IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-02-2008 13:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Marokkanen moeten Arabisch leren"

De Marokkaanse minister voor Taal & Cultuur Mohammed Ameur wil de banden met Marokkanen in het buitenland sterker aanhalen. Hij wil de Arabische taal en de Marokkaanse cultuur onder de 'buitenlandse' Marokkanen verspreiden. "De Marokkaanse gemeenschap in het buitenland moet worden beschouwd als de zeventiende provincie van ons land," aldus de minister.


De VVD en de PvdA zijn not amused over het plan Ameur. "Dit druist rechtstreeks in tegen het Nederlandse belang om de Marokkanen hier beter te laten integreren", zei VVD-Tweede Kamerlid Henk Kamp naar aanleiding van een bericht in de Volkskrant. PvdA-Tweede Kamerlid Khadija Arib vindt het idee ook niet goed. Ze noemt het een oude traditionele opvatting van een minister die voorbijgaat aan de nieuwe realiteit en wensen van de jongere generatie Marokkanen in het buitenland.


Mooi te weten dat Nederland de 17e provincie van Marokko wordt. Jammer voor hem dat ie zn mond voorbij heeft gepraat over wat "hun" plannen met "ons" grondgebied zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2008 13:45 by Schaep Profiel van Schaep

Die banden zijn sterk genoeg, me dunkt.

Straks moet ik in de shoarmazaak ook nog een nummer 39 bestellen, daar heb ik al helemáál geen zin in!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-02-2008 13:48 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

of een patatje met schoarma, vreselijk,


lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-02-2008 14:00]


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2008 13:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

alleen als ze hier hun klimaat invoeren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2008 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 februari 2008 13:52 schreef ElitE het volgende:
alleen als ze hier hun klimaat invoeren
Meteorologisch gesproken bedoel je zeker


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-02-2008 13:54 by Kimmey Profiel van Kimmey

AMSTERDAM - Joran van der Sloot wordt niet opnieuw aangehouden voor betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway.

De Rooij is rond 00.45 uur op de hoogte gesteld. Het hof vindt de bekentenis die Van der Sloot deed tegenover infiltrant Patrick van der Eem in het misdaadprogramma van Peter R. de Vries niet voldoende om hem opnieuw op te pakken.

Van der Sloot zou vaker hebben gelogen en zijn verklaringen in de uitzending worden volgens het hof niet ondersteund door objectieve gegevens, zei De Rooij.

Al voor de geruchtmakende uitzending van De Vries zei Joran van der Sloot dat zijn veronderstelde bekentenissen in de zaak niet de waarheid zijn. Ook bij zijn verhoor vorige week vrijdag heeft Joran tegenover rechercheurs van de Arubaanse politie volgehouden niets met de verdwijning te maken te hebben.

IJkpunten
"Hij heeft ijkpunten aangegeven waarom zijn verklaringen in het televisieprogramma onjuist zijn", lichtte de advocaat toe. "Hij blijft erbij dat wat hij heeft verteld aantoonbaar niet waar is."

Van der Sloot houdt zich volgens zijn advocaat beschikbaar voor justitie, dat het gerechtelijk vooronderzoek voortzet. De Rooij is somber over de gemoedstoestand van zijn cliënt. "Ik heb de indruk dat hij nog steeds aangeslagen is, vooral door uitlatingen die vanuit de Nederlandse bevolking komen. Hij wordt bedreigd."

Openbaar Ministerie
Het Openbaar Ministerie ging vorige week in beroep tegen de beslissing van de rechter-commissaris, die het verzoek tot aanhouding van Van der Sloot afwees. Het OM wil dat hij opnieuw wordt opgepakt in verband met de verdwijning van Holloway.

Peter R. de Vries toonde onlangs heimelijk opgenomen beelden waarin Joran bekent te weten waar Holloway is gebleven. Ze zou onwel zijn geworden tijdens een vrijpartij, waarna Van der Sloot een vriend zou hebben gebeld die hem zou hebben geholpen Natalee te dumpen in zee.

Reactie
Peter R. de Vries reageerde teleurgesteld op de uitspraak. "Dit is natuurlijk uitermate wrang", zei de misdaadverslaggever, die het vooral pijnlijk vindt voor de familie van Holloway. "De zaak is in ieder geval journalistiek opgelost", aldus De Vries, in een vraaggesprek met BNR Nieuwsradio.



[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-02-2008 13:55]


Het is de lichtinval ;')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2008 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 februari 2008 13:54 schreef Jenje het volgende:
Meteorologisch gesproken bedoel je zeker


inderdaad, gewoon even pooltjes laten verschuiven, 32 graden NB klinkt toch veel mooier dan 52

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-02-2008 13:59]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2008 14:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2008 13:44 schreef Greycloak het volgende:
Mooi te weten dat Nederland de 17e provincie van Marokko wordt. Jammer voor hem dat ie zn mond voorbij heeft gepraat over wat "hun" plannen met "ons" grondgebied zijn.



de 17e provincie in actie!!! (waarschijnlijk)

Rellen houden Kopenhagen uit slaap

Afgelopen nacht heeft de Deense politie weer de handen vol gehad aan rellende jongeren. Op verschillende plaatsen in de hoofdstad Kopenhagen zijn auto's in brand gestoken.

De politie heeft zes relschoppers opgepakt voor brandstichting en het gooien met stenen. De ongeregeldheden zijn ontstaan, omdat allochtone jongeren vinden dat zij anders door de politie worden behandeld dan de autochtone jeugd. Nadat eerder deze week aanhoudingen werden verricht, in verband met een op hande zijnde aanslag op een Deense cartoonist en als reactie daarop opnieuw spotprenten verschenen in Deense en Zweedse kranten, werd de woede verder aangewakkerd.

De Scandinavische media zeggen dat de aanhoudingen en de nieuwe cartoons een directe aanleiding zijn voor de rellen, maar de baas van de Kopenhaagse politie spreekt dit tegen.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-02-2008 14:14]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2008 14:24 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 februari 2008 13:54 schreef Kimmey het volgende:
AMSTERDAM - Joran van der Sloot wordt niet opnieuw aangehouden voor betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway.

De Rooij is rond 00.45 uur op de hoogte gesteld. Het hof vindt de bekentenis die Van der Sloot deed tegenover infiltrant Patrick van der Eem in het misdaadprogramma van Peter R. de Vries niet voldoende om hem opnieuw op te pakken.

Van der Sloot zou vaker hebben gelogen en zijn verklaringen in de uitzending worden volgens het hof niet ondersteund door objectieve gegevens, zei De Rooij.

Al voor de geruchtmakende uitzending van De Vries zei Joran van der Sloot dat zijn veronderstelde bekentenissen in de zaak niet de waarheid zijn. Ook bij zijn verhoor vorige week vrijdag heeft Joran tegenover rechercheurs van de Arubaanse politie volgehouden niets met de verdwijning te maken te hebben.

IJkpunten
"Hij heeft ijkpunten aangegeven waarom zijn verklaringen in het televisieprogramma onjuist zijn", lichtte de advocaat toe. "Hij blijft erbij dat wat hij heeft verteld aantoonbaar niet waar is."

Van der Sloot houdt zich volgens zijn advocaat beschikbaar voor justitie, dat het gerechtelijk vooronderzoek voortzet. De Rooij is somber over de gemoedstoestand van zijn cliënt. "Ik heb de indruk dat hij nog steeds aangeslagen is, vooral door uitlatingen die vanuit de Nederlandse bevolking komen. Hij wordt bedreigd."

Openbaar Ministerie
Het Openbaar Ministerie ging vorige week in beroep tegen de beslissing van de rechter-commissaris, die het verzoek tot aanhouding van Van der Sloot afwees. Het OM wil dat hij opnieuw wordt opgepakt in verband met de verdwijning van Holloway.

Peter R. de Vries toonde onlangs heimelijk opgenomen beelden waarin Joran bekent te weten waar Holloway is gebleven. Ze zou onwel zijn geworden tijdens een vrijpartij, waarna Van der Sloot een vriend zou hebben gebeld die hem zou hebben geholpen Natalee te dumpen in zee.

Reactie
Peter R. de Vries reageerde teleurgesteld op de uitspraak. "Dit is natuurlijk uitermate wrang", zei de misdaadverslaggever, die het vooral pijnlijk vindt voor de familie van Holloway. "De zaak is in ieder geval journalistiek opgelost", aldus De Vries, in een vraaggesprek met BNR Nieuwsradio.




Ben ik de enige die hier niet echt van op kijkt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2008 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

BEn ik de enige die er moe van word?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2008 14:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik had ook een veel betere onthulling verwacht, dit is echt te zwak om hem voor te veroordelen.

Ik denk dat Peter het ook wel wist en verder niets meer kon vinden en daarom maar het programma te maken waar hij iig het volk mee kon overtuigen en zijn centjes maar binnen te halen.

het was verstandiger geweest om het niet te publiceren en door te gaan tot het OM er zeker van was dat hij veroordeeld kon worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2008 14:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nee hoor. En verder snap ik er niets van dat dit zoveel aandacht krijgt terwijl over bijv. een wel belangrijke kwestie als Kosovo amper wat te horen is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2008 14:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

die kosovaren praten toch niet grappig joh!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2008 14:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 februari 2008 14:28 schreef ElitE het volgende:
die kosovaren praten toch niet grappig joh!


de serven die daar wonen hoort je idd niet lachen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-02-2008 14:32 by Daops Profiel van Daops

Ik vind het behoorlijk opmerkelijk dat de Vries wegkomt met de wereldwijde journalistieke blunder van het jaar..

"Journalistiek is het opgelost", zo kun je stront nog wel lekker maken


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-02-2008 15:28 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 februari 2008 14:32 schreef Daops het volgende:
Ik vind het behoorlijk opmerkelijk dat de Vries wegkomt met de wereldwijde journalistieke blunder van het jaar..

"Journalistiek is het opgelost", zo kun je stront nog wel lekker maken


+1



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-02-2008 15:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 februari 2008 14:27 schreef attila_de_hun het volgende:
nee hoor. En verder snap ik er niets van dat dit zoveel aandacht krijgt terwijl over bijv. een wel belangrijke kwestie als Kosovo amper wat te horen is.
Och, de EU heeft al voor jou besloten dat jij het ermee eens bent dat Kosovo onafhankelijk wordt, dus waar hebben we het over?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-02-2008 18:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Antillen tegen regeling personenverkeer
Uitgegeven: 15 februari 2008 18:08

WILLEMSTAD - De Staten van de Nederlandse Antillen hebben een motie aangenomen waarin ze zich uitspreken tegen de nieuwe terugkeerregeling voor Antilliaanse jongeren in Nederland.

De Staten vragen in de motie de Antilliaanse minister van Justitie David Dick "ondubbelzinnig kenbaar te maken dat de Staten hun principiële bezwaren onverkort handhaven tegen de terugkeerregeling voor Antilliaanse jongeren".

De Nederlandse minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) komt vrijdagmiddag (lokale tijd) aan op Curaçao. Zaterdag overlegt hij samen met staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijksrelaties) met de Politieke Stuurgroep op Curaçao over de inrichting van het Openbaar Ministerie in de nieuwe staatkundige structuur.





LOL
Zelfs de Antillen wil het tuig niet terug, blijven we weer mooi mee zitten


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-02-2008 12:27 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Willem-Alexander boekt leuk winstje

Onze kroonprins heeft een flinke slag geslagen met de verkoop van zijn voormalige woonhuis aan het Noordeinde in de Hofstad. In 1993 nam Willem Alexander het pand over van prinses Juliana voor een vriendelijk prijsje: 750.000 gulden (340.335 euro). Wim-Lex ving er nu tien keer zoveel voor: 3.250.000 euro, een winst van bijna 3 miljoen euro.

Als lid van de koninklijke familie is de kroonprins vrijgesteld van nogal wat belastingen. Hij betaalt geen belasting over zijn inkomen, maar wel over zijn vermogen. Er gaat dus nog wel iets af van die 3,2 miljoen.

Overigens hoeft Wim-Lex zich sowieso weinig zorgen te maken over zijn bankrekening. Jaarlijks ontvangt hij één miljoen euro van de staat. Zijn vrouw prinses Máxima krijgt negen ton. Als Willem-Alexander koning wordt, stijgen zijn inkomsten nog meer, want koningin Beatrix krijgt jaarlijks 4,2 miljoen euro's op haar rekening gestort.



Zonde.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 16-02-2008 13:31 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Database van alle vingerafdrukken
Gepubliceerd: 16 februari 2008 09:33 | Gewijzigd: 16 februari 2008 10:45
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 16 febr. Staatssecretaris Ank Bijleveld (Binnenlandse Zaken, CDA) stelt voor de vingerafdrukken van iedereen die een identiteitsbewijs aanvraagt toegankelijk te maken voor opsporing.

Dat blijkt uit een wetsvoorstel dat Bijleveld onlangs naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.

Alle landen van de Europese Unie moeten vanaf juni volgend jaar paspoorten uitgeven waarin twee vingerafdrukken van de houder opgenomen zijn. Bijleveld stelt voor justitie onder voorwaarden toegang te verlenen tot de ‘centrale reisdocumentenadministratie’. Daarmee krijgt justitie de beschikking over een database met de vingerafdrukken van alle Nederlanders van zes jaar en ouder.

Volgens het wetsvoorstel van Bijleveld zou de database alleen geraadpleegd mogen worden bij zwaardere misdrijven en met toestemming van de officier van justitie. „Niet iedere rechercheur kan erin grasduinen”, aldus een woordvoerder van het ministerie.

Ook het gebruik wordt beperkt. Justitie mag geen willekeurige vingerafdrukken van een plaats delict in de database invoeren. Een officier zou alleen vingerafdrukken van een concrete verdachte mogen voorleggen, met het doel deze te identificeren.


Ik word er niet echt vrolijk van...



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-02-2008 13:32 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Waarom niet? Wat te verbergen?


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 16-02-2008 13:49 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Niets ernstigs, en ik verwacht er ook geen problemen mee, maar zit me gewoon niet helemaal lekker. Geen motivatie behalve dat ik er geen goed gevoel bij heb.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 16-02-2008 13:52 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hm, lijkt me juist een prima plan.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2008 13:56 by mental Profiel van mental

Hehe, Die van der sloot toch. misschien is ie gewoon geniaal....Ik gok erop dat ie met heel die shit gewoon wegkomt en als nog zijn schadeclaims krijgt.


Fuck the world and fuck you


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 16-02-2008 14:09 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 16 februari 2008 13:56 schreef mental het volgende:
Hehe, Die van der sloot toch. misschien is ie gewoon geniaal....Ik gok erop dat ie met heel die shit gewoon wegkomt en als nog zijn schadeclaims krijgt.
Nou ja als ze niet kunnen aantonen dat hij het werkelijk gedaan heeft, heeft hij recht op een schadeclaim...

gewoon stel je eens voor (advocaat van de duivel): hij heeft het niet gedaan en alleen met die Patrick mee lopen lullen omdat die dat graag wilde horen.... weet je hoe die gast dan door t slijk is gehaald? ongelofelijk.
Daarom vind ik het nu nog steeds een hele smerige zaak. nietsi is bewezen maar de hele wereld valt hierover. bluuurgh! en dat -eigenlijk- over de rug van een dood kind


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2008 14:10 by mental Profiel van mental

Ik ben het wel met je eens ja.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen