IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2008 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Orange heeft slecht netwerk, heb ooit orange gehad, waarbij destijds nog gold dat als je na abo overstapte naar PP je beltegoed meeging (200 euro in mijn geval).

Deden ze ineens niet meer toen .. paar brieven tegenaan moeten gooien maar mooi mijn beltegoed terug.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2008 10:13 by XXL Profiel van XXL

Ik snap sowieso al niet dat mensen PP willen.
Ik vind dat maar onhandig.

Problemen met slechte verbinding hangen trouwens ook vaak af van het gebruikte toestel.
Vaak genoeg gehad dat ik vol ontvangst had en mijn zusje niet.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-03-2008 10:15]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 20-03-2008 11:37 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Kpn for the win...Kost maybe meer, maar altijd en overal bereik...althans nog niet onder water en op de maan.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-03-2008 11:39 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Nieuws maar weer, lui?


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2008 11:42 by XXL Profiel van XXL



’s Werelds duurste iPhone
Uitgegeven: 18 maart 2008 15:15
Laatst gewijzigd: 19 maart 2008 15:21

Voor 120 duizend euro is een hoop te koop. Een iPhone is echter niet een product dat men snel in die prijsklasse zou verwachten. Toch is er nu één voor die prijs, namelijk de iPhone Princess Plus.

De Oostenrijkse juwelier en designer Peter Aloisson is de bedenker van deze iPhone. Zijn gigantische prijs heeft de gsm te danken aan de diamanten waarmee hij is opgesmukt. In totaal zijn er 318 kleine diamantjes in verwerkt, wat een prijskaartje oplevert van maar liefst 120 duizend euro. Dit leidt tot een dilemma voor vermogende gadgetliefhebbers: wordt het een nieuwe sportauto of toch maar een mobieltje?

En, geloof het of niet, de iPhone Princess Plus is niet eens het duurste mobieltje in de wereld. Die eer gaat namelijk naar het mobieltje van de makers van Goldvish die voor een bedrag van bijna 1 miljoen euro te verkrijgen is.

(c) NU.nl/Daniël Dee






Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-03-2008 11:45 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

...zal je maar gejat worden...


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2008 11:48 by XXL Profiel van XXL

Da's gewoon de helft meer dan ik aan hypotheek op mijn huis heb zitten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Het Zwijn
frrrrr
Usericon van Het Zwijn
Posted 20-03-2008 11:52 by Het Zwijn Profiel van Het Zwijn

quote:
Op 19 maart 2008 23:50 schreef Mark het volgende:
Killer-robot schiet man dood

GOLD COAST - Een 81-jarige Australiër heeft zichzelf door een zelfgemaakte killer-robot laten doodschieten. Dit melden verschillende Australische nieuwssites.

De man maakte de robot zelf. Hij zocht urenlang op het internet naar een manier om zichzelf van het leven te beroven tot hij de instructies voor een dodelijke robot vond. De complexe machine werd met een halfautomatisch pistool uitgerust en kon geactiveerd worden met een afstandsbediening.

Gisteren plaatste de man het apparaat voor zijn huis in Gold Coast en ging er voor zitten. De robot schoot de bejaarde Australiër vier keer in het hoofd.

Het slachtoffer zou niet kunnen leven met het vooruitzicht van een gedwongen verhuizing naar het bejaardenhuis.





Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2008 12:07 by XXL Profiel van XXL

Wat zou hij voor straf krijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-03-2008 12:07]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2008 13:36 by Mark Profiel van Mark

Ik vraag me echt af wat degenen die hem zo vonden gedacht moeten hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-03-2008 13:36]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2008 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Elf maanden cel voor neersteken klasgenoot
Uitgegeven: 20 maart 2008 13:46
Laatst gewijzigd: 20 maart 2008 13:58

AMSTERDAM - AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft donderdag de 14-jarige Hüseyin P. veroordeeld tot elf maanden cel voor het neersteken van zijn 16-jarige klasgenoot Youssef Mokhtari.

Die werd op 11 oktober vorig jaar bij het Technisch College (TeC) in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart in zijn nek gestoken. Hij overleed korte tijd later.

De uitspraak komt overeen met de eis van het Openbaar Ministerie (OM). Volgens justitie heeft P. zijn klasgenoot opzettelijk van het leven beroofd.

De rechtbank volgde die visie en verklaarde doodslag bewezen. De zitting had plaats achter gesloten deuren, aangezien de verdachte minderjarig is.

Zelfverdediging

P.'s advocaat Bram Moszkowicz vond dat zijn cliënt had gehandeld uit noodweerexces, een vorm van zelfverdediging. De scholier is volgens hem lange tijd op school gepest. De raadsman pleitte tevergeefs voor ontslag van rechtsvervolging. Hij beraadt zich nog op het aantekenen van hoger beroep.

Pesterijen

De rechtbank toonde wel begrip voor de emoties van P. als gevolg van de pesterijen, maar tekende daarbij aan dat de jongen zich ook uit de situatie had kunnen terugtrekken.

Bovendien heeft hij nooit om hulp gevraagd bij de schoolleiding of zijn ouders. P. had het mes op zak om een einde te maken aan de pesterijen en de vernederingen.

Hij had eigenlijk de bedoeling om het alleen te laten zien, maar nadat hij op de bewuste dag een klap in zijn gezicht had gekregen, is hij het steekwapen daadwerkelijk gaan gebruiken. Behalve in de nek raakte hij zijn slachtoffer ook in buik, rug en zij.

Kliniek

Deskundigen hebben een verminderde toerekeningsvatbaarheid bij P. vastgesteld. De officier van justitie had naast de celstraf tevens geëist dat P. zich laat behandelen in een kliniek voor jeugdpsychiatrie.

Ook daarin volgde de rechtbank de officier. Als P. in dit opzicht verzuimt, zal hem alsnog de maatregel tot plaatsing in een jeugdinrichting worden opgelegd.



He, fijn land toch weer.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-03-2008 16:24 by Kimmey Profiel van Kimmey

Nieuwe prijzenslag in supermarkten

In de supermarkten staat een nieuwe prijzenslag voor de deur. Albert Heijn verlaagt morgen de prijzen van ruim duizend A-merken. Het gaat volgens het bedrijf om producten die dagelijks door klanten worden gekocht, zoals Heineken, Campina en Spa Fruit.

Albert Heijn reageert op concurrent Plus. Die supermarkt kondigde met grote advertenties in kranten aan dat daar met ingang van dinsdag de prijzen omlaag gaan. Bij Plus worden duizend artikelen blijvend goedkoper, waaronder wasmiddelen en allesreinigers.

Het is nog niet bekend wat andere supermarktketens doen.


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2008 16:48 by Mark Profiel van Mark

Wat is dat Plus toch de hele tijd? Is dat een nieuwe naam van een andere keten of zoiets? Het komt me echt helemaal niet bekend voor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-03-2008 16:50 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-03-2008 16:52 by XXL Profiel van XXL

Typisch dat die prijzenslagen altijd beginnen in supermarkten waar ik sowieso teveel betaal voor mijn boodschappen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2008 16:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja Euroshopper van de albertheijn is wel vrij goedkoop, en omdat het hier elke dag van 8:00 tot 22:00 open is en zondag van 10:00 tot 18:00 ga ik daar ook best vaak heen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-03-2008 17:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

We hebben hier sinds kort een plus. Prima vlees ed, alleen idd even op de prijs letten. Maar hej, een beetje Nederlander gaat op de fiets de diverse supermarkten af en koopt alles in de aanbieding, toch? Ik iig wel en ik ben een echte Nederlander.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-03-2008 17:02]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2008 17:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

voor vlees moet je echt bij de lidl zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2008 17:06 by Mark Profiel van Mark

Ah, dat zijn die gasten die de Edah hebben overgenomen dus? Da's dan weer duidelijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-03-2008 17:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 21 maart 2008 17:04 schreef ElitE het volgende:


Geen lidl hier, dus ik heb geen idee.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-03-2008 17:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 maart 2008 17:04 schreef ElitE het volgende:
voor vlees moet je echt bij de lidl zijn


Voor vlees moet je bij een goede slagerij zijn, jij krent


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2008 17:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Geen besmettingen na fout in Bernhoven-ziekenhuis

Van de laatste groep onderzochte patiënten van het Bernhoven-ziekenhuis in Oss is niemand besmet met hiv, hepatitis B of C. De patiënten werden onderzocht nadat vorige zomer bleek dat ziekenhuisapparaten na gebruik mogelijk niet goed waren schoongemaakt. Daardoor liepen patiënten risico op besmetting met de ziektes.

Van de zeshonderd opgeroepen patiënten is tot nu toe niemand besmet gebleken. Vijf patiënten hebben nog niet gereageerd op de oproep, meldt het ziekenhuis vrijdag. Zij worden volgende week opnieuw benaderd.

Het ziekenhuis liet bloed afnemen bij patiënten nadat was gebleken dat onderzoeksslangen mogelijk niet goed waren gereinigd door een technisch mankement in vier zogenoemde scopendesinfectoren. Die slangen worden gebruikt voor kijkonderzoek aan maag, longen of darmen. Daardoor was het mogelijk dat een besmetting werd doorgegeven aan de volgende patiënt die met de machine werd onderzocht.

Na vergelijkbare missers in andere zorginstellingen kondigde de Inspectie voor de Gezondheidszorg eerder dit jaar een onderzoek aan.

zo zie je maar weer besmettings gevaar wordt meestal goed overdreven. Niet dat ziekenhuizen minder steriel moeten worden, maar mensen minder angstig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2008 17:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 maart 2008 17:37 schreef Mark het volgende:
Voor vlees moet je bij een goede slagerij zijn, jij krent


hehe k ga eigenlijk nooit naar de slager maar ik verwacht niet dat het ook 4 keer zo lekker is voor 4 keer zo duur vlees.
Lidl vlees is echt de lekkerste van de supermarkten die ik ken, en ook uit de tests komen ze als beste en meeste verse


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-03-2008 17:50 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 21 maart 2008 17:04 schreef ElitE het volgende:
voor vlees moet je echt bij de lidl zijn


Aldi juist!!
Lekkere sauzijsjes


Het is de lichtinval ;')


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-03-2008 17:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2008 17:37 schreef Mark het volgende:
Voor vlees moet je bij een goede slagerij zijn, jij krent



De Jumbo heeft een malsheidsgarantie! Kwam laatst bij een test, ik dacht bij kassa, beter uit de test als de keurslager.

Helaas hebben we hier ook geen jumbo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen