IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Nosence
Metalholic
Usericon van Nosence
Posted 25-03-2008 15:36 by Nosence Profiel van Nosence

quote:
Lang leve privatisering!!


Privatisering kan nooit ten goede komen!!! Het worden dan bedrijfjes die winst moeten maken en dat gaat ten alletijde tenkoste van de consument.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 25-03-2008 15:38 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik neem aan dat je dat toch niet meent he, kijk eens naar de telefoonsector.



Nosence
Metalholic
Usericon van Nosence
Posted 25-03-2008 15:58 by Nosence Profiel van Nosence

quote:
Op 25 maart 2008 15:38 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik neem aan dat je dat toch niet meent he, kijk eens naar de telefoonsector.


Ben niet zo telefonistisch aangelegd..... maar neem het openbaar vervoer, de energie bedrijven, ziektekosten maatschappijen....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-03-2008 15:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 maart 2008 15:36 schreef Nosence het volgende:
Privatisering kan nooit ten goede komen!!! Het worden dan bedrijfjes die winst moeten maken en dat gaat ten alletijde tenkoste van de consument.
Zozo, jij hebt er verstand van.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nosence
Metalholic
Usericon van Nosence
Posted 25-03-2008 16:05 by Nosence Profiel van Nosence

quote:
Zozo, jij hebt er verstand van.


Verstand wel ik niet direct zeggen, alleen een bepaalde visie/mening


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-03-2008 16:28 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Tja, kan ook geen bedrijf bedenken die door privaticering een verbetering voor de burger is geworden. Hoogstens een verbetering voor de manager die het uitholt en met een vette bonus er tussen uit knijpt en het dan goed praat met "Ik zal mijn bonus aan een goed doel schenken." Gelukkig kan meneer daar weer 70% van terug declareren. Burger blij, meneer rijk.


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-03-2008 16:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 maart 2008 16:05 schreef Nosence het volgende:
Verstand wel ik niet direct zeggen, alleen een bepaalde visie/mening
Ik was dan ook dermate sarcastisch dat ik daarmee aangaf dat het duidelijk is dat je er geen verstand van hebt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-03-2008 17:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 maart 2008 16:05 schreef Nosence het volgende:
Verstand wel ik niet direct zeggen, alleen een bepaalde visie/mening


In plaats van Visie/Mening had je beter Troebele Blik/Geblaat kunnen schrijven.

Ik noem maar de telecom markt, ik noem maar Schiphol of DSM. Zelfs de NS en de enerigbedrijven presteren beter dan voorheen en dat ondanks het feit dat ze niet echt geliberaliseerd zijn...formeel zijn het onafhankelijke bedrijven in de praktijk zijn het nog steeds staatsbedrijven waarbij de aandelen bij het rijk of provincies in handen zijn.

@SkinPeeler: volgens welke regeling kan ik 70% belastingteruggave declareren op schenkingen? Ik zou het willen weten want ik loop nu volgens mij wat mis.

quote:
Op 25 maart 2008 16:28 schreef SkinPeeleR het volgende:
Burger blij, meneer rijk.


Enne....wat is hier mis mee eigenlijk? Win-win lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-03-2008 17:08]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-03-2008 17:34 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Hehehe, de grap is dat Pro-Rail, verantwoordelijk voor het onderhoud van de rails, seinen e.d. gewoon van de staat is. Alleen de NS is geprivatiseerd, maar kan niet zo gek veel doen aan alle storingen.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2008 17:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2008 15:28 schreef Spirit In Black het volgende:

verkeerd type sneeuw, hahahahahaha, die lui van de NS verzinnen toch ook iedere keer weer wat anders. Vierkante wielen, teveel herfstblaadjes, stront op het spoor en nu verkeerd type sneeuw hahahaha.

Lang leve privatisering!!




toch denkik dat het best mogelijk is, het is inderdaad geen hele bijzondere sneeuw, gewoon natte sneeuw, maar het zou best kunnen dat de sensoren niet zo handig geplaatst zitten zodat er bij hevige natte sneeuw de sensor gewoon boven 0 aangeeft terwijl een paar punten op de rails gewoon bevroren zijn.

Als dit zo is is het nog steeds een beetje lullig want dit weer komt best wel vaker voor. En het lijkt me dat het in andere landen geen probleem opleverd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2008 18:31 by XXL Profiel van XXL

Ergens zal het weer toch wel een beetje schuld hebben aan het ontregeld zijn van de dienstregeling.
Rover weet het uiteraard allemaal het beste maar met dit weer is het wel heel normaal dat het overgrote deel van nederland wat geen gebruik maakt van OV er een tyfuszooi van maakt op de weg. Als het echter bij het OV ff fout gaat is iedereen gelijk in paniek.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 25-03-2008 19:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 25 maart 2008 15:58 schreef Nosence het volgende:
Ben niet zo telefonistisch aangelegd..... maar neem het openbaar vervoer, de energie bedrijven, ziektekosten maatschappijen....


Mmmm nu heb je iig wel de kans om over te stappen op een andere zorgverzekeraar of energiebedrijf als het je niet bevalt.

Ik als "links" stemmer steun dit liberale beleid van de volledig.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2008 19:16 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 maart 2008 19:06 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mmmm nu heb je iig wel de kans om over te stappen op een andere zorgverzekeraar of energiebedrijf als het je niet bevalt.



Alleen blijft het kennelijk een probleem vormen om als @home gebruiker gebruik te maken van de diensten van een andere kabelaanbieder. Zowel voor internet, als tv als telefonie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 25-03-2008 22:27 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 25 maart 2008 19:16 schreef XXL het volgende:
Alleen blijft het kennelijk een probleem vormen om als @home gebruiker gebruik te maken van de diensten van een andere kabelaanbieder. Zowel voor internet, als tv als telefonie.
en blijkt het af en toe bijna onmogelijk om van een abonement af te komen, worden mensen met mooie praatjes een abonement ingeluld om daarna erachter te komen dat men niet kan leveren of wordt door een fout van het bedrijf zelf op een zwarte lijst geplaatst.

maarre, geweldige ontwikkeling die privatisering verder


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2008 22:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2008 22:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dutnie


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2008 22:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2008 22:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe

en uit dat topic:



Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2008 22:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

H€AAAAAAHAHAAHAHAH


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 26-03-2008 0:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

De Italiaanse politie heeft een Bulgaars gezin dat als slaven werd gehouden, uit handen van een circus bevrijd. De 19-jarige dochter moest in een transparante tank met piranha's zwemmen.

Dit heeft de Corriere della Sera, de grootste krant van Italië, vandaag gemeld. Het gezin werd geïntimideerd en mishandeld en leefde in onmenselijke omstandigheden. Drie bestuurders van het circus in het Zuid-Italiaanse Petina zijn aangehouden.

WTF dat moeten haast wel moslims zijn geweest



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-03-2008 6:22 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 25 maart 2008 17:05 schreef Chelman het volgende:
In plaats van Visie/Mening had je beter Troebele Blik/Geblaat kunnen schrijven.

Ik noem maar de telecom markt, ik noem maar Schiphol of DSM. Zelfs de NS en de enerigbedrijven presteren beter dan voorheen en dat ondanks het feit dat ze niet echt geliberaliseerd zijn...formeel zijn het onafhankelijke bedrijven in de praktijk zijn het nog steeds staatsbedrijven waarbij de aandelen bij het rijk of provincies in handen zijn.

@SkinPeeler: volgens welke regeling kan ik 70% belastingteruggave declareren op schenkingen? Ik zou het willen weten want ik loop nu volgens mij wat mis.



Enne....wat is hier mis mee eigenlijk? Win-win lijkt me.


Dan zeg ik:"tja, die gast zegt er niet bij dat hij 70% terug krijgt. Dan reageert de burger wel iets minder vergevingsgezind."

Dan zeg jij iets van:"Dat kunnen ze weten want dat kunnen zij ook met hun €20,- voor Novib. Moeten ze dat maar uitzoeken."

Ik:"niet iedereen begrijpt belastingformulieren of ambtenarentaal."

en zo kunnen we nog een tijdje doorlullen.


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-03-2008 6:27 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 26 maart 2008 6:22 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dan zeg ik:"tja, die gast zegt er niet bij dat hij 70% terug krijgt. Dan reageert de burger wel iets minder vergevingsgezind."

Dan zeg jij iets van:"Dat kunnen ze weten want dat kunnen zij ook met hun €20,- voor Novib. Moeten ze dat maar uitzoeken."

Ik:"niet iedereen begrijpt belastingformulieren of ambtenarentaal."

en zo kunnen we nog een tijdje doorlullen.


Ik doe nooit aan giften maar mijn broer wel. Giften aan een goed doel zijn 70% aftrekbaar.

Hij kocht altijd t-shirts van amnesty e.d. met zo klein mogelijke logo en declareerde dat. Je "gaf" amnesty een gift van €25,- en als "dank" krijg je een t-shirt. Zo kon hij zijn giften voor 70% terugvangen.


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2008 7:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
De Amerikaanse ex-ambassadeur in Nederland en gewezen hoogste bewindvoerder in Irak, Paul Bremer, waarschuwt geen compromissen te sluiten met betrekking tot de vrijheid van meningsuiting uit angst voor repercussies die films zoals Fitna van Geert Wilders op zouden kunnen roepen.


Concessiepolitiek

Toegeven aan de dreiging van geweld tegen bijvoorbeeld Nederlandse ambassades zou een onaanvaardbare vorm zijn van "preventieve concessiepolitiek", stelde de oud-diplomaat in een vraaggesprek op vandaag met het ANP in Washington. "Als de Nederlandse regering bang is voor de gevolgen van Wilders' film dan is het juiste antwoord: betere veiligheidsmaatregelen."

Controle

Belangrijker dan het dilemma tussen vrije meningsuiting en de mogelijke gevolgen daarvan, is de vraag wat westerse regeringen doen als het gaat om anti-joodse en antichristelijke publicaties in Islamitische landen als Egypte en Saudi-Arabië, stelt de oud-diplomaat. De media staan daar onder volledige controle van de overheid. "Dat zegt mij veel meer over hun opvattingen over de rest van de wereld dan wat de Denen of de Nederlanders denken over de Islamitische wereld."

Problematiek

De aanpak van de kwestie rond de Deense cartoons en de film van Wilders hangt nauw samen met de meer algemene Europese benadering van immigratieproblematiek. De multiculturele aanpak bij integratie in de afgelopen veertig jaar is volgens Bremer een fundamentele fout geweest in de Europese benadering. Door grote groepen in hun eigen cultuur te laten en tweetalig onderwijs op school toe te staan bevorder je het ontstaan van getto's, stelde de oud-ambassadeur. Mensen worden dan niet aangemoedigd om te integreren. Amerika moet oppassen dat het in de toekomst niet diezelfde fout maakt, aldus Bremer.


Goh. Waarom is dit nieuws?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-03-2008 10:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Door de moslims zeg ik je, de moslims!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-03-2008 14:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 maart 2008 6:22 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dan zeg ik:"tja, die gast zegt er niet bij dat hij 70% terug krijgt. Dan reageert de burger wel iets minder vergevingsgezind."

Dan zeg jij iets van:"Dat kunnen ze weten want dat kunnen zij ook met hun €20,- voor Novib. Moeten ze dat maar uitzoeken."

Ik:"niet iedereen begrijpt belastingformulieren of ambtenarentaal."

en zo kunnen we nog een tijdje doorlullen.


Dus omdat iemand een belastingformulier niet begrijpt moeten de daden van de mensen die dat WEL begrijpen uit de perspectief van de onwetende beoordeeld worden? Waarom eigenlijk?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen