IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2008 15:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 maart 2008 7:46 schreef Greycloak het volgende:
Goh. Waarom is dit nieuws?

Haha, zeikerd! 't Is ook nooit goed hé?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-03-2008 16:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 26 maart 2008 7:46 schreef Greycloak het volgende:
Problematiek

De aanpak van de kwestie rond de Deense cartoons en de film van Wilders hangt nauw samen met de meer algemene Europese benadering van immigratieproblematiek. De multiculturele aanpak bij integratie in de afgelopen veertig jaar is volgens Bremer een fundamentele fout geweest in de Europese benadering. Door grote groepen in hun eigen cultuur te laten en tweetalig onderwijs op school toe te staan bevorder je het ontstaan van getto's, stelde de oud-ambassadeur. Mensen worden dan niet aangemoedigd om te integreren. Amerika moet oppassen dat het in de toekomst niet diezelfde fout maakt, aldus Bremer.

Nou, Amerika moet uitkijken dat ze geen getto's krijgen ja!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 26-03-2008 16:52 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Tja, een Amerikaan weet het wel...
Tweetalig onderwijs kan er wel voor zorgen dat de schoolprestaties van bepaalde kindertjes verbeteren en er minder drop-outs zijn. Maar aan de andere kant krijg je denk ik idd meer te maken met polarisatie.

Toen ik op de havo zat vond ik het belachelijk dat Turkse leerlingen les in hun eigen taal konden krijgen, vorig jaar kwam ik tot de ontdekking dat je pas een andere taal goed kunt leren als je je eigen taal goed beheerst (vergelijkingsmateriaal).



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 26-03-2008 17:39 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Fields of Rock afgelast
Uitgegeven: 26 maart 2008 12:20
Laatst gewijzigd: 26 maart 2008 12:50

BIDDINGHUIZEN - Fields of Rock, dat in juni zou plaatsvinden, is afgelast. Door het ontbreken van headliners kampte het driedaagse muziekfestival met een tegenvallende kaartverkoop. Dat heeft organisator Mojo woensdag bekendgemaakt.
ANP

Het evenement was voorzien op 20, 21 en 22 juni in Biddinghuizen, maar liefhebbers kunnen hun tent thuis laten. Vorige maand werd aangekondigd dat onder anderen Chris Cornell, Motörhead en Disturbed het festival zouden aandoen. Ook Judas Priest, Sex Pistols en Ministry zouden van de partij zijn.

Veel andere grote bands bleken echter niet beschikbaar te zijn voor Fields of Rock . De organisatie zag zich gedwongen om het festival af te blazen.

Excuses

"Deze moeilijke beslissing is genomen omdat het zowel financieel als creatief niet verantwoord is door te gaan met deze editie van het Fields of Rock-festival. Wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Vooral aan de Fields of Rock-bezoekers die al een kaartje hadden gekocht. Gekochte kaarten kunnen tot 1 juli worden geretourneerd", staat er in een Mojo-verklaring.

Op Fields of Rock 2008 zouden ongeveer 35 bands optreden. Ook werd er dit jaar extra geïnvesteerd in de sfeer, aankleding en randprogrammering. "Uiteraard was de organisatie al sinds het najaar van 2007 bezig om met een mooie en volledige programmering te komen, maar telkens bleek dat Fields of Rock (toch) niet in het tourschema van de grote bands paste.

Deze acts komen nu wel naar Nederland, maar zijn door Mojo Concerts elders geboekt, zoals bijvoorbeeld Metallica op Pinkpop, Kiss op het Arrow Rock Festival en Iron Maiden op het TT Circuit", aldus de woordvoerder.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-03-2008 19:40 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

hahaha mooizo!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2008 20:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-03-2008 20:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1!! goeie shit, meer lucht voor de betere festivals


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-03-2008 21:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 maart 2008 16:52 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja, een Amerikaan weet het wel...
Tweetalig onderwijs kan er wel voor zorgen dat de schoolprestaties van bepaalde kindertjes verbeteren en er minder drop-outs zijn. Maar aan de andere kant krijg je denk ik idd meer te maken met polarisatie.

Toen ik op de havo zat vond ik het belachelijk dat Turkse leerlingen les in hun eigen taal konden krijgen, vorig jaar kwam ik tot de ontdekking dat je pas een andere taal goed kunt leren als je je eigen taal goed beheerst (vergelijkingsmateriaal).


Tweetalig onderwijs is toch geen nieuwe ontwikkeling? Ik zat zelf op een puur Engelstalige school maar in datzelfde gebouw hadden ze naast de gewone VWO ook een T-VWO waar ze zowel in het Nederlands als in het Engels onderwijs genoten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-03-2008 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en in Belgie krijgt ùen al Frans vanaf het 5de studiejaar (10 jaar)


signature


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-03-2008 22:30 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-03-2008 22:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-03-2008 22:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hahaha, teeeeeering, wat een fucking homofiel ben je dan!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2008 22:56 by Snaack Profiel van Snaack

lal. Jammer dat hij niet dood is -> ideale kandidaat voor een Darwin award.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-03-2008 1:19 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 26 maart 2008 21:25 schreef Chelman het volgende:
Tweetalig onderwijs is toch geen nieuwe ontwikkeling? Ik zat zelf op een puur Engelstalige school maar in datzelfde gebouw hadden ze naast de gewone VWO ook een T-VWO waar ze zowel in het Nederlands als in het Engels onderwijs genoten.


Als wat zat je dan op het VWO als conciërge?

Wat voor studie heb je verder eigenlijk gedaan?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2008 2:11 by XXL Profiel van XXL

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=93692



More Violence Against 'Emos' Reported In Mexico; Video Available - Mar. 26, 2008
LA Weekly's Daniel Hernandez reports on his blog Intersections that a bizarre wave of mob emo-bashings ("emos" are followers of the "emo" subculture, which is short for "emotional") is sweeping across Mexico. According to Hernandez, "The movement is being generated on message boards and social networking sites by non-emo youth who highly dislike like the emo look and attitude. The spark came first in Queretaro on March 7. An estimated 800 young people poured into the city's Centro Historico hunting for emos to beat the crap out of. They found some. The next weekend it spread to Mexico City, where emos faced off against punks and rockabillies at the Glorieta de Insurgents, the epicenter of emo social space in the capital. There's also been reports of anti-emo violence in Durango, Colima, and elsewhere."



Het wachten is nu op youtube filmpjes van Britney Spears onder de titel 'leave emo's alone'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 27-03-2008 8:40 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 26 maart 2008 17:39 schreef Vikingblood het volgende:
Fields of Rock afgelast


Alweer een pluim voor mojo.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2008 9:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 maart 2008 19:53 schreef WhiteRider het volgende:
Precies dat heeft Harry de Winter als advertentie voorop de Volkskrant laten plaatsen.

EDIT: Ah, hier:

Advertentie

Aanleiding is de advertentie van programmamaker Harry de Winter in de Volkskrant van een week geleden. Hij stelde daarin: "Als Wilders hetzelfde over Joden (en het Oude Testament) gezegd zou hebben als wat hij nu over moslims (en de Koran) uitkraamt, dan was hij allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme".
Leuke quote jammer alleen dat ie kant nog wal raakt. Als iemand over het oude testament zegt wat Wilders over de Koran heeft gezegd wordt hij door pseudo-intellectueel links op handen gedragen en gehuldigd. Verder worden Joden, en homo's (ook in NL), vanuit islamitische hoek zo vaak aangevallen en fel bekritiseerd, dan volgt er nooit een rechtzaak. Ook kan je je afvragen in hoe verre je 'Joden' (wat immers ook een bevolkingsgroep is) kan vergelijken met moslims (wat slechts een religieuze groep is).
Harry de Winter is gewoon een domme mongool, dat is de afgelopen weken meer dan genoeg aangetoond.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2008 9:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 maart 2008 16:14 schreef WhiteRider het volgende:
Nou, Amerika moet uitkijken dat ze geen getto's krijgen ja!
Daar heb ik het probleem nooit zo van ingezien. Als ik door Neerlands eigen getto (Kanenleneiland) loop zie ik een veel hogere sociale controle en een veel lagere overlast dan in gemengde wijken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2008 9:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 maart 2008 17:34 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, de grap is dat Pro-Rail, verantwoordelijk voor het onderhoud van de rails, seinen e.d. gewoon van de staat is. Alleen de NS is geprivatiseerd, maar kan niet zo gek veel doen aan alle storingen.
Wat natuurlijk ook een beetje het probleem met de NS is dat er geen echte concurentie dus ook geen echte marktwerking is. De prijzen die de NS vraagt worden door de overheid beinvloed.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-03-2008 9:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 maart 2008 9:43 schreef kwelgeest het volgende:
Daar heb ik het probleem nooit zo van ingezien. Als ik door Neerlands eigen getto (Kanenleneiland) loop zie ik een veel hogere sociale controle en een veel lagere overlast dan in gemengde wijken.


Behalve dat ik denk dat ghetto's in Amerika wel wat kutter zijn dan 'Kanenleneiland'().


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2008 9:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 maart 2008 9:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
'Kanenleneiland'().
Ken je die niet? Ligt in het zuiden van Apeldoorn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2008 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 maart 2008 9:43 schreef kwelgeest het volgende:
Daar heb ik het probleem nooit zo van ingezien. Als ik door Neerlands eigen getto (Kanenleneiland) loop zie ik een veel hogere sociale controle en een veel lagere overlast dan in gemengde wijken.
Alleen is die sociale controle groepsgericht (wat zij vinden dat recht en onrecht is) en niet maatschappijgericht (wat de wet voorschrijft en wat maatschappelijk geaccepteerd is).



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2008 10:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 maart 2008 10:12 schreef Jenje het volgende:
Alleen is die sociale controle groepsgericht (wat zij vinden dat recht en onrecht is) en niet maatschappijgericht (wat de wet voorschrijft en wat maatschappelijk geaccepteerd is).


Zo lang ze bij elkaar zitten..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2008 10:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 maart 2008 10:14 schreef kwelgeest het volgende:
Zo lang ze bij elkaar zitten..
De criminele activiteiten richten zich ook niet op de eigen groep he


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 27-03-2008 10:32 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen