IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 06-03-2008 10:00 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 5 maart 2008 16:50 schreef Helvete het volgende:
Zo'n ding zou mij goed van pas komen, ik ben al weer een week m'n sleutels kwijt..
moi aussi!



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-03-2008 21:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Tweede man Moslim Broederschap opgepakt
Buitenlands De Egyptische politie heeft vandaag 26 leden van de Moslim Broederschap opgepakt onder wie de man die als nummer twee van deze oppositiebeweging geldt, Mahmoud Gozhlan.

De afgelopen tijd zijn volgens schattingen van de broederschap 740 leden gearresteerd in een nieuwe golf van acties tegen deze oppositiebeweging die zonder geweld streeft naar een islamitisch staatsbestel in Egypte. De Moslim Broederschap is al tachtig jaar oud en heeft nog nooit geregeerd. Het is de grootste oppositiepartij in het land, maar al sinds 1954 officieel verboden.

De beweging wordt door het staatsapparaat van de regerende Nationaal Democratische Partij van president Hosni Mubarak bij vlagen vervolgd. Ze heeft echter via formeel onafhankelijke kandidaten wel zetels in parlement bemachtigd.


=====================

Lekker land, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2008 21:48 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 maart 2008 16:45 schreef karnivoor het volgende:
MAYO?


Ah donders, dat zou echt ideaal voor mij zijn.
Alhoewel, tegenwoordig is de relatie tussen mij en mijn sleutelbossen weer volledig hersteld.

quote:
Op 5 maart 2008 16:49 schreef Het Zwijn het volgende:
Nee, maar wel een andere bekende


Haaaay Marlijn, welkom terug.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-03-2008 21:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Heerlijk democratisch ook, vooral Mubarrak die al sinds 1981 president is.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2008 23:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nasser en sadat regeerde anders ook best lang. Maar k heb toch wel het idee dat ze het alledrie wel aardig deden/doen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-03-2008 23:41]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-03-2008 10:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en dan zeggen ze dat Rambo "nep" is.... In Limburg weten ze wel beter nu...


Man valt in kuil met spiesen

Een 61-jarige Limburger zal zijn boswandeling van afgelopen donderdag in een bos bij Helden nog lang heugen. De arme man viel namelijk in een gat middenin een bospaadje. De valkuil van een halve meter diep was afgedekt met hout en plastic.

Het pijnlijke aan het verhaal is dat de morbide grappenmaker op de bodem van de kuil ijzeren pennen met een lengte van zo'n twintig centimeter in de bodem had gestoken. De man heeft door deze pennen zware verwondingen opgelopen.

De gemeente heeft het gat inmiddels dichtgegooid en de pennen meegenomen. De plaatselijke politie waarschuwt buurtbewoners extra alert te zijn, omdat het mogelijk is dat er zich nog meer valkuilen bevinden in het bos.



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-03-2008 11:24 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Waarschijnlijk ook door 101tv in scene gezet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2008 11:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 maart 2008 11:52 schreef Rotzak het volgende:
Wie Wilders een tiran noemt is wat mij betreft niet goed wijs, deze man doet niks wat buiten de wet valt etc. Het zijn de moezelmannen met lange tenen die deze sfeer creeeren niet heer Wilders.

Een Tiran doet per definitie nooit iets wat buiten de wet valt. Deze passen ze namelijk naar hun wil aan.

Slimmertje


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-03-2008 11:46 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 maart 2008 11:45 schreef ghoulliette het volgende:
Een Tiran doet per definitie nooit iets wat buiten de wet valt. Deze passen ze namelijk naar hun wil aan.

Slimmertje


Maar je snapt donders goed wat hij bedoelt.

Bijdehandje


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-03-2008 12:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Nieuwe Afghaanse demonstraties tegen film Wilders
Uitgegeven: 8 maart 2008 11:04
Laatst gewijzigd: 8 maart 2008 11:06

KABUL/HERAT - In Afghanistan hebben zaterdag nieuwe betogingen plaatsgehad tegen de Deense Mohammed-cartoons en de film van Geert Wilders. In de West-Afghaanse stad Herat verzamelden zich volgens de politie meer dan 10.000 mensen om te betogen.


De menigte scandeerde slogans als "Dood aan Denemarken, dood aan Nederland". Demonstranten koelden hun woede op een politieauto. Deense en Nederlandse vlaggen werden verbrand. Een granaat werd naar een politiebureau gegooid.



www.nu.nl


Haha, wat een kneuzen!

Lijkt me geniaal om, wanneer die film straks vertoond wordt, enkel 15 minuten "PWNED" in beeld te zien. Punt is dan alsnog duidelijk, en het gehele zandbakvolk mag zich de ballen uit de broek gaan schamen.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 12:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als iemand een film maakt waarin de Holocaust en de daaruit volgende handelswijze van sommige Joden zeer kritisch onder de loep genomen wordt*. Weliswaar zouden er dan waarschijnlijk geen directe bedreigingen geuit worden, maar ik verwacht dat die persoon evengoed gecensureerd en veroordeeld wordt.

Wat dat betreft is dan het enige verschil de manier waarop kritiek op religieuze groeperingen aangepakt wordt en blijft het van beiden kanten een debiel fenomeen om je zo druk te maken.


*En dan gaat het er nogeneens om het allemaal waar is of niet, net als Geertje doet gewoon de reacties afvangen zodat de film een self-fulfilling prophecy wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-03-2008 12:46]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-03-2008 12:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het gelijk van de heer W. is al bewezen voordat iemand ook maar een seconde van die film gezien heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 12:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2008 12:46 schreef kwelgeest het volgende:
Het gelijk van de heer W. is al bewezen voordat iemand ook maar een seconde van die film gezien heeft.
Exact, dat postte ik er net stiekem nog even bij. Wat dat betreft een erg slimme zet, ik vraag me alleen af of we op deze manier er daadwerkelijk op vooruit gaan. Wat moet veranderen zijn de mensen daar en die bereik je denk ik niet op deze manier. In ieder geval niet op zo'n manier dat ze ten goede veranderen...

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-03-2008 12:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-03-2008 12:49 by Snaack Profiel van Snaack

Very true.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-03-2008 12:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 maart 2008 12:48 schreef ZelThoR het volgende:
Exact, dat postte ik er net stiekem nog even bij. Wat dat betreft een erg slimme zet, ik vraag me alleen af of we op deze manier er daadwerkelijk op vooruit gaan. Wat moet veranderen zijn de mensen daar en die bereik je denk ik niet op deze manier. In ieder geval niet op zo'n manier dat ze ten goede veranderen...
Ik denk en geloof niet dat het momenteel allemaal op de manier gaat zoals hij (Wilders) het gewild, gehoopt en gepland heeft. Het lek zit in het kabinet dat door Wilders van te voren buiten de media om geinformeerd is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 12:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2008 12:50 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk en geloof niet dat het momenteel allemaal op de manier gaat zoals hij (Wilders) het gewild, gehoopt en gepland heeft. Het lek zit in het kabinet dat door Wilders van te voren buiten de media om geinformeerd is.
Het lek? Wat voor lek? Ikke niet begrijpen doe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-03-2008 12:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 maart 2008 12:51 schreef ZelThoR het volgende:
Het lek? Wat voor lek? Ikke niet begrijpen doe.
Wilders wilde discreet met de film omgaan, informeerde eerst het kabinet en Joustra zodat zij maatregelen konden treffen voordat hij het nieuws naar buiten bracht. Toen heeft een bron van het kabinet het plan voor het maken van die film gelekt naar media, buiten het weten van W. om. Waarna allerlei lieden te pas en te onpas moord en brand gingen gillen en met de meest wilde scenario's kwamen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 12:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2008 12:55 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders wilde discreet met de film omgaan, informeerde eerst het kabinet en Joustra zodat zij maatregelen konden treffen voordat hij het nieuws naar buiten bracht. Toen heeft een bron van het kabinet het plan voor het maken van die film gelekt naar media, buiten het weten van W. om. Waarna allerlei lieden te pas en te onpas moord en brand gingen gillen en met de meest wilde scenario's kwamen.

Ahzo. Ik dacht dat hij zelf als eerst met zijn plannen omtrent het maken van een/de film naar buiten kwam. Maar goed, denk je niet dat de opgeklopte hysterie nu hem juist wel zint? Nu kan hij makkelijk zeggen: kijk hoe iedereen in paniek raakt omdat wat moslims misschien beledigd gaan worden!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-03-2008 13:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 maart 2008 12:59 schreef ZelThoR het volgende:
Ahzo. Ik dacht dat hij zelf als eerst met zijn plannen omtrent het maken van een/de film naar buiten kwam. Maar goed, denk je niet dat de opgeklopte hysterie nu hem juist wel zint? Nu kan hij makkelijk zeggen: kijk hoe iedereen in paniek raakt omdat wat moslims misschien beledigd gaan worden!
Het bewijst zijn punt, en natuurlijk is dat aan de ene kant fijn voor'm. Jammer alleen dat niemand deze film nu nog 'objectief' gaat bekijken of gewoon afwacht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 13:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2008 12:40 schreef Lainedil het volgende:
Nieuwe Afghaanse demonstraties tegen film Wilders
Uitgegeven: 8 maart 2008 11:04
Laatst gewijzigd: 8 maart 2008 11:06

KABUL/HERAT - In Afghanistan hebben zaterdag nieuwe betogingen plaatsgehad tegen de Deense Mohammed-cartoons en de film van Geert Wilders. In de West-Afghaanse stad Herat verzamelden zich volgens de politie meer dan 10.000 mensen om te betogen.


De menigte scandeerde slogans als "Dood aan Denemarken, dood aan Nederland". Demonstranten koelden hun woede op een politieauto. Deense en Nederlandse vlaggen werden verbrand. Een granaat werd naar een politiebureau gegooid.



www.nu.nl


Haha, wat een kneuzen!

Lijkt me geniaal om, wanneer die film straks vertoond wordt, enkel 15 minuten "PWNED" in beeld te zien. Punt is dan alsnog duidelijk, en het gehele zandbakvolk mag zich de ballen uit de broek gaan schamen.

Hmm, trouwens, een iets uitgebreidere versie van dat bericht:

Nieuwe Afghaanse demonstraties tegen film Wilders
In Afghanistan hebben vandaag nieuwe betogingen plaatsgehad tegen de Deense Mohammed-cartoons en de film van Geert Wilders. In de West-Afghaanse stad Herat verzamelden zich volgens de politie meer dan 10.000 mensen om te betogen.

De menigte scandeerde slogans als ''Dood aan Denemarken, dood aan Nederland''. Demonstranten koelden hun woede op een politieauto. Deense en Nederlandse vlaggen werden verbrand. Een granaat werd naar een politiebureau gegooid.

Ook in de provinicie Kunar kwamen Afghanen bijeen om te betogen. Het gaat om de grootste demonstraties van de afgelopen twee weken in Afghanistan.

Turkije
In Turkije klinken hele andere geluiden. Daar hebben twee islamgeleerden de Turkse bevolking opgeroepen af te zien van gewelddadige acties of protesten tegen de film Fitna van Wilders.

Professor Saim Yeprem van de universiteit van Marmara zegt in een grote krant dat de bevolking moet tonen dat ''de islam de perfecte religie is en dat het vrede en broederschap propageert''. Het reageren op een belediging met een belediging is niet de oplossing, zegt hij.

Zijn collega professor Hakki Önal van de Dokuz Eylül Universiteit stelt dat de film een vertekend beeld van de werkelijkheid wil neerzetten. ''We moeten kalm blijven. We kunnen massale demonstraties of stille marsen organiseren. Maar we moeten niet vergeten dat we niets winnen met gewelddadige acties'', aldus Hakki Önal.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 13:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2008 13:00 schreef kwelgeest het volgende:
Het bewijst zijn punt, en natuurlijk is dat aan de ene kant fijn voor'm. Jammer alleen dat niemand deze film nu nog 'objectief' gaat bekijken of gewoon afwacht.

Ja, inderdaad, dat komt de discussie ook niet te goede.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-03-2008 13:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 maart 2008 13:04 schreef ZelThoR het volgende:
Hmm, trouwens, een iets uitgebreidere versie van dat bericht:


Hmz, dan hebben ze dat later aangepast. Ik heb iig niets uit het bericht weggelaten.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 13:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2008 13:07 schreef Lainedil het volgende:
Hmz, dan hebben ze dat later aangepast. Ik heb iig niets uit het bericht weggelaten.
Ik had het niet van nu.nl


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-03-2008 13:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-03-2008 13:11 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"hij zegt niets, hij drinkt alleen maar" las ik in eerste instantie.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen