|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Tss, wat ongenuanceerd, alsof slechts Marokkaanse jongeren overlast veroorzaken en Afghaanse of Turkse niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ja hoor knul, tuurlijk. Spoor jij maar een paar van die berichtjes voor mij op dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: maar systematisch verbrijzelen van botten, is dat dan geen straat terrorisme (wat dit ook moge zijn dan..)? ik bedoel maar , als je bekend bent als een efficiënt verbrijzelaar van botten, dan kun je flink de buurt terroriseren lijkt mij! |
|
quote: Ah, nou ja, 1 seconde gezocht. http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article734498.ece |
|
quote: Ik heb het over het systematisch verbrijzelen van botten van de 'vijand', in dit geval de Marokkanen of de neo's. Niets zegt me welke situatie vaker voor komt, 10N-2M of 10M-2N. En dat zie ik niet als straatterrorisme nee. |
|
quote:Staat niets in de bericht over 10<-->1 geweld of wie de aanleiding zocht. Sterker nog, het is daar helemaal niet tot een geweldsuitspatting gekomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Staat niet echt in wat de reden van het mogelijke conflict is. Hoeveel allochtone jongeren waren er? Waarom wilden de extreemrechtsen die allochtone jongeren in elkaar timmeren? Waren die extreemrechtsen wel de initiators van de wil om de andere groep in elkaar te timmeren? In het filmpje wordt duidelijk dat een grotere groep Marocjes 2 skins uitdagen en er daarna op inslaan. De Marocjes zijn de initiators van het conflict én ze zijn in een dikke meerderheid. Ik noem dat laf gedrag en ik zie dat de gemiddelde Nederlander meer last heeft van dit soort laf Marocjes gedrag dan van neo's. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:[even tussen ons]Ik begin sterk te vermoeden dat je, net als ik, gewoon shit op ZM post om reacties te krijgen zónder het eens te zijn met hetgeen je hier neerplempt.[/even tussen ons] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je kunt er uren over doorlullen maar het is echt niet zo moeilijk om in te zien wat het probleem is. Wat dit betreft is de "linkse clique" m.i. vaak te naief. Veel moeilijker is het om effectieve en gerechtvaardige aanpak aan te dragen. Wat dit betreft is de "rechter flank" m.i. te simplistisch. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
@Kwellie en Misantroop; in dit geval ging het toch over extreemrechts in de krant? Kwellie had het over het verstoren van demonstraties van linkse of allochtone kant, dat lijkt me verder ook niet echt met het onderwerp te maken hebben. |
|
quote:Ik moet eerlijk zeggen dat je, afgaande op wat je post, erg ongenuanceerd bent: - Je verwart nationaliteit met religie. En moslimfanatisme (dreigementen tegen de Wilders-film) met sociale problemen (Marokkaanse jongeren en overlast) - Alles wat moslim/islamitisch is, is verkeerd. Hoewel de feiten niet liegen (ja, de marokkaanse jeugd is bijv. bovenmatig crimineel) is nog altijd de meerderheid moslims fatsoenlijk burger. - Alles wat niet strookt met je mening is meteen links. Alsof 'links' bestaat. Zo komt het op mij over. Correct me if I'm wrong www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Dikke +1. |
|
quote:En wat dan? Er is een probleem, maar het aanpakken is 'te moeilijk'. Wat dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wellicht is dit Wat voor Kwelgeest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het ging mij meer om 'extreem-rechts' (blijft een aparte term gezien dat die mensen waar je op doelt meestal links zijn) geweld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik weet niet hou oud je bent maar ik herinner me nog als de dag van gisteren dat zowat IEDEREEN tegen Janmaat inging, ook de rechtse politiek. zowat iedereen was zwaar politiek korrekt |
|
@misanthrope: tolereren totdat het vanzelf weggaat of het probleem zo groot wordt dat de oorspronkelijk te radicaal geachte oplossingen een breder draagvlak verwerven Of zoals mijn pa zo ongeveer na elke nieuwsuitzending wel een keer zei: "Hek erom en bom d'erop." [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-03-2008 13:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: - Ik veeg nationaliteit en religie bewust op een hoop bij deze groep. - Ik ben erg sceptisch tegenover de islam en moslims, je ziet mij hier echter nergens posten dat het merendeel vd allochtonen en/of moslims crimineel is, slechts dat, relatief gezien, een buitensporig groot gedeelte van alle misdrijven door deze groep(en) wordt gepleegd. - Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je doet alsof links en rechts makkelijk en sterk afgebakende termen zijn waar concensus over is, wat absoluut NIET het geval is. Daarnaast is links of rechts binnen politiek op verschillende vlakken toe te passen (economisch, sociaal, etc.). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Tja.. dan scherm je je af voor essentiele feiten. Of vind jij ook alle dieren koeien? quote:Klopt, maar dit is veel meer een sociaal probleem dan religieus. De meesten van die mocro's gaan niet eens naar de moskee. Ze zijn sociaal geisoleerd, en gebruiken een gemeenschappelijke factor (islam) om toch nog ergens bij te horen en zich af te zetten. Hun daden (en godsdienstfanatisme) keur ik uiteraard af, en ze mogen ook van mij keihard aangepakt worden. Echter, door moskeeen te sluiten tref je ze niet. Laat staan dat je iets oplost. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wat ook een deel hun eigen schuld is natuurlijk.(gewoon ter opmerking, mogelijk vind jij dat ook) |
|
quote:Absoluut mee eens, de schuldvraag wilde ik bewust er even buiten houden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
maar, en dat is niet naar jou gericht, het niet durven , of willen, uitspreken van dat feit is wel de oorzaak van alle ellende nu. |
|
Ach, Mocro's, geef het 10-20 jaar, dan is deze generatie ook volwassen en dan hebben we het nergens meer over. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |