IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-03-2008 14:45 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 maart 2008 14:43 schreef Jenje het volgende:
Hey, Opel Astra rijdt lekker.



LOL



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2008 14:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 maart 2008 14:43 schreef Jenje het volgende:
Hey, Opel Astra rijdt lekker.



Euh, ja. Wegligging van een dweil, handling van een zeepkist, uiterlijk van een drol en de uitstraling van Krista van Velzen.

Lekker is anders. Zelden in een zo onstrak sturende auto gezeten als de vorige generatie Astra; de huidige heb ik nog niet gereden en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet van plan tenzij ik een baan bij Top Gear krijg om het af te zeiken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-03-2008 14:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 maart 2008 14:47 schreef Chelman het volgende:
Euh, ja. Wegligging van een dweil, handling van een zeepkist, uiterlijk van een drol en de uitstraling van Krista van Velzen.




Mooi omschreven


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-03-2008 14:52 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Bij mij in het dorp in het Oosten des lands reed "iedereen" vroeger in een Kadett C.
Tegenwoordig is de VW Golf heilig.




Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-03-2008 15:33 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 13 maart 2008 20:27 schreef WhiteRider het volgende:Geen Mercedes = geen taxirit.

Kies een dikke een Saab, je zult versteld staan.

Hoe de Astra rijdt weeknie en hoe ze het bij Opel voorelkaar krijgen is mij een raadsel, maar het stuurgedrag van de Vectra en Zafira is echt dikke vette bagger.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-03-2008 18:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 maart 2008 14:47 schreef Chelman het volgende:
Euh, ja. Wegligging van een dweil, handling van een zeepkist, uiterlijk van een drol en de uitstraling van Krista van Velzen.

Lekker is anders. Zelden in een zo onstrak sturende auto gezeten als de vorige generatie Astra; de huidige heb ik nog niet gereden en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet van plan tenzij ik een baan bij Top Gear krijg om het af te zeiken.
Dude, ik kon het niet méér met je eens zijn al zou ik het willen.
Ik raad je echter aan om eens in de nieuwste Astra te gaan zitten.

Super wil ik niet zeggen, maar lijkt nergens op de vorige generatie qua handling!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-03-2008 18:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

A TOWN in South America is living in fear after several sightings of a 'creepy gnome' that locals claim stalks the streets at night.

The midget - which wears a pointy hat and has a distinctive sideways walk - was caught on video last week by a terrified group of youngsters.

Teenager Jose Alvarez - who filmed the gnome - yesterday told national newspaper El Tribuno that they caught the creature while larking about in their hometown of General Guemes, in the province of Salta, Argentina.

He said: “We were chatting about our last fishing trip. It was one in the morning.

“I began to film a bit with my mobile phone while the others were chatting and joking.

"Suddenly we heard something - a weird noise as if someone was throwing stones.

"We looked to one side and saw that the grass was moving. To begin with we thought it was a dog but when we saw this gnome-like figure begin to emerge we were really afraid."

Jose added that other locals had come forward to say they had spotted the gnome.

He said: “This is no joke. We are still afraid to go out - just like everyone else in the neighbourhood now.

"One of my friends was so scared after seeing that thing that we had to take him to the hospital.”

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article902014.ece



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-03-2008 18:57 by windkracht10 Profiel van windkracht10

En wat is het nieuws? Dat die mormels niet inheems zijn in Zuid-Amerika?


mvg wk10


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-03-2008 20:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Bewoners barricaderen huis tegen nieuwe huurder
Uitgegeven: 14 maart 2008 11:25

VOORSCHOTEN - Twee bewoners van een huurwoning in Voorschoten hebben hun huis hermetisch afgesloten voor een derde huurder. Beide mannen vrezen dat de Rotterdammer alleen een huurcontract heeft gekregen om hen weg te pesten.
ANP

Een woordvoerster van de politie zei vrijdag dat agenten bemiddelen in het conflict. Tussen de mannen is al een reeks van incidenten geweest. Zo werden drie mannen twee weken geleden aangehouden wegens een poging tot zware mishandeling, aldus de zegsvrouw.

"We overleggen met de gemeente om te voorkomen dat dit conflict nog verder uit de hand loopt.''

Koopwoningen

Woningcorporatie Woonzorg verkocht de woningen twee jaar geleden aan een vastgoedbedrijf in Oosterbeek.

Beide bewoners vrezen dat RVG Wonen het pand wil onderverdelen in koopwoningen. Ze proberen de derde huurder met provisorische middelen als beddenspiralen en stalen tralies buiten de deur te houden.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1479276&c=13&rss

LOL Dat is hier om de hoek, loop er elke dag langs als ik naar het station ga. Er zit een ijzeren hekwerk voor het glas in de deur (dat kapot is geslagen) waar op staat dat er stroom op 'kan' staan. Politie is ook al meerdere malen langsgeweest, ben benieuwd hoe dit gaat eindigen. Geen idee dat dit speciaal was dat het op nu.nl en zelfs in landelijke kranten kwam.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-03-2008 22:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Friezen zijn vies

Friezen stappen van alle Nederlanders het minst vaak onder de douche. De gemiddelde Fries gaat 0,6 keer per dag onder de douche, tegen 0,8 keer in heel Nederland. Dit is gebleken uit onderzoek van TNS-NIPO. De gemiddelde Nederlanders staat ook nog eens gemiddeld een minuut langer onder de douche dan Friezen.


GOH


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-03-2008 22:55 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hehe, was een keer zo'n miniserie over 2 Friese boeren in Amsterdam. Ze gingen naar een spa, en een van de twee zijn droog 'ja, haha, dat was wel even wat anders, normaal douche ik eens in de twee weken!'.

Hij meende 't ook echt. :')

Ernstige shit.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2008 23:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

is dat zo vreemd?


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-03-2008 23:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Idd, daar kun je een maxiserie van maken!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2008 11:17 by XXL Profiel van XXL

File under "Vrij nutteloze onderzoekjes":



Nederland loopt over van de afstandsbedieningen
Uitgegeven: 15 maart 2008 08:11
Laatst gewijzigd: 15 maart 2008 08:12

AMSTERDAM - Met de opkomst van allerlei gadgets en andersoortig elektrische apparatuur groeit ook het aantal afstandsbedieningen in huis.
ANP

Nederland telt volgens een onderzoek van TNS NIPO inmiddels ruim 66 miljoen afstandsbedieningen.

Europees onderzoek

Het Europees onderzoek onder bijna tweeduizend mensen, in opdracht van Philips, laat zien dat ruim 75 procent van alle Nederlanders meer dan vier afstandsbedieningen in huis heeft.

Bijna een derde van de huishoudens heeft zelfs meer dan zes van deze apparaten in huis om alle elektronica in huis de baas te kunnen.

Goudstaaf

Uit de studie wordt ook duidelijk dat de afstandsbedieningen als een soort goudstaaf wordt gezien. "In Nederland reageren bijna 3,5 miljoen mensen agressief - zetten de tv uit of bedreigen de persoon die de afstandbediening afpakt - als hun partner de afstandsbediening verbergt of weigert af te geven", constateerden de onderzoekers.

Man

Ook al denken veel mensen dat vooral de man de baas over de afstandsbediening is, blijkt uit onderzoek dat in de zuidelijke landen van Europa vooral de vrouwen zijn die zich het apparaatje toe-eigenen.

In Spanje zegt 78 procent van de vrouwen de hand aan de knoppen te hebben en in Frankrijk is dat 66 procent.

"Hoe verder naar het noorden, hoe groter de gelijkheid in machtsverdeling tussen mannen en vrouwen lijkt te worden."
(c) ANP



ROFLMAO @ vetgedrukt deel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-03-2008 11:20 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

LOL @ totaal onzinnige shizzle.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2008 11:35 by XXL Profiel van XXL



Man verliest ballon met verlovingsring
Uitgegeven: 14 maart 2008 17:21
Laatst gewijzigd: 14 maart 2008 17:23

LONDEN - Wat een prachtige aanzoek had moeten worden, liep uit op een ramp. Een 28-jarige Brit wilde zijn vriendin op een ludieke manier ten huwelijk vragen door de verlovingsring in een ballon te stoppen.
Inertia Stock

Zijn vriendin moest de ballon kapot prikken op het moment dat hij het aanzoek zou doen. Maar zodra Lefkos Hajji de winkel uitliep rukte een windvlaag de ballon uit zijn hand. De heliumballon vloog met ring en al de lucht in.

Auto

De Brit heeft twee uur lang tevergeefs de ballon gevolgd met zijn auto, maar kreeg hem niet meer te pakken. In plaats van een aanzoek, moest hij zijn vriendin opbiechten dat hij 7200 euro had laten vliegen.

Ze is woedend en wil niet meer met hem praten totdat hij een nieuwe ring heeft gekocht.
(c) ANP



Ja, dat moet haast wel de ware zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-03-2008 11:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 maart 2008 11:35 schreef XXL het volgende:


Man verliest ballon met verlovingsring
Uitgegeven: 14 maart 2008 17:21
Laatst gewijzigd: 14 maart 2008 17:23

LONDEN - Wat een prachtige aanzoek had moeten worden, liep uit op een ramp. Een 28-jarige Brit wilde zijn vriendin op een ludieke manier ten huwelijk vragen door de verlovingsring in een ballon te stoppen.
Inertia Stock

Zijn vriendin moest de ballon kapot prikken op het moment dat hij het aanzoek zou doen. Maar zodra Lefkos Hajji de winkel uitliep rukte een windvlaag de ballon uit zijn hand. De heliumballon vloog met ring en al de lucht in.

Auto

De Brit heeft twee uur lang tevergeefs de ballon gevolgd met zijn auto, maar kreeg hem niet meer te pakken. In plaats van een aanzoek, moest hij zijn vriendin opbiechten dat hij 7200 euro had laten vliegen.

Ze is woedend en wil niet meer met hem praten totdat hij een nieuwe ring heeft gekocht.
(c) ANP



Ja, dat moet haast wel de ware zijn.


Wie koopt er dan ook een ring van 7200 euro.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2008 16:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2008 22:55 schreef WhiteRider het volgende:
Hehe, was een keer zo'n miniserie over 2 Friese boeren in Amsterdam. Ze gingen naar een spa, en een van de twee zijn droog 'ja, haha, dat was wel even wat anders, normaal douche ik eens in de twee weken!'.

Hij meende 't ook echt. :')

Ernstige shit.


tegenwoordig zijn we ook allemaal steriel gewassen barbiepopjes en kotsen alles onder als de melk een dag over de datum is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-03-2008 16:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 maart 2008 16:24 schreef ElitE het volgende:
en kotsen alles onder als de melk een dag over de datum is.


Daar ga je toch dood van?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-03-2008 17:37 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 maart 2008 16:24 schreef ElitE het volgende:
tegenwoordig zijn we ook allemaal steriel gewassen barbiepopjes en kotsen alles onder als de melk een dag over de datum is.


Precies! Dankzij de Friezen overleeft de mensheid het wanneer straks alle bacteriën resistent zijn voor onze antibiotica.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2008 17:15 by XXL Profiel van XXL



Circusartiesten gaan activisten te lijf met urine
Uitgegeven: 16 maart 2008 12:54
Laatst gewijzigd: 16 maart 2008 12:55

AMSTERDAM - Circusartiesten zijn zaterdagavond in Hoogeveen slaags geraakt met dierenactivisten. Hierbij zetten de artiesten olifantenurine in om zich de demonstranten van het lijf te houden.

De Drentse politie hoefde geen arrestaties te verrichten, zegt een woordvoerder zondag.

De politie kreeg aan het begin van de avond een melding dat de activisten, die tegen vermeend dierenleed demonstreerden, het aan de stok hadden gekregen met de artiesten van Circus Renz Berlin.

Dreigende sfeer

Toen de politie aankwam, was het conflict al in de kiem gesmoord. Wel heerste er volgens een woordvoerder nog een 'dreigende sfeer'.

De activisten verklaarden dat ze waren beschoten met waterpistolen met olifantenurine.

Waterpistool

De politie heeft één waterpistool in beslag genomen. Volgens de woordvoerder zat er in het wapen 'een stinkende substantie'. De avondshow is gewoon doorgegaan.
(c) Novum





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-03-2008 17:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 maart 2008 17:37 schreef Kramy het volgende:
Precies! Dankzij de Friezen overleeft de mensheid het wanneer straks alle bacteriën resistent zijn voor onze antibiotica.


en ik natuurlijk, al douche ik 1 a 2 keer in de week.
Maar ik probeer te compenseren door oud eten te eten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2008 17:37 by XXL Profiel van XXL

Ik douche mij eerlijk gezegd ook niet meer elke dag maar om de andere dag, hetgeen mijn water- en energierekening inmiddels een stuk heeft verlaagd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-03-2008 13:37 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zorgen over oprukken zwarte rat

HILVERSUM - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) maakt zich zorgen over het oprukken van de zwarte rat, vooral in Noord-Brabant en Limburg.

Dat zei Jim van Steenbergen, hoofd van de landelijke coördinatiestructuur infectieziektebestrijding van het RIVM, maandag in het Radio 1-programma De Ochtenden. De organisatie onderzoekt sinds begin dit jaar gevangen ratten op het hantavirus, dat ernstige nierschade kan veroorzaken. Werden in 2006 slechts acht gevallen van besmetting met het virus in Nederland gemeld, vorig jaar was dat tot 25 gestegen. Alle meldingen komen uit Noord-Brabant en Limburg.

De zwarte rat kan ook dierziekten als de varkenspest en mond- en klauwzeer overbrengen. Het dier was in de middeleeuwen de verspreider van de pest, die miljoenen mensen het leven kostte. Het is moeilijker te bestrijden dan de bruine rat, omdat het niet van giftig lokaas eet en zeer argwanend is.

De VROM-inspectie, verantwoordelijk voor de bestrijding van plaagdieren, heeft aangedrongen op maatregelen tegen zwarte ratten. De Limburgse landbouworganisatie LLTB wil een proef nemen met de systematische bestrijding van het dier. De gemeente Nederweert is bereid daaraan mee te werken.



...fuck dat bericht; de kop is geniaal!


Bruce Banner


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 17-03-2008 13:49 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

In rotterdam lopen ook genoeg van die zwarte ratten...wij noemen ze marrokanen.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen