|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die banden zijn sterk genoeg, me dunkt. Straks moet ik in de shoarmazaak ook nog een nummer 39 bestellen, daar heb ik al helemáál geen zin in! |
|
of een patatje met schoarma, vreselijk, lekker. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-02-2008 14:00] Suck my piss |
|
alleen als ze hier hun klimaat invoeren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Meteorologisch gesproken bedoel je zeker |
|
AMSTERDAM - Joran van der Sloot wordt niet opnieuw aangehouden voor betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. De Rooij is rond 00.45 uur op de hoogte gesteld. Het hof vindt de bekentenis die Van der Sloot deed tegenover infiltrant Patrick van der Eem in het misdaadprogramma van Peter R. de Vries niet voldoende om hem opnieuw op te pakken. Van der Sloot zou vaker hebben gelogen en zijn verklaringen in de uitzending worden volgens het hof niet ondersteund door objectieve gegevens, zei De Rooij. Al voor de geruchtmakende uitzending van De Vries zei Joran van der Sloot dat zijn veronderstelde bekentenissen in de zaak niet de waarheid zijn. Ook bij zijn verhoor vorige week vrijdag heeft Joran tegenover rechercheurs van de Arubaanse politie volgehouden niets met de verdwijning te maken te hebben. IJkpunten "Hij heeft ijkpunten aangegeven waarom zijn verklaringen in het televisieprogramma onjuist zijn", lichtte de advocaat toe. "Hij blijft erbij dat wat hij heeft verteld aantoonbaar niet waar is." Van der Sloot houdt zich volgens zijn advocaat beschikbaar voor justitie, dat het gerechtelijk vooronderzoek voortzet. De Rooij is somber over de gemoedstoestand van zijn cliënt. "Ik heb de indruk dat hij nog steeds aangeslagen is, vooral door uitlatingen die vanuit de Nederlandse bevolking komen. Hij wordt bedreigd." Openbaar Ministerie Het Openbaar Ministerie ging vorige week in beroep tegen de beslissing van de rechter-commissaris, die het verzoek tot aanhouding van Van der Sloot afwees. Het OM wil dat hij opnieuw wordt opgepakt in verband met de verdwijning van Holloway. Peter R. de Vries toonde onlangs heimelijk opgenomen beelden waarin Joran bekent te weten waar Holloway is gebleven. Ze zou onwel zijn geworden tijdens een vrijpartij, waarna Van der Sloot een vriend zou hebben gebeld die hem zou hebben geholpen Natalee te dumpen in zee. Reactie Peter R. de Vries reageerde teleurgesteld op de uitspraak. "Dit is natuurlijk uitermate wrang", zei de misdaadverslaggever, die het vooral pijnlijk vindt voor de familie van Holloway. "De zaak is in ieder geval journalistiek opgelost", aldus De Vries, in een vraaggesprek met BNR Nieuwsradio. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-02-2008 13:55] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: inderdaad, gewoon even pooltjes laten verschuiven, 32 graden NB klinkt toch veel mooier dan 52 [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-02-2008 13:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: de 17e provincie in actie!!! (waarschijnlijk) Rellen houden Kopenhagen uit slaap Afgelopen nacht heeft de Deense politie weer de handen vol gehad aan rellende jongeren. Op verschillende plaatsen in de hoofdstad Kopenhagen zijn auto's in brand gestoken. De politie heeft zes relschoppers opgepakt voor brandstichting en het gooien met stenen. De ongeregeldheden zijn ontstaan, omdat allochtone jongeren vinden dat zij anders door de politie worden behandeld dan de autochtone jeugd. Nadat eerder deze week aanhoudingen werden verricht, in verband met een op hande zijnde aanslag op een Deense cartoonist en als reactie daarop opnieuw spotprenten verschenen in Deense en Zweedse kranten, werd de woede verder aangewakkerd. De Scandinavische media zeggen dat de aanhoudingen en de nieuwe cartoons een directe aanleiding zijn voor de rellen, maar de baas van de Kopenhaagse politie spreekt dit tegen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-02-2008 14:14] |
|
quote: Ben ik de enige die hier niet echt van op kijkt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
BEn ik de enige die er moe van word? |
|
Ik had ook een veel betere onthulling verwacht, dit is echt te zwak om hem voor te veroordelen. Ik denk dat Peter het ook wel wist en verder niets meer kon vinden en daarom maar het programma te maken waar hij iig het volk mee kon overtuigen en zijn centjes maar binnen te halen. het was verstandiger geweest om het niet te publiceren en door te gaan tot het OM er zeker van was dat hij veroordeeld kon worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee hoor. En verder snap ik er niets van dat dit zoveel aandacht krijgt terwijl over bijv. een wel belangrijke kwestie als Kosovo amper wat te horen is. |
|
die kosovaren praten toch niet grappig joh! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: de serven die daar wonen hoort je idd niet lachen. |
|
Ik vind het behoorlijk opmerkelijk dat de Vries wegkomt met de wereldwijde journalistieke blunder van het jaar.. "Journalistiek is het opgelost", zo kun je stront nog wel lekker maken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: +1 www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Och, de EU heeft al voor jou besloten dat jij het ermee eens bent dat Kosovo onafhankelijk wordt, dus waar hebben we het over? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: LOL Zelfs de Antillen wil het tuig niet terug, blijven we weer mooi mee zitten |
|
Willem-Alexander boekt leuk winstje Onze kroonprins heeft een flinke slag geslagen met de verkoop van zijn voormalige woonhuis aan het Noordeinde in de Hofstad. In 1993 nam Willem Alexander het pand over van prinses Juliana voor een vriendelijk prijsje: 750.000 gulden (340.335 euro). Wim-Lex ving er nu tien keer zoveel voor: 3.250.000 euro, een winst van bijna 3 miljoen euro. Als lid van de koninklijke familie is de kroonprins vrijgesteld van nogal wat belastingen. Hij betaalt geen belasting over zijn inkomen, maar wel over zijn vermogen. Er gaat dus nog wel iets af van die 3,2 miljoen. Overigens hoeft Wim-Lex zich sowieso weinig zorgen te maken over zijn bankrekening. Jaarlijks ontvangt hij één miljoen euro van de staat. Zijn vrouw prinses Máxima krijgt negen ton. Als Willem-Alexander koning wordt, stijgen zijn inkomsten nog meer, want koningin Beatrix krijgt jaarlijks 4,2 miljoen euro's op haar rekening gestort. Zonde. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik word er niet echt vrolijk van... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Waarom niet? Wat te verbergen? |
|
Niets ernstigs, en ik verwacht er ook geen problemen mee, maar zit me gewoon niet helemaal lekker. Geen motivatie behalve dat ik er geen goed gevoel bij heb. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Hm, lijkt me juist een prima plan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hehe, Die van der sloot toch. misschien is ie gewoon geniaal....Ik gok erop dat ie met heel die shit gewoon wegkomt en als nog zijn schadeclaims krijgt. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nou ja als ze niet kunnen aantonen dat hij het werkelijk gedaan heeft, heeft hij recht op een schadeclaim... gewoon stel je eens voor (advocaat van de duivel): hij heeft het niet gedaan en alleen met die Patrick mee lopen lullen omdat die dat graag wilde horen.... weet je hoe die gast dan door t slijk is gehaald? ongelofelijk. Daarom vind ik het nu nog steeds een hele smerige zaak. nietsi is bewezen maar de hele wereld valt hierover. bluuurgh! en dat -eigenlijk- over de rug van een dood kind |
|
Ik ben het wel met je eens ja. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |