heb, vind ik dat ze wel in de top moeten meedraaien. De klassieker wordt weer spannend headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ik vind het ook maar een apart verhaal eerlijk gezegd. De jonkies hebben afgelopen jaar overduidelijk bewezen de internationale top niet aan te kunnen. En er zal inderdaad minimaal CL deelname voor nodig zijn om een beetje te verdienen en dan ook nog minimaal een kwartfinale halen. PSV verdiende daarmee afgelopen jaar 30 miljoen. Feyedinges kan dat pas minimaal over 2 jaar gaan doen als alles gaat lopen zoals ze het nu hopen. Die aankopen zijn inderdaad buitengewoon maar meer dan de nationale prijzen halen ze er niet mee komend seizoen. Hooguit vaker een uitverkocht stadion maar daarmee halen ze de kosten er ook niet uit. Ach, we zien het allemaal wel weer. Een titelstrijd tussen 6 ploegen (ik reken voor het gemak Twente en Heerenveen daar ook even bij) zie ik dan wel weer zitten |
|
quote: Niet zeuren, Feyenoord wint dit jaar de competitie, beker en CL het jaar erna. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 03-07-2007 14:30] |
|
quote:Grapjas |
|
quote: O sorry, Bosz gaat voor de top5 dit jaar Maar even serieus: Ik denk dat Feyenoord met deze selectie in ieder geval een derde plek uit het vuur kan slepen en de finale van de beker kan halen. Ze hebben het 'voordeel' dat ze geen Europees voetbal hebben en de selectie is gelijkwaardig aan die van AZ, PSV en Ajax. |
|
Ik denk niet dat ze bij Feyenoord volgend jaar een ploeg hebben die in staat zijn om een PSV en Twente met respectievelijk 1-5 en 1-4 te verslaan. Maar Feyenoord komt ondertussen aardig in de buurt van het niveau PSV en AZ. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
1-0 winnen is voldoende "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: + 1 |
|
Ach ja, kinderhandje he Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hoezo hebben de jonkies aangetoond het niveau niet aan te kunnen? De balans in het team ontbrak. Er was gebrek aan spelers met de nodige ervaring op topniveau. Dat heeft niks te maken met dat de jonkies niet goed genoeg zouden zijn. Met de spelers die nu gehaald zijn, hebben ze spelers in de selectie bij wie de jonkies kunnen aanhaken. Voetbal gaat er niet om of je 11 goede spelers kunt opstellen, maar of dat er een goed team staat (met de juiste balans tussen ervaring en talent). En dat is niet hetzelfde. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heeft dit nou allemaal met het vertrek van vd Herik te maken? Wel heel toevallig allemaal dit. |
|
e KNVB presenteerde vandaag het competitieschema van het betaald voetbal. Het programma van FC Gronin gen ziet er tot de winterstop als volgt uit:¶ Zaterdag 18 augustus: NAC Breda-FCGroningen zondag 26 augustus: FC Groningen-De Graafschap zondag 2 september: Ajax-FC Groningen vrijdag 14september: FC Groningen-FC Utrecht zondag 23 september: Excelsior-FC Groningen zondag 30 september: FC Groningen-Sparta Rotterdam, zondag 7 oktober: AZ-FC Groningen zondag 21 oktober: FC Groningen-FC Twente zondag 28oktober: NEC-FC Groningen zondag 4november: FC Groningen-Vitesse zondag 11 november: Roda JC-FC Groningen zondag 25 november: FC Groningen-Feyenoord zaterdag 1 december:FC Groningen-VVV Venlo zondag 9 december: SC Heerenveen-FC Groningen zondag 16 december: FC Groningen-Willem II zondag 23 december: Heracles Almelo-FCgroningen woensdag 26 december: FC Groningen-PSV zondag 29december: Sparta Rotterdam-FC Groningen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik hoorde laatst ergens dat de GKL juist achter de schermen nog had meegeholpen aan een paar nieuwe aankopen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ik zit er niet op te wachten anders. laat ze maar waar ze nu zijn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |