IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-03-2008 3:31 by XXL Profiel van XXL

Ik vind het echt te zielig voor woorden hoe men zich op deze pagina in allerhande bochten moet wringen om het banwoord niet te gebruiken.
En dat terwijl de nu gebruikte woorden onderhand een synoniem zijn voor het banwoord.

Je zou natuurlijk ook "bloemetjes" kunnen gaan verbieden maar ik durf er wel een kratje op te zetten dat er binnen een dag een ander vervangend woord voor is.

Het zal voor de heren mods wsl wel geen optie zijn alsnog te accepteren dat bepaalde woorden nou éénmaal redelijk gangbaar zijn in de huidige maatschappij?
Ik gok van niet dus we gaan maar gewoon verder met struisvogeltje spelen en onze koppen in het zand steken voor de grote boze wereld?



Edit: Niet deze pagina maar de vorige pagina dus.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-03-2008 3:32]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 12-03-2008 10:24 by Kimmey Profiel van Kimmey

KNMI geeft weeralarm

DE BILT - Het KNMI heeft woensdagochtend om 05:00 uur een weeralarm afgegeven wegens zeer zware windsstoten. Die kunnen mogelijk grote schade tot gevolg hebben.

De storm komt woensdagochtend vanaf 10.00 uur echt op gang. Op Terschelling zijn al windstoten gemeten van 104 kilometer per uur. Rond het middaguur is de storm op het hoogtepunt. Vooral aan de kust kunnen tijdens regenbuien de windstoten zeer hevig zijn met snelheden tussen de 110 en 120 kilometer per uur, waarschuwt het KNMI. Later in de middag en in de avond neemt de wind in kracht af.

Het KNMI achtte dinsdag een weeralarm nog onnodig. De kritieke grens van windsnelheden van 100 kilometer of meer per uur werden alleen overschreden in de kustgebieden.

Volgens een zegsman is het KNMI woensdag toch tot een weeralarm overgegaan omdat de windsnelheden ook landinwaarts de kritieke grens kunnen overschrijden.

Ochtendspits
De ochtendspits is woensdag ondanks de harde wind vrij normaal verlopen. Om 08.00 uur, het hoogtepunt van de spits, stond ruim 200 kilometer file op de Nederlandse wegen. Het was iets drukker dan een gemiddelde woensdagochtendspits. Dat heeft de ANWB gemeld.

Volgens een woordvoerder was er meer oponthoud op de weg door een aantal aanrijdingen. Ook zijn waarschijnlijk veel mensen eerder op pad gegaan wegens de verwachte storm.

Veenendaal
Op de A12, Utrecht richting Arnhem, was in het begin van de ochtend tussen Veenendaal en Ede een rijstrook afgesloten omdat een betonnen wegafscheiding door de wind iets was verschoven over een lengte van 150 meter.

De ANWB adviseert automobilisten niet met aanhangers en andere windgevoelige voertuigen de weg op te gaan tussen 09.00 uur en 15.00 uur. Fietsers krijgen het advies in die uren de weg te mijden.




Het is de lichtinval ;')


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-03-2008 10:25 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Illegale criminelen teisteren Den Haag

DEN HAAG - Een groep van ongeveer tweehonderd illegale vreemdelingen teistert de regio Den Haag met diefstallen, berovingen en mishandelingen.
ANP

"Deze groep vormt een ware plaag", zegt Rob Panka dinsdag in de Korpskrant van de politie Haaglanden. Hij is bij dat korps coördinator van het Team Veelplegers.

De vreemdelingen weigeren hun identiteit bekend te maken, waardoor ze niet kunnen worden uitgezet. Ook komen ze door hun illegale status niet in aanmerking voor hulpprogramma's of plaatsing in een inrichting voor veelplegers.

Status

"Ze krijgen vanwege hun criminele activiteiten de status ongewenste vreemdeling, waardoor hun verblijf in Nederland strafbaar is. De rechter zou ze daarom tot maximaal zes maanden cel kunnen veroordelen. Maar collega's ervaren het aanhouden van illegale veelplegers als zinloos, omdat een rechter zelden een straf oplegt. Die lui blijven dus gewoon op straat rondlopen en overlast veroorzaken", aldus Panka.

Aaaaaaaaaaaaaaargh!
"Ja ze zeggen hun naam niet dus dan kunnen we niks doen"
Wat een criminele masterminds zijn het toch, om op zo'n manier de nederlandse wet te omzeilen


Zenial


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-03-2008 10:29 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 12 maart 2008 10:24 schreef Kimmey het volgende:
KNMI geeft weeralarm

DE BILT - Het KNMI heeft woensdagochtend om 05:00 uur een weeralarm afgegeven wegens zeer zware windsstoten. Die kunnen mogelijk grote schade tot gevolg hebben.

De storm komt woensdagochtend vanaf 10.00 uur echt op gang. Op Terschelling zijn al windstoten gemeten van 104 kilometer per uur. Rond het middaguur is de storm op het hoogtepunt. Vooral aan de kust kunnen tijdens regenbuien de windstoten zeer hevig zijn met snelheden tussen de 110 en 120 kilometer per uur, waarschuwt het KNMI. Later in de middag en in de avond neemt de wind in kracht af.

Het KNMI achtte dinsdag een weeralarm nog onnodig. De kritieke grens van windsnelheden van 100 kilometer of meer per uur werden alleen overschreden in de kustgebieden.

Volgens een zegsman is het KNMI woensdag toch tot een weeralarm overgegaan omdat de windsnelheden ook landinwaarts de kritieke grens kunnen overschrijden.

Ochtendspits
De ochtendspits is woensdag ondanks de harde wind vrij normaal verlopen. Om 08.00 uur, het hoogtepunt van de spits, stond ruim 200 kilometer file op de Nederlandse wegen. Het was iets drukker dan een gemiddelde woensdagochtendspits. Dat heeft de ANWB gemeld.

Volgens een woordvoerder was er meer oponthoud op de weg door een aantal aanrijdingen. Ook zijn waarschijnlijk veel mensen eerder op pad gegaan wegens de verwachte storm.

Veenendaal
Op de A12, Utrecht richting Arnhem, was in het begin van de ochtend tussen Veenendaal en Ede een rijstrook afgesloten omdat een betonnen wegafscheiding door de wind iets was verschoven over een lengte van 150 meter.

De ANWB adviseert automobilisten niet met aanhangers en andere windgevoelige voertuigen de weg op te gaan tussen 09.00 uur en 15.00 uur. Fietsers krijgen het advies in die uren de weg te mijden.






Ja, ik heb het gelezen. Zal ik wel of niet naar Groningen gaan... Dubio.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 12-03-2008 10:31 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ik blijf lekker thuis van school.


Het is de lichtinval ;')


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2008 10:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-03-2008 11:03 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence



"This one is older than shit, heavier than time!"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-03-2008 11:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 maart 2008 10:40 schreef Misanthrope het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/45891/7ba9e370/mocro_s_schoppen_kaalkopjes.html

Ehh... laffe Mocro's?


Strontvolk lekker met een man of 7 tegen 2

Je zou bijna met een pistool over straat gaan.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 11:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Gelukkig komt het nooit voor dat die nepnazi's een Marokkaan de vernieling in schoppen met z'n tienen.



Beide groepen zijn infantiel en behoren tot de vele rotte appels die deze samenleving rijk zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 11:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 maart 2008 10:40 schreef Misanthrope het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/45891/7ba9e370/mocro_s_schoppen_kaalkopjes.html

Ehh... laffe Mocro's?


tegen "viese" rascisten (zie de inleidende tekst).

laf, heel laf.. (wat overigens ook het geval is als 10 neo's een neger in elkaar beuken)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-03-2008 11:27]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-03-2008 11:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 maart 2008 11:25 schreef WhiteRider het volgende:
Gelukkig komt het nooit voor dat die nepnazi's een Marokkaan de vernieling in schoppen met z'n tienen.



Beide groepen zijn infantiel en behoren tot de vele rotte appels die deze samenleving rijk zijn.


Natuurlijk zou het andersom ook laf zijn maar ik heb toch sterk het idee dat het bij die marocs veel vaker voorkomt.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 11:37 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Het zal mij eerlijk gezegd aan m'n reet roesten bij welke groep het meer voorkomt. Het is beiden verwerpelijk en getuigt van afwezigheid van enige intelligentie in welke zin des woords dan ook.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-03-2008 11:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Lekker belangrijk wie wie vaker in elkaar beukt. Daarbij zijn de Marokkanen überhaupt met meer, dus relatief is het misschien wel evenveel.

Infantiel blijft het.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-03-2008 11:38]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2008 11:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 maart 2008 11:25 schreef WhiteRider het volgende:
Gelukkig komt het nooit voor dat die nepnazi's een Marokkaan de vernieling in schoppen met z'n tienen.



Beide groepen zijn infantiel en behoren tot de vele rotte appels die deze samenleving rijk zijn.
Om heel eerlijk te zijn zie ik in Nederland vrij zelden beelden van neo's die buitenlanders in elkaar beuken.

Des te meer zie ik beelden van Mocro's die alles wat blank is in elkaar beuken. Mits ze met een grotere groep zijn, natuurlijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 11:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

welk aandeel een bepaalde bevolkingsgroep, jongerencultuur of wat dan ook in het totaal(nationaal, lokaal) aan geweldsdelicten heeft is naar mijn mening juist erg belangrijk. maar goed, ik zal de enige wel zijn... (en waarschijnlijk is de berekening zo ingewikkeld dat daar nooit een serieuze uitspraak over gedaan kan worden)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2008 11:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 maart 2008 11:54 schreef attila_de_hun het volgende:
welk aandeel een bepaalde bevolkingsgroep, jongerencultuur of wat dan ook in het totaal(nationaal, lokaal) aan geweldsdelicten heeft is naar mijn mening juist erg belangrijk. maar goed, ik zal de enige wel zijn... (en waarschijnlijk is de berekening zo ingewikkeld dat daar nooit een serieuze uitspraak over gedaan kan worden)
Daar heb je zeker een punt. Feit wil simpelweg dat er meer mensen in elkaar gebeukt worden door Mocro's dan dat er mensen door neo's in elkaar worden gebeukt. Vrij logisch dat het dan rendabeler is om de Mocro's aan te pakken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-03-2008 11:57 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja, alleen durf ik dat te betwijfelen. In mijn omgeving zaten wat van dat soort neo's, die toch met enige regelmaat aan het opscheppen waren als het ging om hun gewelddadige uitspattingen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-03-2008 12:04 by Jällö Profiel van Jällö

Ach, laat ze lekker knokken, zolang er geen messen tevoorschijn komen is het een leuke hobby.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 12:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 maart 2008 11:57 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, alleen durf ik dat te betwijfelen. In mijn omgeving zaten wat van dat soort neo's, die toch met enige regelmaat aan het opscheppen waren als het ging om hun gewelddadige uitspattingen.


"opscheppen" en daadwerkelijk "zien doen" zijn twee werelden van verschil.
In 99 % van alle geweldsdelicten (en andere vormen van onrust) die ik heb gezien was een noordafrikaans type betrokken, en neo's < 0.1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2008 12:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 maart 2008 11:57 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, alleen durf ik dat te betwijfelen. In mijn omgeving zaten wat van dat soort neo's, die toch met enige regelmaat aan het opscheppen waren als het ging om hun gewelddadige uitspattingen.
Het komt ook voor, maar simpelweg niet zoveel als het aantal keren dat Mocrootjes mensen in elkaar beuken.

Ik word er gewoon zo moe van dat je keer op keer weer ziet hoe Mocrootjes mensen in elkaar beuken (zowel via de media als in het echt) en dat dat soort lui daarna dan nog vrolijk vrij rond mogen lopen en verder mogen gaan met hun straatterreur.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:10 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je beeld op de media baseren is nooit een goed idee, aangezien media altijd keuzes maakt over het wel of niet laten zien van bepaalde beelden en nieuws (afgezien van het feit dat ik best geloof dat geweld veel voorkomt onder groepen Marokkanen).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2008 12:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 maart 2008 12:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je beeld op de media baseren is nooit een goed idee, aangezien media altijd keuzes maakt over het wel of niet laten zien van bepaalde beelden en nieuws (afgezien van het feit dat ik best geloof dat geweld veel voorkomt onder groepen Marokkanen).
Daarom zeg ik er ook specifiek bij dat ik dit in het echt ook vaak zie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2008 12:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 maart 2008 12:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je beeld op de media baseren is nooit een goed idee, aangezien media altijd keuzes maakt over het wel of niet laten zien van bepaalde beelden en nieuws (afgezien van het feit dat ik best geloof dat geweld veel voorkomt onder groepen Marokkanen).


media???? er hoeft maar een neo een scheet te laten of een wandeling te maken en de media zit er gelijk bovenop (want extreem rechts is "sensatie"). terwijl en kritische beschouwing van maroc's toch weinig voorkomt (ja, de laatste tijd misschien iets meer)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-03-2008 12:14]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jep. Achja, in Rusland timmeren weer al die neo nazi's buitenlanders in elkaar. Zoals Jallo vaak zegt; als de ene 'lage' sociale klasse weg is wordt de plaats zo weer ingenomen door een andere.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-03-2008 12:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 12 maart 2008 12:13 schreef attila_de_hun het volgende:
media???? er hoeft maar een neo een scheet te laten en dat wordt uitgebreid in de media behandeld. terijl en kritische beschouwing van maroc's toch weigin voorkomt (ja, de laatste tijd misschien iets meer)


Dus: media geeft geen goed beeld . Zijn we toch met elkaar eens?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen