![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Voor mijn gevoel staat dat lijnrecht tegenover elkaar. Edit: Lange leve Wiki. http://nl.wikipedia.org/wiki/Opwarming_van_de_Aarde#Verwachte_effecten [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-03-2008 12:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Kan, maar het weerbeeld is niet vreemd voor ons klimaat. Alleen als je een Amerikaanse president zonder hobbies bent is dit een bewijs. Of Thiemme .. ![]() |
|
quote: Godver, je bent het er toch niet serieus mee eens dat de VVD een partij is die pro-imigratie en pro-Islam is? Iedereen die Wilders een mongool vindt is opeens een 'pro-Islam'? Damn, het lijken wel Antifa praktijken ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Och, Dijkstal is allang geen VVD'er meer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Zelfs de SP en Groen Links verrekten het te komen. En wanneer was ook alweer de laatste keer dat de VVD zich kritisch over de Islam uitliet? Bovendien brengt Wilders zover ik heb gelezen geen anti-islam film uit, maar een film over de Quran. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hebben die mensen de film al gezien dan? ![]() |
|
quote:Wilders signature ![]() |
|
Mooiste zou natuurlijk zijn als er nou toch helemaal geen film komt. Wat een grap. @ jenje wanneer die film wel uitkomt zul je altijd zien dat iedereen daar ook weer anders over denkt: hij spreekt de waarheid, nee hij totaal niet, hij is opbectief/subjectief/racist/discriminerend/de beste regisseur ooit. enzo. je kent dat wel ![]() ![]() |
|
Ik vind het zo knap dat iedereen nu al weet dat die film zo discriminerend is terwijl er volgens mij nog geen beeld van te zien is geweest. Noemt men reageren zonder de feiten te kennen niet iets van discriminatie? ![]() |
|
quote:Dat woord is voorbehouden aan biculturelen. Als inheemse kan je niet worden gediscrimineerd. Wettelijk vastgelegd. (Of was het nou dat je je er niet op kon beroepen, kan ook nog.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Lijkt me wel toch? Shoarmazaken die weigeren mensen zonder armen binnen te laten moeten toch ook worden aangepakt. ![]() |
|
"1 Nederlander gaat een film maken over de Koran: alle Nederlanders moeten dood!" autochtone discriminatie = generalisatie signature ![]() |
|
quote: nee, niet per se, maar dom is het wel. ![]() |
|
quote: Dus als je iemand anders behandeld omdat hij bijvoorbeeld homosexueel of vrouw is of een ander geloof heeft ( nee dat hoeft niet per definitie de Islam te zijn) is dat geen discriminatie? Ik zou het voor de zekerheid nog eens nakijken als ik jou was. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-03-2008 17:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Huh??? JE kan discrimineren op ras, geloof, sexe, sexuele overtuiging, etc etc. Dus als inheemse kan ik best gediscrimineerd worden. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Waarschijnlijk is Grey even in de war met racisme. Lange dag vandaag? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nou, het is wel zijn gebruikelijke niveau hoor! ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Bejaarde vrouw slaat man dood met wandelstok UKKEL - Een bejaarde vrouw in het Belgische Ukkel heeft zondagmorgen haar 88-jarige echtgenoot gedood met een wandelstok. De vrouw kon het niet meer aanzien dat haar man sterk aftakelde. Dat berichtte de Belgische omroep VRT. Volgens de 80-jarige vrouw lag haar man al enkele uren op de grond en had hij de kracht niet meer om op te staan. Ze kon het lijden van de man niet meer aan en sloeg hem daarom tientallen keren met een wandelstok. Daarna ging ze slapen. Toen ze opstond, trof ze naar eigen zeggen haar echtgenoot aan in een plas bloed. De vrouw is gearresteerd. Echte liefde! *pinkt een traantje van emotie weg.* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Precies, daar staan zat dingen die je 1-2-3 niet verwacht. quote: En of deze Paas-omstandigheid daadwerkelijk door de opwarming van de aarde komt is inderdaad niet per direct bewezen. Wat wel een bewijs kan zijn is dat dit soort omstandigheden vaker voorkomen dan voorheen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Kan zijn, ja. ![]() Heerlijk allemaal. Ik geloof er alleen geen flikker van, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Waar niet van? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat geneuzel over de opwarming van de aarde en dat het onze schuld is en etcetera. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nou ja, dat de aarde aan het opwarmen is en dat nog een tijdje blijft doen, is wel vrij waarschijnlijk. In hoeverre en of het onze schuld is heel wat minder duidelijk. Als het grotendeels onze schuld is gaan we het in ieder geval niet meer bij kunnen stellen tot over een paar honderd jaar. En anders kunnen we het sowieso niet bijstellen, hehe. Gelukkig zijn er daarnaast ook zat argumenten om veel dingen wat schoner en zuiniger in te richten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Vroeger leerden wij nog van die spreekwoorden/gezegden: Maart roert zijn staart April doet wat hij wil Deze weersomstandigheden zijn dus helemaal niet zo raar...Alleen valt pasen gewoon erg vroeg dit jaar. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |