|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dolle junk in terreinauto ruïneert akker DUSSEN - De Brabantse politie heeft bij Dussen haar handen volgehad aan een doorgedraaide junk die met een terreinwagen een korenveld doorploegde. Agenten die vrijdagavond na een tip poolshoogte namen, troffen in het perceel een totaal verwarde man aan, die in zijn Mercedes rondjes reed. Het bleek onmogelijk contact met de automobilist te maken. Toen een agent de deur van de terreinwagen probeerde open te trekken, gaf de man gas. De politieman kon zich ternauwernood in veiligheid brengen. Omdat de politie niet het risico durfde te nemen dat de man in deze toestand de openbare weg zou oprijden, werden alle toegangswegen naar het veld afgezet. Daarna liet de politie twee 4x4 drives aanrukken om de wagen klem te rijden. In het spektakel dat ontstond ramde de man een metalen hek en reed hij in een naastgelegen boomgaard een paar appelbomen omver. Een politieheli coördineerde de achtervolging. Pas na een paar uur lukte het om de man te stoppen. Zijn wagen werd in een sloot gedrukt. Zowel de Mercedes als de politieauto's liepen schade op. Het korenveld was flink omgeploegd. Het schadebedrag is nog niet vastgesteld. De verwarde man bleek een 35-jarige Tilburger te zijn die, naar eigen zeggen, onder de invloed van cocaïne was. De terreinwagen bleek van zijn vader te zijn. De agenten vonden een hoeveelheid drugs in de auto. Het rijbewijs van de man is direct ingenomen. Het Centraal Bureau Rijvaardigheid is verzocht te onderzoeken of de verdachte lichamelijk en geestelijk in staat is een motorrijtuig te besturen. ------- Vooral die laatste zin, he... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bruce Banner |
|
quote: ...pfft wat nou Aliens. Goddomme, mooi figuurtje gemaakt ja |
|
quote:ROFL Dat méén je?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hahahah! |
|
Het is een samenzwering zeg ik je! |
|
Keristus spelfout weggehaald... |
|
quote: Het lijkt toch meer op spagetti. |
|
quote:Nee! Dat is intergalactische braille! |
|
Godver die aliens straks helemaal in de war Zenial |
|
quote: Of die vinden het wel een mooi patroontje... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
quote:Area 51 in Nederland w00h00 |
|
quote:En veel regen en maar 14 graden. En dan is het al een paar dagen zomer |
|
quote: Ben ik nou de enige die hier het Putrefied logo in herkent? Geniale publiciteits stunt van die gasten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Én een ontbloot onderlichaam én het hemd van het lijf vragen? Brrrrrrr! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En dan een dikke prent geven. Pure uitlokking. Stelletje Nazi's. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En dat in Meppel! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De schuld ligt uiteraard in het sexueel gefrustreerde maar o zo "brave" Staphorst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Stoute Staphorstertjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:GLOBAL WARMING AAARGH!! |
|
quote: RESPECT!!! WHAAAHAHAHAHAHAHAA!! Zenial |
|
Vét VMBO, weet je! |
|
Hmm opheffen en nekschoten uitdelen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |