|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuwsflash : ElitE heeft officieel de meest irritante untersign ever Proficiat signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die is bij deze verwijderd. Sorry, maar hij is echt té irritant. Bruce Banner |
|
ah kut hee 2 streepjes mag dat wel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou vooruit. Bruce Banner |
|
Is het nou werkelijk een probleem dat iemand een paar streepjes onder zijn post heeft staan? Te kansloos voor woorden gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-02-2008 13:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe, eigenlijk vind ik ook dat andere signatures die irritant zijn weg moeten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wie o wiens? signature |
|
Nieuwsflash! Het zijn meer dan een paar streepjes! Best wel rustgevend, die streepjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Aaaaaaah kan er niet tegen! Een streepje is korter dan die andere twee, doe eens niet! |
|
haha idd dat vond ik ook het irritantste eraan edit: en met 2 nog meer zelf [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-02-2008 14:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een streepje is helemaal in de mode tegenwoordig. Of loop ik alweer achter qua deze wetenswaardigheid? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hier, stelletje off-topic neuzelaars: Nuon stuit op wietplantage in brug ECHTELD - Medewerkers van Nuon hebben in de Prins Willem Alexanderbrug bij Echteld (Gelderland) een wietkwekerij in aanbouw aangetroffen. Dat meldde het energiebedrijf vrijdag. Monteurs waren binnen in de constructie van de brug bezig met werkzaamheden. In de ruimte onder het wegdek troffen zij onder meer potgrond, lampen en andere spullen die nodig zijn bij de kweek van hennepplanten. Ook was geprobeerd stroom af te tappen van een 10.000 volt kabel. Levensgevaarlijk, stelt een woordvoerster van Nuon. De politie bevestigt dat het vermoedelijk om een ’hennepkwekerij in aanleg’ gaat. Er zijn geen aanhoudingen verricht. Wel heeft de recherche spullen in beslag genomen. De Prins Willem Alexanderbrug overspant de Waal tussen Echteld en Beneden-Leeuwen. De provincie Gelderland, de eigenaar van de brug, is over de vondst geïnformeerd. (ANP) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
haha ze worden steeds creatiever. nog even en iedereen maakt thuis chemisch zn thc en sproeit het over paardenbloemetjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
JSF pakt duurder uit dan gepland Uitgegeven: 29 februari 2008 12:42 Laatst gewijzigd: 29 februari 2008 14:21 DEN HAAG - Deelname aan de ontwikkeling van het Amerikaanse gevechtstoestel Joint Strike Fighter (JSF) valt voor Nederland circa 205 miljoen euro duurder uit dan verwacht. ANP Daarmee komen de kosten voor het totale project uit op bijna 5,7 miljard euro. Dat hebben bronnen in Den Haag gezegd. Het kabinet buigt zich vrijdag in de ministerraad over de aanschaf van twee testtoestellen voor de JSF. Het ministerie van Defensie wilde vrijdag niet reageren. Testtoestellen De aanschaf van de twee testtoestellen is een volgende stap in het traject dat CDA, PvdA en ChristenUnie hebben afgesproken in het coalitieakkoord over de deelname aan het nieuw te ontwikkelen gevechtstoestel, waaraan Nederland sinds 2002 meewerkt. Een definitief besluit over de aanschaf van JSF-toestellen is gepland in 2010. Opheldering Tweede Kamerlid Mariko Peters van GroenLinks wil tijdens het vragenuur dinsdag opheldering vragen aan staatssecretaris Jack de Vries van Defensie en minister Wouter Bos van Financiën. De oppositiepartij vraagt zich ook vooral af hoe regeringspartij PvdA kan leven met een nieuwe investering, terwijl de sociaal-democraten altijd zeer kritisch zijn geweest over deelname aan de JSF. Kritisch PvdA-Kamerlid Angelien Eijsink benadrukt dat haar partij nog steeds kritisch is. Daarbij wijst zij erop dat ook in het coalitieakkoord is afgesproken dat ter voorbereiding van een definitief besluit over de JSF eerst onderzoek wordt gedaan naar onder meer prijs en kwaliteit van gevechtstoestellen. Verder noemt zij het "zeer verontrustend" als er 205 miljoen euro aan extra kosten zijn "voor de belastingbetaler". Geen probleem De VVD heeft geen problemen met de extra kosten. De alternatieve gevechtsvliegtuigen zouden ook duurder zijn, stelt de partij die altijd pleitbezorger van de JSF is geweest. VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn is blij dat het kabinet de testtoestellen wil aanschaffen. Dat besluit maakt het volgens hem onmogelijk voor Nederland om zich er nog uit terug te trekken: dat zou zowel zonde zijn van het geïnvesteerde geld, als van de kennis en technologie. Het zal eens godverdomme niet zo zijn Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ideale manier om je werkloosheidscijfer omlaag te krijgen, het leger is ook handig daarvoor. |
|
De doodstraf ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Denen trekken financiële hulp Sudan in De rel tussen Denemarken en Sudan lijkt zich verder te ontwikkelen. Denemarken heeft vandaag laten weten dat het de aangekondigde schuldverlichting voor Sudan intrekt. Het gaat om een bedrag van ruim 250 miljoen euro. De commotie rond de Mohammed-cartoons zorgt al enige tijd voor rumoer tussen de twee landen. Sudan stelde eerder al een handelsboycot van Deense producten in. Verder maakte de Sudanese president Omar Hassan al-Bashir gisteren bekend dat geen enkele Deen meer welkom is in het land. Eerder werd al de import van Deense producten verboden. Protest Ongeveer 10.000 Sudanezen gingen gisteren de straat op om de protesteren tegen de herpublicatie van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed. Deense expositie Berlijn gesloten Inmiddels is in Berlijn een expositie van Deense Kunstenaars gesloten na dreigementen van islamieten. Zij voelden zich beledigd door een kunstwerk en dreigden met geweld, zo melden Duitse media. |
|
Man masturbeert op damesfietsen Een 36-jarige Zweedse man is opgepakt, nadat hij op zadels van damesfietsen met zijn pielemans aan het spelen was. De politie vond een kwakje zaad op een zadel en even later werd hij op heterdaad betrapt door een vrouw. De politie kwam hem op het spoor nadat ze een melding kregen van een vernielde fiets. Agenten troffen toen een rare vlek op het zadel aan. Een dame verklaarde dat ze een man zag masturberen op haar fiets, waarna hij opgepakt kon worden. De man verklaarde dat hij door te masturberen op damesfietsen kalm werd. Dit verhaal mag hij binnenkort gaan uitleggen aan de rechter. Goede tip, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat moet je gezien hebben. |
|
Ik weet iig wel naar welk land ik dit jaar op fietsvakantie ga. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Agressieve vrouw tuigt buurman af Uitgegeven: 29 februari 2008 22:29 BEST - Een 45-jarige Bestenaar heeft het flink moeten ontgelden bij een burenruzie. De man werd door zijn 23-jarige buurvrouw geslagen en bij zijn geslachtsdelen gegrepen. Zijn bril werd evenmin ontzien en sneuvelde in de confrontatie. ANP Dat meldde de politie vrijdag. De vrouw ging verder de ramen van haar buurman te lijf met de inhoud van haar voorraadkast. Ze werden besmeurd met sambal en mayonaise. Gebeten Ook de politie kwam er niet zonder kleerscheuren vanaf. Nadat de vrouw in haar woning was aangehouden, verzette ze zich op het politiebureau hevig tegen haar insluiting. Daarbij werd een agent in zijn hand gebeten. De 23-jarige heeft een proces-verbaal gekregen en mocht daarna weer naar huis. Waarover de ruzie ging is onduidelijk. Volgens een politiewoordvoerder heeft de vrouw het al langer op haar buurman voorzien. (c) ANP The girl next door. Altijd leuk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |