IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-03-2008 12:48 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 maart 2008 12:44 schreef Jenje het volgende:



Huh, ik dacht dat daar wetten tegen waren?



Nee, als je daar wat van zegt ben je namelijk een racist en heb je geen respect voor hun eigen cultuur.
En zo lang ze het in de eigen familie houden loop ik iig niet het risico zo'n gast als schoonzoon te krijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-03-2008 12:50 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ach als Adam en Eva de eerste menschen waren hoe kan het dan toch zo druk zijn op de wereld?

Puur natuur dus



SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 11-03-2008 13:31 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

quote:
Op 11 maart 2008 12:44 schreef Jenje het volgende:Huh, ik dacht dat daar wetten tegen waren?


Je mag hier met je neef of nicht trouwen. (klik) Het is overigens niet verstandig om dan aan kinderen te beginnen.


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2008 13:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Volgens mij is het verboden om met je zus of met je neefjes en nichtjes te trouwen. maar een achternichtje is natuurlijk nog steeds een soort incest, en misschien is een importbruidje wat moeilijker te controleren.

Incest op een bepaald niveau blijkt wel iets voordeliger met je achter-achter-achterneef. Maarja ik denk niet dat ze directere incest bedoelen.

bij mij in de straat woont ook een familie met allemaal kinderen met afwijking(rolstoel, grote bril, geestelijke achterstand enz..) , ik zou toch zeker stoppen na de 2e(eerste kan nog een beetje toeval zijn).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2008 13:33 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 maart 2008 13:31 schreef SmashedWindow het volgende:
Het is overigens niet verstandig om dan aan kinderen te beginnen.
ah jawel joh.. ben ik verzekerd van werk!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2008 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 maart 2008 13:31 schreef SmashedWindow het volgende:
Het is overigens niet verstandig om dan aan kinderen te beginnen.
BEn ik met je eens, dat jij je vermeningvuldigt is een zonde.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2008 14:05 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 10 maart 2008 19:37 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Oorlog Irak kost VS 12 miljard dollar per maand

WASHINGTON - De oorlog in Irak zal de Amerikanen dit jaar 12 miljard dollar (circa 8 miljard euro) per maand gaan kosten. Dit is drie keer zo veel als de eerste jaren na de Amerikaanse invasie van 2003.

Dat meldden Amerikaanse media maandag op basis van het boek De Drie Biljoen Dollar Oorlog van econoom Joseph Stiglitz en co-auteur Linda Bilmes.

De schrijvers hebben berekend dat in 2017 de oorlogen in Irak en Afghanistan de VS omgerekend in totaal minstens 1,1 tot 1,7 biljoen euro zullen hebben gekost. Bovendien kan daar nog eens 500 miljard euro aan rente bij op worden geteld. De Amerikaanse krijgshandelingen worden grotendeels gefinancierd met geleend geld.

Stiglitz en Bilmes hebben onder meer medische kosten voor veteranen meegerekend en komen daardoor hoger uit dan calculaties van het Begrotingsbureau van het Congres (CBO).



En een staatsschuld van 9.500.000.000.000 dollar. :')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2008 14:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja de dollar is ook niet meer zoveel waard


edit: zou een land falliet kunnen gaan zodat particulieren het makkelijk op kunnen kopen?

ik wil de sonoran desert!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-03-2008 14:07]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2008 14:11 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 11 maart 2008 14:06 schreef ElitE het volgende:
nouja de dollar is ook niet meer zoveel waard


edit: zou een land falliet kunnen gaan zodat particulieren het makkelijk op kunnen kopen?

ik wil de sonoran desert!

Zolang de VS die debt ceiling blijft verhogen duurt het nog wel even .

Ik vraag me trouwens af hoe dat zit, de relatie tussen de staatsschuld en de dollarkoers.

In 2000 (Clinton) bedroeg de staatsschuld 6 biljoen, nu 9.5 biljoen dollar. In 2000 was de dollar ongeveer even veel waard als de euro, dus was 6 biljoen dollar ook 6 biljoen euro.
Nu is de staatsschuld 9.5 biljoen dollar, en dat is omgerekend ongeveer...6 biljoen euro.

Wat zegt dat?


SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 11-03-2008 16:27 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

quote:
Op 11 maart 2008 13:55 schreef Jenje het volgende:
BEn ik met je eens, dat jij je vermeningvuldigt is een zonde.


Ik zou zeker geen kind in een wereld willen brengen die bevolkt is door in hun ontwikkeling achtergebleven Wilders stemmers.

Oh wacht, dat laatste is een pleonasme.


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2008 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

He, wat schattig, meer dan drie lettergrepen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2008 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 maart 2008 16:27 schreef SmashedWindow het volgende:
Ik zou zeker geen kind in een wereld willen brengen die bevolkt is door in hun ontwikkeling achtergebleven Wilders stemmers.

Oh wacht, dat laatste is een pleonasme.



een pleeorgasme? wild!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2008 17:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Wat roept iemand als een ander tegen hem opbotst en zonder verontschuldiging wegloopt? Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het ervan afhangt uit welk land het 'slachtoffer' komt.

Nederlanders verkiezen genitaliën
Duitsers hebben een voorkeur voor "anale zaken" (bijvoorbeeld "Arschloch"), terwijl een Nederlander de menselijke genitaliën of een ongeneeslijke ziekte verkiest. Dat laatste is zelfs uniek voor Nederland. Noren halen er vaak de hel en de duivel bij.

3.000 proefpersonen
Dat blijkt uit een onderzoek waaraan bijna 3.000 studenten uit elf landen, onder wie 400 Nederlanders, deelnamen. De studenten kregen een aantal situaties voorgelegd. Zij moesten aangeven wat hun reactie was.

Amerikanen ook voor het achterwerk
Als iemand tegen hen opbotst, blijkt de meerderheid overigens niet in verwensingen uit te barsten, maar niets te zeggen. Als zij gaan schelden, blijken Fransen en Britten net als Nederlanders graag tot de genitaliën hun toevlucht te nemen. Amerikanen delen de voorkeur van de Duitsers voor het achterwerk.

Lichamelijke reinheid
De onderzoekers willen nu uitvissen hoe de verschillen kunnen worden verklaard. Dan kan blijken of de voorkeur van Duitsers voor anale verwensingen te maken heeft met hun zorg voor hun lichamelijke reinheid.

Shit en fuck
Vorige maand trok de oud-hoofdredacteur van het Groene Boekje, Piet van Sterkenburg, uit eigen onderzoek ook al de conclusie dat Nederlanders bij verwensingen het liefst de ander een ziekte toewensen. Hij ontdekte ook dat de vloekende Nederlander ontkerkelijkt is. Niet langer moeten Jezus, God en Maria het ontgelden, maar eerder nemen zij de Engelse woorden "shit" en "fuck" in de mond. De raad heeft in het onderzoek de ontkerkelijking van het vloeken overigens niet bemerkt. (belga/eb)
Lees ook: God en Jezus ruimen plaats voor shit, damn en fuck


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2008 17:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2008 17:10 schreef Hypnos het volgende:
Wat roept iemand als een ander tegen hem opbotst en zonder verontschuldiging wegloopt? Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het ervan afhangt uit welk land het 'slachtoffer' komt.

Nederlanders verkiezen genitaliën
Duitsers hebben een voorkeur voor "anale zaken" (bijvoorbeeld "Arschloch"), terwijl een Nederlander de menselijke genitaliën of een ongeneeslijke ziekte verkiest. Dat laatste is zelfs uniek voor Nederland. Noren halen er vaak de hel en de duivel bij.

3.000 proefpersonen
Dat blijkt uit een onderzoek waaraan bijna 3.000 studenten uit elf landen, onder wie 400 Nederlanders, deelnamen. De studenten kregen een aantal situaties voorgelegd. Zij moesten aangeven wat hun reactie was.

Amerikanen ook voor het achterwerk
Als iemand tegen hen opbotst, blijkt de meerderheid overigens niet in verwensingen uit te barsten, maar niets te zeggen. Als zij gaan schelden, blijken Fransen en Britten net als Nederlanders graag tot de genitaliën hun toevlucht te nemen. Amerikanen delen de voorkeur van de Duitsers voor het achterwerk.

Lichamelijke reinheid
De onderzoekers willen nu uitvissen hoe de verschillen kunnen worden verklaard. Dan kan blijken of de voorkeur van Duitsers voor anale verwensingen te maken heeft met hun zorg voor hun lichamelijke reinheid.

Shit en fuck
Vorige maand trok de oud-hoofdredacteur van het Groene Boekje, Piet van Sterkenburg, uit eigen onderzoek ook al de conclusie dat Nederlanders bij verwensingen het liefst de ander een ziekte toewensen. Hij ontdekte ook dat de vloekende Nederlander ontkerkelijkt is. Niet langer moeten Jezus, God en Maria het ontgelden, maar eerder nemen zij de Engelse woorden "shit" en "fuck" in de mond. De raad heeft in het onderzoek de ontkerkelijking van het vloeken overigens niet bemerkt. (belga/eb)
Lees ook: God en Jezus ruimen plaats voor shit, damn en fuck



iets waar ik bloemetjes trots op ben


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-03-2008 23:07 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
KNMI: voorwaarschuwing weeralarm
Het KNMI heeft dinsdagmiddag een voorwaarschuwing voor een weeralarm afgegeven. Dit met oog op de storm die ons land morgenochtend aandoet. Vooral de zeer zware windstoten kunnen morgen voor schade zorgen.

Het KNMI geeft een weeralarm af als de weersomstandigheden vragen om extra oplettendheid. Dit kan dan gaan om gladheid, zware neerslag, of, zoals nu het geval, storm. Als de weersomstandigheden extreem dreigen te worden, volgt een weeralarm. Een weeralarm wordt meestal voorafgegaan door een voorwaarschuwing, waarin wordt aangegeven hoe groot de kans is dat het weer extreem wordt. In het weeralarm zelf, wijst het KNMI of de mogelijke gevolgen en risico’s van het gevaarlijke weer.

De gemiddelde windsnelheid zal, met 7-9 Beaufort, morgen waarschijnlijk net niet voldoen aan de criteria. Voor de windstoten is dit een heel ander verhaal. De criteria hiervoor zijn: Een vlagerige wind met uitschieters van meer dan 100 km/u op minstens 2 kuststations of landinwaarts in een gebied tenminste ter grootte van 50 bij 50 km of langs een coherente band van 50 km lengte.
Deze windstoten kunnen grote schade veroorzaken.


Nou, zal mij benieuwen hoeveel het gaat sneeuwen...




[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 11-03-2008 23:08]



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2008 23:10 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 11 maart 2008 17:29 schreef ElitE het volgende:
iets waar ik bloemetjes trots op ben

Ja, ik heb dat vaker gehoord, maar ik spreek dat toch tegen. Woorden als '[maghetnuwel?]lijer' zullen misschien in geen enkele taal (op zinnige wijze) te vertalen zijn, maar het een ongeneeslijke ziekte toewensen kom je wel degelijk in andere talen tegen. Met enige regelmaat zie ik 'dö i aids' voorbijkomen op Zweedse fora. De vertaling laat zich raden.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 11-03-2008 23:23 by Jällö Profiel van Jällö

Tja, als je taalgebruik op fora als maatstaf neemt kom je sowieso tot rare conclusies.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2008 23:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 maart 2008 17:29 schreef ElitE het volgende:
iets waar ik bloemetjes trots op ben


wel vreemd dat zelfs een vlaamse krant het woord niet publiceerd!!!


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2008 23:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2008 23:10 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, ik heb dat vaker gehoord, maar ik spreek dat toch tegen. Woorden als '[maghetnuwel?]lijer' zullen misschien in geen enkele taal (op zinnige wijze) te vertalen zijn, maar het een ongeneeslijke ziekte toewensen kom je wel degelijk in andere talen tegen. Met enige regelmaat zie ik 'dö i aids' voorbijkomen op Zweedse fora. De vertaling laat zich raden.


Hehe jah ik kan het me ook niet voorstellen dat het nergens anders gebeurt, maar aan de andere kant is Nederland wel het extreemst erin lijkt me. Ik irriteer me ook vaak aan de eentonigheid van schelden in andere talen, zo heb je in Polen vrijwel alleen maar kurwa(hoer) en in amerika voor fuck.

en op fora worden dingen nu eenmaal wat extremer(op dit teringcholeraAIDS forum na)



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-03-2008 23:37 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 11 maart 2008 23:32 schreef ElitE het volgende:

en op fora worden dingen nu eenmaal wat extremer(op dit teringcholeraAIDS forum na)




toch blijft t vreemd


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2008 23:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

krijg alzheimer , klinkt toch niet tzelfde

krijg het schijt
krijg jeugdpuisten!!!


krijg maandstonden!

krijg tette-etter


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-03-2008 23:50 by Mark Profiel van Mark

krijg teelbalmaden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2008 23:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bloemetjes
ebola
tering
AIDS
typhus
cholera
pleuris
pokken
pest


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2008 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

krijg de Hollander!


signature


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-03-2008 23:55 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 maart 2008 23:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, zal mij benieuwen hoeveel het gaat sneeuwen...




Kijken of de schotelantenne blijft hangen, een huisgenoot heeft em niet zo heel erg strak opgehangen. Hehe..



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen