IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 29-02-2008 23:48 by arnibes Profiel van arnibes

Pittig wijffie.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-03-2008 1:20 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Misschien was ze boos omdat de buurman meer tuinkabouters heeft.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 februari 2008 0:50 schreef karnivoor het volgende:
vind je? als ze het werk nou nog deed of uberhaupt iets voor nederland, dan kan ik het begrijpen. maar als iemand me kan vertellen wat voor een nuttigs ze nu doet voor nederland, dan ga ik misschien overstag. en niet van "die denktank is voor een betere wereld" onzin
Je kan oud-parlementariers die hun nek uit hebben gestoken voor jou natie niet zo bij het oud vuil zetten. Je hebt als land je verantwoordelijkheden zodat zulk soort mensen fatsoenlijk verder kunnen gaan met hun leven.



Kabinet uit grote zorgen over film Wilders
Uitgegeven: 29 februari 2008 17:32
Laatst gewijzigd: 1 maart 2008 00:17

DEN HAAG - Het kabinet heeft vrijdag op ongebruikelijke wijze ernstige zorgen geuit over de anti-Koranfilm van Geert Wilders. Premier Jan Peter Balkenende zei te vrezen voor geweld met slachtoffers tot gevolg, onder wie mogelijk doden.

Bekijk video





Desondanks heeft de minister-president Wilders niet opgeroepen de film Fitna niet uit te zenden.

"Nederland staat voor vrijheid en respect. Mensen verdienen respect voor wat hen ten diepste beweegt, hun geloof, hun eigenheid. Grondwettelijke vrijheden dienen te worden verdedigd. Extremisme en terrorisme dienen te worden bestreden", aldus de premier in een verklaring.

Crisissituatie

Balkenende zei bovendien niet te vinden dat hij de mogelijke consequenties van de aanstaande film de afgelopen tijd groter heeft gemaakt dan noodzakelijk.

Enkele weken geleden sprak Balkenende over een forse crisissituatie. Dat leverde hem toen veel kritiek op, onder meer van oppositiepartij VVD die de toon ongepast vond.

Kwaad

Geert Wilders zei vrijdag in een vraaggesprek met NU.nl kwaad te zijn door het gebrek aan steun van zijn politieke collega's in Den Haag. Woensdag riep Al-Qaida op tot een jihad tegen de PVV-leider.

"Ik had verwacht dat Jan-Peter Balkenende de oproep van Al-Qaida zou veroordelen, maar hij doet helemaal niets. Terwijl de dreiging notabene is bevestigd door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding. Waar is de premier?", aldus Wilders.

Keuze

Die keuze is aan Wilders, zei de premier in een verklaring die hij na afloop van de ministerraad voorlas. De PVV-leider moet wel rekening houden met de consequenties voor Nederlandse burgers, militairen en bedrijven in het buitenland. "Mensen hebben een grote mate van vrijheid. Maar daar moet je op een verantwoorde manier mee omgaan."

Het Tweede Kamerlid Wilders nam met harde bewoordingen afstand van de verklaring die Balkenende heeft afgelegd. "Het kabinet mag dan buigen en capituleren voor de islam.

Ik zal dat nooit en te nimmer doen." Zijn film Fitna (Beproeving) is volgens zijn zeggen inmiddels gereed en zal in maart worden uitgezonden op televisie of via internet.

reactie

CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel verklaarde in Pauw en Witteman verdrietig zijn over de reactie van Wilders. Volgens Van Geel geeft Wilders hiermee aan dat hij niet bereid is om na te denken over de gevolgen.

Van Geel blijft bij zijn oproep van donderdag. "Ik doe een moreel appel op hem om niet door te gaan. Het kabinet is niet in de positie om dat te doen."

Bedrijfleven

Behalve het kabinet heeft ook het bedrijfsleven vrijdag een appel gedaan op de PVV-leider. De werkgeversorganisaties VNO-NCW, MKB-Nederland en LTO Nederland hebben hem gevraagd de anti-Koranfilm niet uit te zenden. Ontwikkelingsorganisaties gaven in televisieprogramma's aan dat zij speciale maatregelen moeten nemen voor hun personeel in het buitenland.

Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) deed donderdag dezelfde oproep. Het voltallige kabinet wilde echter minder ver gaan. Het zet de vrijheid van meningsuiting voorop. Vicepremier Wouter Bos gaf aan dat Verhagen "misschien een beetje voor z'n beurt" heeft gesproken.

Zorgen

Balkenende liet weten dat hij zich "heel grote zorgen" maakt over de gevolgen van de film. Hij sluit niet uit dat er geweld op volgt dat mensenlevens kost.

"Op het ogenblik kunnen we niets uitsluiten. Als er sprake is van aanslagen, dan kan dat het gevolg zijn. Een aanslag is direct te wijten aan de terrorist, maar die heeft zijn legitimatie gevonden in hetgeen waar we nu over spreken."

Informatie

De inlichtingendiensten leveren het kabinet informatie die reden is voor grote bezorgdheid. De premier spreekt van "zeer serieuze signalen". Als voorbeeld noemde hij de dreiging van de Taliban om Nederlandse militairen in Afghanistan aan te vallen en stewardessen die niet meer op bepaalde vluchten durven te vliegen.

De Tweede Kamer toonde zich tevreden met de verklaring van het kabinet. CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel zei wel te hopen dat Wilders nu beter reageert dan hij donderdag deed. "Ze kunnen de pot op", zei Wilders toen nadat het CDA hem opriep af te zien van publicatie van de film.

Koenders

Minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) is ook geconfronteerd met de felle reacties in het buitenland. Hij heeft een reis naar Somalië afgeblazen na directe bedreigingen aan het adres van zijn delegatie. "Ik ben niet bang en ik wil zeker naar Somalië, maar nu niet."



Als je het mij vraagt zijn het de 'boe roepers' die niet willen nadenken over de gevolgen als deze film nu wordt afgeblazen. Dat is een signaal naar extremisten en terroristen dat wij zwichten voor bedreigingen en terreur, dat wij dan zelfs ons grootste goed opgeven. Als we hieraan toegeven is het schaap over de dam. Wie weet met wat voor achterlijke eisen deze subhumane tumoren dan komen en weer met dezelfde dreigementen komen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1

en ben benieuwd hoe dat ding eruit gaat zien. submission van theo van gogh vond ik nou ook niet echt getuigen van behoorlijke provocatie hoewel ik me er wel bij kan voorstellen dat een moslim het er niet mee eens is. hoewel, lange tenen hebben die zeg, damn...

o en ik vraag me nog steeds af wat hirsi ali uberhaupt heeft gedaan voor NL, ik heb er iig bitter weinig van meegekregen. alleen haar provocaties zonder doel en schitteren door afwezigheid hebben der bij mij iig niet populair gemaakt. overtrokken gedoe om een muts die der wraakgevoelens voord er kutjeugd op een wat groter podium mocht brengen dan de gemiddelde aandachtshoer.


Je moeder.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 01-03-2008 2:18 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

En wat voor gevolgen heeft het als de film wel uitkomt?

Misschien valt het wel mee, zal er misschien hooguit een KLM-metje uit de lucht worden geblazen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:10 schreef karnivoor het volgende:
+1

en ben benieuwd hoe dat ding eruit gaat zien. submission van theo van gogh vond ik nou ook niet echt getuigen van behoorlijke provocatie hoewel ik me er wel bij kan voorstellen dat een moslim het er niet mee eens is. hoewel, lange tenen hebben die zeg, damn...
Persoonlijk denk ik dat die film een stuk minder 'erg' wordt dan dat die huilerige baardmannen denken. De heer Wilders gaat echt niet op de koran staan schijten of een pop van 'de profeet' verbranden.
Ik denk dat het een vrij redelijk film wordt waarin bepaalde koran passage's worden aangehaald en die dan worden ondersteund door beelden die getuigen dat deze teksten heden ten dagen nog steeds van belang zijn voor moslims en door deze letterlijk genomen worden. Denk aan stenigingen en het executeren van homo's.
Maarja, ook al valt die film mee, die geitneukers kunnen nu niet meer terug want dan staan ze te erg voor lul tegen over hun achterban. Fijn dat iedereen gewoon wacht met schreuuwen totdat dat ding vertoont wordt.

quote:
o en ik vraag me nog steeds af wat hirsi ali uberhaupt heeft gedaan voor NL, ik heb er iig bitter weinig van meegekregen. alleen haar provocaties zonder doel en schitteren door afwezigheid hebben der bij mij iig niet populair gemaakt. overtrokken gedoe om een muts die der wraakgevoelens voord er kutjeugd op een wat groter podium mocht brengen dan de gemiddelde aandachtshoer.
Ik ben nooit een Ayaan-fan geweest en ik zal het waarschijnlijk ook niet worden; Maar zij heeft het debat wel van een extra demensie voorzien. Haar inbreng was over het algemeen verre van oppervlakkig en ze heeft een behoorlijke lans gebroken voor de emancipatie van moslima's.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:18 schreef scotfan het volgende:
En wat voor gevolgen heeft het als de film wel uitkomt?

Misschien valt het wel mee, zal er misschien hooguit een KLM-metje uit de lucht worden geblazen.
Zullen we anders het kaliefaat hier maar direct uitroepen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 maart 2008 2:18 schreef kwelgeest het volgende:
Persoonlijk denk ik dat die film een stuk minder 'erg' wordt dan dat die huilerige baardmannen denken. De heer Wilders gaat echt niet op de koran staan schijten of een pop van 'de profeet' verbranden.


jammer hehe van mij mag hij maar idd niet verstandig plus verre van nuttig in de discussie...

quote:
Ik denk dat het een vrij redelijk film wordt waarin bepaalde koran passage's worden aangehaald en die dan worden ondersteund door beelden die getuigen dat deze teksten heden ten dagen nog steeds van belang zijn voor moslims en door deze letterlijk genomen worden. Denk aan stenigingen en het executeren van homo's.
Maarja, ook al valt die film mee, die geitneukers kunnen nu niet meer terug want dan staan ze te erg voor lul tegen over hun achterban. Fijn dat iedereen gewoon wacht met schreuuwen totdat dat ding vertoont wordt.


zal ongetwijfeld zoiets zijn. eigenlijk amper boeiend want zulke films bestaan al heel lang. men noemt het het 8 uur nieuws... maar daar vallen de baarden dan weer niet over, immers is het niet onder extra aandacht gebracht + algemeen bekend.

quote:
Ik ben nooit een Ayaan-fan geweest en ik zal het waarschijnlijk ook niet worden; Maar zij heeft het debat wel van een extra demensie voorzien. Haar inbreng was over het algemeen verre van oppervlakkig en ze heeft een behoorlijke lans gebroken voor de emancipatie van moslima's.


mwa, ik heb haar ook daar amper meegemaakt. ik heb net nog eens even wat verder zitten lezen om te kijken of ik er nog wat leerzaams uit kon ontdekken waar ik dan overheen had gekeken maar kon nog steeds weinig vinden. wat betreft het onder de aandacht brengen van de negatieve kant van de islam vind ik dan weer wel goed van haar maar dat egotripperij gedoe eromheen en acties zoals...
quote:
In 2006 verklaarde Hirsi Ali: "Ja, ik ben economisch vluchteling. Ze zeggen altijd dat ik geluk heb gehad, maar ik ben zelf de grootste gelukszoeker."
...schiet me ook redelijk het verkeerde keelgat in...


Je moeder.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 01-03-2008 2:30 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 1 maart 2008 2:26 schreef kwelgeest het volgende:
Zullen we anders het kaliefaat hier maar direct uitroepen?

Kaliefcarbonaat???


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik ben zelf van mening dat Ayaan Nederland nooit binnen gelaten mocht worden, en ik vind ook dat Verdonk correct handelde, maar dat doet hier weinig aan af.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:31 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

@ sf: ja die

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-03-2008 2:34]


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:30 schreef scotfan het volgende:
Kaliefcarbonaat???
Zinnig antwoord, maar ach, van een SPer kan je ook weinig anders verwachten dan dat hij extremisme en onderdrukking een warm hard toedraagt. Ga nou maar weer snel het rode boekje lezen wat de filantroop Mao ook alweer voor wijze levenslessen te vertellen had over een heilstaat en werkkampen.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 01-03-2008 2:34]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 maart 2008 2:31 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben zelf van mening dat Ayaan Nederland nooit binnen gelaten mocht worden, en ik vind ook dat Verdonk correct handelde, maar dat doet hier weinig aan af.


dat ook maar dat weeg ik dan eigenlijk nog vrij weinig mee in mn oordeel over haar, the usual wbt media aandacht trekken: het zijn niet de meest nuttige zaken die dat het meest doen...

maar ondanks dat ze de discussie heeft weten op te zwepen kan ik in wat ik heb gelezen (vrij beperkt, wikipedia en een andere hit op google waar min of meer hetzelfde op stond) te weinig kunnen vinden wat voor mij haar beveiliging in USA betaald door NL rechtvaardigd...


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 maart 2008 2:33 schreef kwelgeest het volgende:
Zinnig antwoord, maar ach, van een SPer kan je ook weinig anders verwachten dan dat hij extremisme en onderdrukking een warm hard toedraagt. Ga nou maar weer snel het rode boekje lezen wat de filantroop Mao ook alweer voor wijze levenslessen te vertellen had over een heilstaat en werkkampen.


wat is er mis met werkkampen? :O


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:34 schreef karnivoor het volgende:
dat ook maar dat weeg ik dan eigenlijk nog vrij weinig mee in mn oordeel over haar, the usual wbt media aandacht trekken: het zijn niet de meest nuttige zaken die dat het meest doen...

maar ondanks dat ze de discussie heeft weten op te zwepen kan ik in wat ik heb gelezen (vrij beperkt, wikipedia en een andere hit op google waar min of meer hetzelfde op stond) te weinig kunnen vinden wat voor mij haar beveiliging in USA betaald door NL rechtvaardigd...
Simpelweg dat haar leven bedreigd wordt om haar parlementaire verleden in Nederland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:35 schreef karnivoor het volgende:
wat is er mis met werkkampen? :O
Niets zolang het voor uitschot is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 maart 2008 2:36 schreef kwelgeest het volgende:
Simpelweg dat haar leven bedreigd wordt om haar parlementaire verleden in Nederland.


maar dan nog vind ik dat er wel een afweging moet worden gemaakt van wat haar inbreng is geweest ten opzicht van wat de bedreiging is, vind ik. wat dat betreft vind ik haar inbreng niet genoeg om daar zoveel aan te besteden... als ze in NL verblijft kan ik me dat voorstellen maar als ze zelf de keuze maakt om elders in een (ongetwijfeld goed betaalde (zie quote) denktank te gaan werken, heeft ze het laatste restje krediet toch écht verspeeld voor mij...


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:40 schreef karnivoor het volgende:
maar dan nog vind ik dat er wel een afweging moet worden gemaakt van wat haar inbreng is geweest ten opzicht van wat de bedreiging is, vind ik. wat dat betreft vind ik haar inbreng niet genoeg om daar zoveel aan te besteden... als ze in NL verblijft kan ik me dat voorstellen maar als ze zelf de keuze maakt om elders in een (ongetwijfeld goed betaalde (zie quote) denktank te gaan werken, heeft ze het laatste restje krediet toch écht verspeeld voor mij...
En waarom in de VS waar ze werk doet niet en in NL, waar ze niet kan werken en dus op de bank zit, wel?
De kosten van haar beveiliging zijn in de VS minder dan ze hier zouden zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

aanvulling: mits ze in NL nog steeds nuttig werk doet. zo niet, mag ze het mooi zelf ophoesten wat mij betreft.

edit: en wat ze in amerika doet kan me verder eigenlijk ook weinig schelen, ze is niet meer van nut voor nederland of de discussie hier dus einde verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-03-2008 2:45]


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 2:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2008 2:43 schreef karnivoor het volgende:
aanvulling: mits ze in NL nog steeds nuttig werk doet. zo niet, mag ze het mooi zelf ophoesten wat mij betreft.

edit: en wat ze in amerika doet kan me verder eigenlijk ook weinig schelen, ze is niet meer van nut voor nederland of de discussie hier dus einde verhaal.
De parlementarier als wegwerpartikel, ja dat zal de democratie goed doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2008 2:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

prestatiecultuur zonder rentenieren. voor wat hoort wat. moet er wel bij zeggen dat ik er ook weer niet pal achter sta, blijft een moeilijke kwestie.

maar los van der prestaties vind ik het dus ook een enorm irritant wijf dat van mijn part afgeknald mag worden, wordt de discussie weer lekker opgerakeld én zijn we van die profiteur af


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2008 8:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Bos: PvdA sluit ogen in integratiedebat

De PvdA valt in het integratiedebat terug in haar oude fouten en sluit de ogen voor belangrijke problemen. Dit zegt PvdA-leider Wouter Bos morgen in een interview met de Volkskrant. Polarisatie is volgens Bos 'de enige manier om zaken verder te brengen'. Hij zegt dat ook hijzelf te snel kiest voor compromissen en harmonie.

Polariseren

"Je moet niet met consensus het debat induiken, je moet er met consensus uitkomen", zegt hij. Ook zegt hij zich te storen aan PvdA'ers die vinden dat er minder gepolariseerd moet worden. "Ongelooflijk. Mijn stelling is: ophouden met dat gezeur over de toon van het debat! Geen emancipatie zonder polarisatie. De emancipatie van de arbeider, de vrouw en de homoseksueel is alleen gelukt door strijd, door de confrontatie.

Een PVDA'er die iets niet onder het tapijt wilt vegen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 11:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wijze woorden van Bos, voelt wat onnatuurlijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 01-03-2008 11:17 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 1 maart 2008 2:33 schreef kwelgeest het volgende:
Zinnig antwoord, maar ach, van een SPer kan je ook weinig anders verwachten dan dat hij extremisme en onderdrukking een warm hard toedraagt. Ga nou maar weer snel het rode boekje lezen wat de filantroop Mao ook alweer voor wijze levenslessen te vertellen had over een heilstaat en werkkampen.

Jullie zijn zoooo lief he, haha. Maar ik neem jullie helemaal niet serieus.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2008 11:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'Wij' jou ook niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen