|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, Amerika moet uitkijken dat ze geen getto's krijgen ja! |
|
Tja, een Amerikaan weet het wel... Tweetalig onderwijs kan er wel voor zorgen dat de schoolprestaties van bepaalde kindertjes verbeteren en er minder drop-outs zijn. Maar aan de andere kant krijg je denk ik idd meer te maken met polarisatie. Toen ik op de havo zat vond ik het belachelijk dat Turkse leerlingen les in hun eigen taal konden krijgen, vorig jaar kwam ik tot de ontdekking dat je pas een andere taal goed kunt leren als je je eigen taal goed beheerst (vergelijkingsmateriaal). |
|
Fields of Rock afgelast Uitgegeven: 26 maart 2008 12:20 Laatst gewijzigd: 26 maart 2008 12:50 BIDDINGHUIZEN - Fields of Rock, dat in juni zou plaatsvinden, is afgelast. Door het ontbreken van headliners kampte het driedaagse muziekfestival met een tegenvallende kaartverkoop. Dat heeft organisator Mojo woensdag bekendgemaakt. ANP Het evenement was voorzien op 20, 21 en 22 juni in Biddinghuizen, maar liefhebbers kunnen hun tent thuis laten. Vorige maand werd aangekondigd dat onder anderen Chris Cornell, Motörhead en Disturbed het festival zouden aandoen. Ook Judas Priest, Sex Pistols en Ministry zouden van de partij zijn. Veel andere grote bands bleken echter niet beschikbaar te zijn voor Fields of Rock . De organisatie zag zich gedwongen om het festival af te blazen. Excuses "Deze moeilijke beslissing is genomen omdat het zowel financieel als creatief niet verantwoord is door te gaan met deze editie van het Fields of Rock-festival. Wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Vooral aan de Fields of Rock-bezoekers die al een kaartje hadden gekocht. Gekochte kaarten kunnen tot 1 juli worden geretourneerd", staat er in een Mojo-verklaring. Op Fields of Rock 2008 zouden ongeveer 35 bands optreden. Ook werd er dit jaar extra geïnvesteerd in de sfeer, aankleding en randprogrammering. "Uiteraard was de organisatie al sinds het najaar van 2007 bezig om met een mooie en volledige programmering te komen, maar telkens bleek dat Fields of Rock (toch) niet in het tourschema van de grote bands paste. Deze acts komen nu wel naar Nederland, maar zijn door Mojo Concerts elders geboekt, zoals bijvoorbeeld Metallica op Pinkpop, Kiss op het Arrow Rock Festival en Iron Maiden op het TT Circuit", aldus de woordvoerder. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hahaha mooizo! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+1!! goeie shit, meer lucht voor de betere festivals Je moeder. |
|
quote: Tweetalig onderwijs is toch geen nieuwe ontwikkeling? Ik zat zelf op een puur Engelstalige school maar in datzelfde gebouw hadden ze naast de gewone VWO ook een T-VWO waar ze zowel in het Nederlands als in het Engels onderwijs genoten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en in Belgie krijgt ùen al Frans vanaf het 5de studiejaar (10 jaar) signature |
|
|
|
Je moeder. |
|
Hahaha, teeeeeering, wat een fucking homofiel ben je dan! |
|
lal. Jammer dat hij niet dood is -> ideale kandidaat voor een Darwin award. |
|
quote: Als wat zat je dan op het VWO als conciërge? Wat voor studie heb je verder eigenlijk gedaan? |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=93692 More Violence Against 'Emos' Reported In Mexico; Video Available - Mar. 26, 2008 LA Weekly's Daniel Hernandez reports on his blog Intersections that a bizarre wave of mob emo-bashings ("emos" are followers of the "emo" subculture, which is short for "emotional") is sweeping across Mexico. According to Hernandez, "The movement is being generated on message boards and social networking sites by non-emo youth who highly dislike like the emo look and attitude. The spark came first in Queretaro on March 7. An estimated 800 young people poured into the city's Centro Historico hunting for emos to beat the crap out of. They found some. The next weekend it spread to Mexico City, where emos faced off against punks and rockabillies at the Glorieta de Insurgents, the epicenter of emo social space in the capital. There's also been reports of anti-emo violence in Durango, Colima, and elsewhere." Het wachten is nu op youtube filmpjes van Britney Spears onder de titel 'leave emo's alone'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Alweer een pluim voor mojo. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Leuke quote jammer alleen dat ie kant nog wal raakt. Als iemand over het oude testament zegt wat Wilders over de Koran heeft gezegd wordt hij door pseudo-intellectueel links op handen gedragen en gehuldigd. Verder worden Joden, en homo's (ook in NL), vanuit islamitische hoek zo vaak aangevallen en fel bekritiseerd, dan volgt er nooit een rechtzaak. Ook kan je je afvragen in hoe verre je 'Joden' (wat immers ook een bevolkingsgroep is) kan vergelijken met moslims (wat slechts een religieuze groep is). Harry de Winter is gewoon een domme mongool, dat is de afgelopen weken meer dan genoeg aangetoond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Daar heb ik het probleem nooit zo van ingezien. Als ik door Neerlands eigen getto (Kanenleneiland) loop zie ik een veel hogere sociale controle en een veel lagere overlast dan in gemengde wijken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Wat natuurlijk ook een beetje het probleem met de NS is dat er geen echte concurentie dus ook geen echte marktwerking is. De prijzen die de NS vraagt worden door de overheid beinvloed. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Behalve dat ik denk dat ghetto's in Amerika wel wat kutter zijn dan 'Kanenleneiland'(). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Ken je die niet? Ligt in het zuiden van Apeldoorn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Alleen is die sociale controle groepsgericht (wat zij vinden dat recht en onrecht is) en niet maatschappijgericht (wat de wet voorschrijft en wat maatschappelijk geaccepteerd is). |
|
quote:Zo lang ze bij elkaar zitten.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:De criminele activiteiten richten zich ook niet op de eigen groep he |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |