|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In hoeverre het Groot Nieuws (tm) is weet ik niet, mar het bijbehorende filmpje is tamelijk geniaal: http://www.ad.nl/fun/bizar/2099154/FILMPJE_piloot_voorkomt_crash.html Bruce Banner |
|
|
|
quote: en de benen dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja leuk, laten we ons aan de wil van de theedoeken onderwerpen. Bruce Banner |
|
het enige criterium dat ik kan bedenkden (dat ik redelijk vind) om met klem aan Wilders te vragen om voorlopig van die film af te zien is het feit dat er Nederlandse soldaten binnen de invloedssfeer van de Taliban zitten. Die zouden daar de rekening van gepresenteerd kunnen krijgen. In hoeverre je dan toegeeft aan "theedoeken" valt te bediscusiëren.... |
|
Anton Balkenende of Jan Peter Mussert, ik ben er nog niet uit. Against God and Government |
|
quote: ghegheghe, mijn wil is wet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Jan Anton Balkenende? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ergens denk ik niet dat onze commando's en Apache-crews veel problemen gaan krijgen met het neermaaien van hordes kwaaie geiteneukers. Ik zou alleen binnen de compound wél alle slaapvertrekken "tijdelijk" met extra hesco's (mega-zandzakken) omringen, ook op het dak. Mortieren zijn niet grappig. Het enige probleem dat ik voorzie is de munitievoorraad die er wel eens lekker rap doorheen gepaft kan gaan worden. Uitzenden die hap, paal en perk stellen aan dat achterlijke kutgeloof! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik vrees dat dat toch een beetje te simpel is. ik ben geen militair strateeg ofzo, maar ik denk niet dat de taliban in horden zullen oprukken om eenvoudig neergemaaid te kunnen worden. eerder bermbommen, aanslagen en meer van dat ongein. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-03-2008 13:08] |
|
guerilla je weet toch@# ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
en die zijn niet al te simpel "neer te maaien" |
|
quote:idd, als het zo gemakkelijk was geweest hadden we daar nu niet meer gezeten, lijkt me zo. |
|
het is oooh zo makkelijk als al guerrila's niet van de lokale bevolking zijn te onderscheiden. Of je laat teveel lopen of de lokale bevolking keert zich tegen je. Daarnaast kun je de apache nog steeds neerhalen met een beetje huis tuin en keuken explosieven je moet het alleen onverwachts doen en in kleine groepjes werken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Opgehangen vrouw baart baby Een zwangere vrouw uit Papoea Nieuw Guinea die aan een boom was opgehangen nadat ze van hekserij was beschuldigd, heeft haar baby ter wereld gebracht terwijl ze worstelde om zichzelf te bevrijden, zo hebben plaatselijke media bericht. Nolan Yekum en haar echtgenoot Paul, werden uit hun huis gesleept en aan een boom opgehangen door drie medeleden van hun stam die ze beschuldigden van hekserij nadat de buurman van het stel plotseling was overleden. Deze verschrikkingen vonden plaats in het dorpje Kilip bij Banz in de provincie Western Highlands, aldus The National, de krant van Papoea Nieuw Guinea. De vrouw en haar pasgeboren kindje (haar derde kind) maken het goed in het Mr Hagen ziekenhuis, waar ze twee weken verborgen zijn gehouden. Volgens haar echtgenoot kwamen de mannen midden in de nacht hun woning binnen met een touw dat ze hen om hun hals bonden, terwijl ze beschuldigingen uitten vanwege de dood van hun buurman. Ze werden naar buiten gesleept en aan een boom opgehangen, vertelde hij. "Wij slaagden erin de lussen weer los te maken om onze voeten weer op de grond te krijgen en vrij te komen. Mijn vrouw, die 7 maanden zwanger was, kreeg haar kind terwijl ze worstelde om zichzelf te bevrijden. Het was voor ons beiden een pijnlijke ervaring" aldus Yekum. Hij zei nog dat hij er bij zijn stamleden voor gepleit had om eerst het post mortem onderzoek van zijn buurman af te wachten en hij beschuldigde de plaatselijke politie ervan niet te hebben ingegrepen. Het echtpaar ontkent krachtig iets met het praktiseren van hekserij te maken te hebben. Het is de lichtinval ;') |
|
Ze werden opgehangen maar konden vrijkomen? Hekserij zeg ik je! Zenial |
|
OWNED: Meisje heeft allergie voor water De 19-jarige Australische Ashleigh Morris heeft een wel zeer lastige en zeldzame allergie. Mensen grappen wel eens dat iemand allergisch is voor water als die persoon zich weinig wast, maar dit meisje heeft die allergie dus echt. Zodra ze met water in aanraking komt, krijgt ze een zeer vervelende uitslag over haar lichaam. Ze heeft dus altijd een paraplu bij zich en kan zich niet erg vaak wassen, want dan moet ze uren wachten tot de uitslag weer verdwenen is. Zelfs haar eigen zweet brengt haar in de problemen. Ze kreeg deze allergie nadat ze op haar veertiende een overdosis penicilline kreeg toegediend. Ondanks deze last geniet Ashleigh enorm van het leven. Ze heeft gewoon geleerd ermee om te gaan. Het is de lichtinval ;') |
|
dat is toch geen allergie, want van binnen besta je ook uit water en dat wordt niet aangevallen door je immuunsysteem. gewoon overgevoeligheid, ik ken wel meer mensen die heel slecht tegen zweet en water kunnen. En die hebben veel andere allergieen maar een allergie tegen water kan niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Peter Janssen (http://peterjanssen85.hyves.nl/), sinds zaterdag bekend als de 'Vegan-Streaker', wil excuses van Paul de Leeuw. Janssen kwam onaangekondigd binnenvallen tijdens Mooi! Weer de Leeuw en schreeuwde dat vlees eten moord is. Waarop hij door de presentator letterlijk voor lul werd gezet. De Leeuw stelde dat streaken naakt moest en scheurde de string van zijn lichaam. En dat neemt de veganist niet. Vandaag zoekt hij dan ook telefonisch contact met De Leeuw. "Het was niet netjes wat Paul deed. Ik had expres een slip aan omdat ik niet de aandacht van de actie wil vestigen op één lichaamsdeel", aldus Janssen. Mede-veganisten raden hem al aan aangifte te doen wegens aanranding. http://nl.youtube.com/watch?v=hiTI87mpA98&eurl=http://frontpage.fok.nl/nieuws/88496 Nu heeft ie zn aandacht, is het nog niet goed [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2008 15:49] |
|
Kutvega's ... jankerds de luxe |
|
quote: Heb eff dat filmpje toegevoegd |
|
Nee dnak je, moet nog eten Maar ben bang dat De Leeuw nog wel eens op zijn bek kan gaan hiermee ... |
|
quote: Goed mogelijk, hij ging wel een grens over ja. Meneer Vegan stond wel behoorlijk voor lul trouwens. |
|
quote: +1 Alsof iemand erom gevraagd had dat hij even de uitzending komt verkloten, dan kan je zoiets verwachten natuurlijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |