|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik neem aan dat je dat toch niet meent he, kijk eens naar de telefoonsector. |
|
quote: Ben niet zo telefonistisch aangelegd..... maar neem het openbaar vervoer, de energie bedrijven, ziektekosten maatschappijen.... |
|
quote:Zozo, jij hebt er verstand van. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Verstand wel ik niet direct zeggen, alleen een bepaalde visie/mening |
|
Tja, kan ook geen bedrijf bedenken die door privaticering een verbetering voor de burger is geworden. Hoogstens een verbetering voor de manager die het uitholt en met een vette bonus er tussen uit knijpt en het dan goed praat met "Ik zal mijn bonus aan een goed doel schenken." Gelukkig kan meneer daar weer 70% van terug declareren. Burger blij, meneer rijk. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Ik was dan ook dermate sarcastisch dat ik daarmee aangaf dat het duidelijk is dat je er geen verstand van hebt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: In plaats van Visie/Mening had je beter Troebele Blik/Geblaat kunnen schrijven. Ik noem maar de telecom markt, ik noem maar Schiphol of DSM. Zelfs de NS en de enerigbedrijven presteren beter dan voorheen en dat ondanks het feit dat ze niet echt geliberaliseerd zijn...formeel zijn het onafhankelijke bedrijven in de praktijk zijn het nog steeds staatsbedrijven waarbij de aandelen bij het rijk of provincies in handen zijn. @SkinPeeler: volgens welke regeling kan ik 70% belastingteruggave declareren op schenkingen? Ik zou het willen weten want ik loop nu volgens mij wat mis. quote: Enne....wat is hier mis mee eigenlijk? Win-win lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-03-2008 17:08] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehehe, de grap is dat Pro-Rail, verantwoordelijk voor het onderhoud van de rails, seinen e.d. gewoon van de staat is. Alleen de NS is geprivatiseerd, maar kan niet zo gek veel doen aan alle storingen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: toch denkik dat het best mogelijk is, het is inderdaad geen hele bijzondere sneeuw, gewoon natte sneeuw, maar het zou best kunnen dat de sensoren niet zo handig geplaatst zitten zodat er bij hevige natte sneeuw de sensor gewoon boven 0 aangeeft terwijl een paar punten op de rails gewoon bevroren zijn. Als dit zo is is het nog steeds een beetje lullig want dit weer komt best wel vaker voor. En het lijkt me dat het in andere landen geen probleem opleverd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ergens zal het weer toch wel een beetje schuld hebben aan het ontregeld zijn van de dienstregeling. Rover weet het uiteraard allemaal het beste maar met dit weer is het wel heel normaal dat het overgrote deel van nederland wat geen gebruik maakt van OV er een tyfuszooi van maakt op de weg. Als het echter bij het OV ff fout gaat is iedereen gelijk in paniek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mmmm nu heb je iig wel de kans om over te stappen op een andere zorgverzekeraar of energiebedrijf als het je niet bevalt. Ik als "links" stemmer steun dit liberale beleid van de volledig. |
|
quote: Alleen blijft het kennelijk een probleem vormen om als @home gebruiker gebruik te maken van de diensten van een andere kabelaanbieder. Zowel voor internet, als tv als telefonie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:en blijkt het af en toe bijna onmogelijk om van een abonement af te komen, worden mensen met mooie praatjes een abonement ingeluld om daarna erachter te komen dat men niet kan leveren of wordt door een fout van het bedrijf zelf op een zwarte lijst geplaatst. maarre, geweldige ontwikkeling die privatisering verder |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dutnie Je moeder. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe en uit dat topic: Je moeder. |
|
H€AAAAAAHAHAAHAHAH ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De Italiaanse politie heeft een Bulgaars gezin dat als slaven werd gehouden, uit handen van een circus bevrijd. De 19-jarige dochter moest in een transparante tank met piranha's zwemmen. Dit heeft de Corriere della Sera, de grootste krant van Italië, vandaag gemeld. Het gezin werd geïntimideerd en mishandeld en leefde in onmenselijke omstandigheden. Drie bestuurders van het circus in het Zuid-Italiaanse Petina zijn aangehouden. WTF dat moeten haast wel moslims zijn geweest |
|
quote: Dan zeg ik:"tja, die gast zegt er niet bij dat hij 70% terug krijgt. Dan reageert de burger wel iets minder vergevingsgezind." Dan zeg jij iets van:"Dat kunnen ze weten want dat kunnen zij ook met hun €20,- voor Novib. Moeten ze dat maar uitzoeken." Ik:"niet iedereen begrijpt belastingformulieren of ambtenarentaal." en zo kunnen we nog een tijdje doorlullen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik doe nooit aan giften maar mijn broer wel. Giften aan een goed doel zijn 70% aftrekbaar. Hij kocht altijd t-shirts van amnesty e.d. met zo klein mogelijke logo en declareerde dat. Je "gaf" amnesty een gift van €25,- en als "dank" krijg je een t-shirt. Zo kon hij zijn giften voor 70% terugvangen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Goh. Waarom is dit nieuws? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Door de moslims zeg ik je, de moslims! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dus omdat iemand een belastingformulier niet begrijpt moeten de daden van de mensen die dat WEL begrijpen uit de perspectief van de onwetende beoordeeld worden? Waarom eigenlijk? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |